eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokZaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku "A" Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku „A” Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857459200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku „A” Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53950f0-7109-4494-ae2d-8a2f6e0d680d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249474/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Instalacja klimatyzacji w budynku "A" Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a53950f0-7109-4494-ae2d-8a2f6e0d680d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a53950f0-7109-4494-ae2d-8a2f6e0d680d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektronicznym), mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e mail: przetargi@bialystok.so.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie systemu klimatyzacji w części pomieszczeń budynku „A” Sądu Okręgowego w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, 15-950 Białystok (zamówienie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”).
2. Zgodnie z posiadaną wiedzą Zamawiającego przedmiotowa zadanie objęte nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani dokonania zgłoszenia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024, poz. 725).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zaprojektowanie – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej składającej się z projektu, przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla inwestycji o nazwie „Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku „A” Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)” wraz z uzyskaniem – jeżeli jest wymagana - ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę razem z decyzjami, uzgodnieniami i warunkami niezbędnymi do uzyskania i realizacji zadania.
2) Wykonanie systemu klimatyzacji, w tym:
a) rozbudowa instalacji elektrycznej; dostawa urządzeń klimatyzacyjnych oraz materiałów do wykonania instalacji chłodniczej; wykonanie przebić w istniejących ścianach i stropach oraz pokryciu dachowym a następnie ich zabezpieczenie; wykonanie instalacji; montaż dostarczonych urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych; montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sterowników zapewniających ciągłość pracy urządzeń; wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin, wykonanie konstrukcji wsporczych na jednostki zewnętrzne, wykonanie robót budowlanych polegających na doprowadzeniu do stanu poprzedzającego montaż wszystkich naruszonych konstrukcji i powłok (m.in. izolacja otworów, w tym wykonanie przejść pożarowych); szpachlowanie, malowanie ścian, szpachlowanie i malowanie wykonanych zabudów i powierzchni bezpośrednio z nimi stykających się), uruchomienie, przeprowadzenie prób ciśnieniowych i szczelności wykonanych instalacji. Prace mają być przeprowadzone zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami prawa.
b) podłączenie zainstalowanych urządzeń do istniejącego w budynku systemu zdalnego zarządzania systemem klimatyzacji BMS w sposób umożliwiający Użytkownikowi zdalne monitorowanie i sterowanie pracą zainstalowanego systemu i poszczególnych jednostek (stan pracy poszczególnych urządzeń, alarm w sytuacji awarii, zmianę zakresu temperatury co 1ºC, zdalne ustawianie innych parametrów pracy, raportowanie).
c) opracowania i przekazania pełnej dokumentacji powykonawczej i udzielenie gwarancji wynikającej ze złożonej oferty
d) wykonywanie wszelkich wymaganych czynności konserwacyjnych i przeglądów zainstalowanych systemów w okresie gwarancji, z wymianą materiałów eksploatacyjnych włącznie – w ramach ceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) Cena ryczałtowa brutto, z wagą 60 %,
2) Okres gwarancji jakości na wykonane prace oraz użyte materiały, z wagą 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane prace oraz użyte materiały.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada:
- aktualny (niezawieszony) certyfikat dla przedsiębiorcy o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) uprawniający wykonawcę do wykonywania czynności: instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania doświadczenia warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał:
- minimum dwa zamówienia polegające na montażu i uruchomieniu instalacji klimatyzacji VRF o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 30 kW w jednym budynku (każda z instalacji) i ilości jednostek wewnętrznych nie mniejszej niż 10 szt. (każda z instalacji).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie wraz z ofertą winno zostać złożone, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektronicznym).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie wraz z ofertą winno zostać złożone, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektronicznym).
2. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualnego (niezawieszonego) certyfikatu dla przedsiębiorcy o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) uprawniającego wykonawcę do wykonywania czynności: instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła,
b) wykazu zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SWZ (potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt XVIII.1.2)a) SWZ – posiadanie doświadczenia);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i podmiotowe środki dowodowe, wymienione w pkt XX.1 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
2. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVIII.1.1) SWZ, zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi objęte zamówieniem, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
3. Zamawiający dopuszcza sumowanie zasobów wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. XVIII.1.2) SWZ.
4. W przypadkach określonych w art. 117 ust. 2, 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty świadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodne z treścią załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6. Dodatkowe wymagania odnośnie wykonawców wspólnie składających ofertę określone zostały również w pkt od XIV.21 do 26 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są zmiany umowy, jeżeli ich konieczność jest spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile charakter umowy nie zmienia się w sposób istotny.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np. w formie sukcesji uniwersalnej;
2) zaistnienia omyłki pisarskiej, rachunkowej lub innej oczywistej omyłki poprzez poprawienie takich omyłek;
3) zmiany wynagrodzenia brutto za realizację przedmiotu umowy określonego w § 8 ust. 1 umowy, wynikającej ze zmiany obowiązujących stawek VAT, w stopniu wynikającym z tych zmian, przy czym kwota wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian;
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
2) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; Jako „siłę wyższą” rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy. Zbrojna agresja Federacji Rosyjskiej Ukrainę nie stanowi siły wyższej;
4. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, a które nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia okoliczności mogących spowodować zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, strona inicjująca zmianę zobowiązana jest do wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do Umowy Wykonawca sporządzi protokół, który doręczy Zamawiającemu wraz z wnioskiem, o którym mowa w niniejszym ustępie.
6. Przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 1-3 są uzasadnione, jaki ma być zakres tych zmian, w tym zmiana terminu realizacji Umowy. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany w każdym przypadku do zajęcia pisemnego stanowiska w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego.
7. W przypadku, gdy w wyniku negocjacji Strony ustalą dokonanie odpowiedniej zmiany Umowy zgodnie z ust. 1 - 3 Umowy, Strony podpiszą aneks do Umowy w terminie wynikającym z ustaleń negocjacyjnych, a w przypadku braku takich ustaleń – w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
Pozostałe informacje dotyczące możliwości zmiany umowy, ze względu na ograniczoną długość pola tekstowego zawarto w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać z wykorzystaniem systemu e-zamówienia na stronie prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowanią o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawców, w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.