Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00460530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.jablonska.chytla@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74ebcfb2-133d-482b-b852-224060a9acda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ebcfb2-133d-482b-b852-224060a9acda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046334/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa lekkiego samochodu terenowego 4x4 typu Pick-up dla OSP Ochotnica Dolna
1.2.3 Dostawa pojazdu ATV 4x4 z przyczepą i zabudową leśną dla OSP Ochotnica Górna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia został dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach programu Interreg Polska – Słowacja 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna, w zakresie dostawy gąsienic do quada oraz przyczepy do transportu quada.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
c) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44464000-0 - Gąsienice
4.5.5.) Wartość części: 41787,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna, w zakresie dostawy lekkiego samochodu terenowego typu pick-up.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
c) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 36 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.5.) Wartość części: 264926,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna, w zakresie dostawy pojazdu UTV z zabudową leśną oraz dodatkowym wyposażeniem.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
c) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 211382,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna, w zakresie dostawy radiostacji nasobnej (16 sztuk).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
c) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
4.5.5.) Wartość części: 28373,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.08.2024 r. do godz. 13:00 w zakresie Części I oraz Części II nie zostały złożone żadne oferty.
W związku z powyższym, zaistniały przesłanki wynikające z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie Części I
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.08.2024 r. do godz. 13:00 w zakresie Części I oraz Części II nie zostały złożone żadne oferty.
W związku z powyższym, zaistniały przesłanki wynikające z art. 255 pkt 1 ustawy, obligujące Zamawiającego do unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie Części II
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262371,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AR Moto Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681975071
7.3.4) Miejscowość: Rzezawa
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262371,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 17.09.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę - Mirosław Łakomy, prowadzący działalnośd gospodarczą pod firmą: KADIMEX REGION POŁUDNIE Mirosław Łakomy, 33-150 Wola Rzędzioska 532 E.
Wykonawca pismem z dnia 08.10.2024 r. poinformował Zamawiającego, iż odstępuje od podpisania umowy.
Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z przesłanki wynikającej z art. 263 ustawy
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzelcach
- DOSTAWA ZESTAWU WSPOMAGAJĄCEGO SERWISOWANIE I OBSŁUGĘ WYDRUKÓW 3D WSPIERANYCH TECHNOLOGIĄ RFID-RTLS - ROZBUDOWA LABORATORIUM
- Dostawa samochodu specjalnego pożarniczego z 30 metrową drabiną mechaniczną
- Zakup i dostawa samochodu służbowego z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9- cio osobowego, dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Bodzanów"
więcej: Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.