Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607217/01 - Wynik z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie programu edukacyjno-doradczego „Berlin Bootcamp”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387139360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. K. Pułaskiego, 6/10
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 364 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 48 364 47 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@itee.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.itee.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe, prace rozwojowe, działalność wdrożeniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie programu edukacyjno-doradczego „Berlin Bootcamp”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79a35318-8965-4e74-9a3d-aa321948d53a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.01 Przedsiębiorczość i Innowacje, Działanie FEPW.01.01 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Komponent I Inkubacja – rozwój nowego pomysłu biznesowego, projekt nr FEPW.01.01-IP.01-0013/23 pn.: Platforma Startowa Centralny Akcelerator Innowacji „Mazovian StartUPolis” (dalej „Projekt”).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9984633.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, w tym składanie ofert, będzie się odbywać za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/itee, a także poczty elektronicznej – w zakresie wskazanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej w treści niniejszego ogłoszenia „SWZ”) część VIII pkt A.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1513), w tym:
a) platformy zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/itee (m.in. składanie ofert, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje o postępowaniu);
b) poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert), w zakresie i na adresy wskazane w treści SWZ.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Więcej informacji o wymaganiach dotyczących komunikacji elektronicznej oraz sposobu przygotowania i składania ofert zawiera SWZ, w szczególności w częściach VIII pkt. A oraz XI pkt. A i B.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO zawiera część XIX SWZ. Informacje te są również dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://www.itee.lukasiewicz.gov.pl/dane-osobowe w zakładce KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W RAMACH PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W niniejszym postępowaniu nie przysługują: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WB/09/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie programu edukacyjno-doradczego pod nazwą „Berlin Bootcamp” (dalej „Program”) na rzecz przedsiębiorstw typu startup zakwalifikowanych do programu w ramach projektu nr FEPW.01.01-IP.01-0013/23 pn.: Platforma Startowa Centralny Akcelerator Innowacji „Mazovian StartUPolis” .
Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79997000-9 - Usługi organizowania podróży służbowych
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-18 do 2026-11-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone w SWZ;
b) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie;
c) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria: cena (C) – 60%, doświadczenie eksperta (D) – 40% (w tym liczba projektów (Dlp) - 20%, liczba startupów (Dls) -20%);
3) Oferta przedstawiająca najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów za cenę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów, zgodnie z następującym wzorem: C = (Najniższa oferowana cena brutto / Cena brutto w rozpatrywanej ofercie) x 60;
4) Ocena w kryterium „Doświadczenie eksperta” będzie przeprowadzana na podstawie złożonych przez wykonawcę informacji dotyczących osób skierowanych do realizacji zamówienia i będzie podzielona na dwa kryteria cząstkowe: „Liczba projektów” oraz „Liczba startupów”. W kryterium „Liczba projektów” ocena będzie dokonywana na podstawie liczby wszystkich zrealizowanych przez eksperta przedsięwzięć (projektów), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w których wskazana osoba dokonywała, jako główny ekspert, oceny i ewaluacji prezentacji inwestorskich. W kryterium „Liczba startupów” ocena będzie dokonywana na podstawie liczby startupów dla których wskazany ekspert realizował usługi doradcze w obszarze opracowywania strategii wejścia na rynek (go to market strategy) oraz oceny i ewaluacji prezentacji inwestorskich, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Końcowy wynik w kryterium „Doświadczenie eksperta” będzie stanowić suma kryteriów cząstkowych: D = Dlp+Dls. Szczegółowe zasady przyznawania punktacji w kryterium „Doświadczenie eksperta” są określone w części XIV SWZ;
5) Wynik oceny oferty będzie stanowić suma ocen uzyskanych w poszczególnych kryteriach: W = C + Dlp+Dls;
6) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z postanowieniami SWZ;
7) Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium „Cena”, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach;
8) Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami;
9) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę zagranicznego mającego siedzibę bądź miejsce zamieszkania poza obszarem UE, Zamawiający, w celu oceny oferty, doliczy do przedstawionej w niej ceny cło według kodu taryfy celnej, którego zapłata leży po stronie Zamawiającego;
10) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta - liczba projektów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta - liczba startupów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 15 usług doradczych związanych z wejściem startupów na rynki międzynarodowe, w tym co najmniej 5 na rynek niemiecki.
2) do realizacji zamówienia skierują przynajmniej jedną osobę, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub krótszym brała udział, jako główny ekspert, w realizacji co najmniej 3 przedsięwzięć, w ramach których osoba ta dokonywała oceny i ewaluacji prezentacji inwestorskich.
2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie pozostałych warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 112 ust. 2 pkt 1–3 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca wykaże w formularzu ofertowym, że zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, będzie także zobowiązany dostarczyć dokumenty wskazane w zdaniu powyżej oraz oświadczenia z art. 125 ust. 1, sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ, dotyczące tych podwykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wykaz służy potwierdzeniu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w części V pkt 2.1 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu wykazania, że oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SWZ, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis sposobu realizacji Programu wraz z agendą. Agenda powinna uwzględniać wszystkie elementy wymaganego zakresu Programu wymienione w załączniku nr 1 do SWZ.Minimalna, wymagana zawartość opisu i agendy jest określona w części III pkt 12 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.Uzupełnieniu będzie podlegać opis sposobu realizacji Programu oraz agenda.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – sporządzony wg załącznika nr 2 do SWZ;2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę – sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ;
3. Oświadczenie o spełnieniu obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO, jeżeli dotyczy – sporządzone wg załącznika nr 4 do SWZ;
4. Informacja o osobie lub osobach, która będzie wykonywać zamówienie oraz jej kwalifikacjach i doświadczeniu – sporządzona wg załącznika nr 5 do SWZ;
5. Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w części III pkt. 12 SWZ – Szczegółowy opis procesu realizacji Programu wraz z agendą;
6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne).
1) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w części V. pkt 7 ppkt 2) SWZ;
2) Oferta winna zawierać oświadczenia wymienione w pkt. 2 i 3 dla każdego partnera z osobna;
7. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
2) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie jak wskazany dla Wykonawcy w pkt. 2 i 3 powyżej, sporządzone odpowiednio wg załącznika nr 3 i 4 do SWZ;
8. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Wykonawca składa wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
9. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli oferta, załączone dokumenty lub oświadczenia są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 8.
10. Wymagania określone w pkt 8 i 9 odnoszą się także do wykonawców wnoszących ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty;
3) Oferta winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionych przedstawicieli tych wykonawców;
4) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;
6) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;
7) Wykonawców obowiązują postanowienia części VII SWZ "Wykaz dokumentów ofertowych, a także oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu” – punkt B i C w sprawie podmiotowych środków dowodowych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zaliczek na poczet realizacji poszczególnych cykli Programu w wysokości nie większej niż 75% wynagrodzenia należnego za jeden cykl Programu, przy czym wypłata kolejnej zaliczki będzie możliwa po rozliczeniu poprzedniego cyklu Programu zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy:1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wymogów dotyczących realizacji Projektu, w ramach którego jest udzielane niniejsze zamówienie, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. W takiej sytuacji dopuszcza się obustronnie uzgodnioną zmianę treści Umowy, wynikającą z nowelizacji przepisów lub wymogów dotyczących realizacji Projektu, zmierzającą do uzyskania zgodności zapisów Umowy z obowiązującym prawem lub zmienionymi wymaganiami realizacyjnym Projektu;
2) Realizacja Projektu w ramach którego jest udzielane niniejsze zamówienie zostanie przerwana lub zakończona przed upływem terminu realizacji umowy określonym pierwotnie w umowie z Wykonawcą lub zostanie wstrzymane lub zakończone dofinansowanie Projektu ze środków zewnętrznych, w tym środków UE. W takiej sytuacji umowa będzie podlegać rozwiązaniu, a Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonaną część umowy;
3) Wystąpią okoliczności uprawniające do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określone w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, tj. gdy ulegną zmianie:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1342), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co Wykonawca wykaże odpowiednimi dokumentami i dowodami. Wartość podwyższonego wynagrodzenia będzie miała na celu wyłącznie pokrycie rzeczywistego wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
4) W następstwie zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia wystąpią okoliczności uprawniające do waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia są określone w projekcie umowy załączonym do niniejszej SWZ.
5) Na skutek zmian wynagrodzenia, o których mowa w pkt 4), wynagrodzenie należne Wykonawcy przekroczy kwotę zarezerwowaną w budżecie Projektu na sfinansowanie usług będących przedmiotem Umowy, to Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu tych usług w taki sposób, aby nie przekraczać kwoty zarezerwowanej na ten cel w budżecie Projektu.
6) W trakcie realizacji zamówienia, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, nastąpi zmiana agendy Programu, w tym w zakresie dotyczącym godzin poszczególnych sesji. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć szczegółową agendę z potwierdzonymi godzinami spotkań najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia cyklu Programu.
7) Wykonanie umowy nie jest możliwe w wyniku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy – w tym wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia). Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie usług bądź pozostałych zobowiązań wynikających z Umowy, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione na warunkach umownych w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach stanowiących podstawę zmiany Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem strony internetowej postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/998463
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-29 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont wiaduktu w ciągu ul. Czarnej w Radomiu (nad al. Grzecznarowskiego)
- Modernizacja sali gimnastycznej przy II LO im. M. Konopnickiej
- Dostawy mięsa drobiowego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Dostawa materiałów jednorazowych do zabiegów jednorazowych
- Dostawa protez, cewników, stentów dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- ZP.U.MP.12.2025 Zakwaterowanie na czas Trzydniowych Warsztatów Rozwojowych dla członków Orkiestry Rozrywkowej w dniach 14-16.03.2025 r."
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.