Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522954/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni integracji sensorycznej, pracowni zawodowych w tym: anatomicznej, masażu, kinezyterapii, pozostałych pracowni do realizacji zagadnień teoretycznych,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Policealna Szkoła Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 86
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-079
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 638 56 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpsm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpsm.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-376ee147-5a25-4d31-8e90-2883b1bc5e0b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni integracji sensorycznej, pracowni zawodowych w tym: anatomicznej, masażu, kinezyterapii, pozostałych pracowni do realizacji zagadnień teoretycznych,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-376ee147-5a25-4d31-8e90-2883b1bc5e0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00368617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych : (SI), anatomicznej, hydromasażu, masażu, kinezyterapii, zagadnień teoretycznych w MPSM nr 2 w Krakowie w ramach projektu „Zawodowa Małopolska”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zawodowa Małopolska w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021-2027 projekt Województwa Małopolskiego pod nazwą : „Zawodowa Małopolska” program Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.12 Edukacja - projekty Województwa Małopolskiego, Typ B. Koordynacja kształcenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/PU/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A – OPZ (Opis przedmiotu zamówienia - wyposażenie).
Zamawiający bezwzględnie wymaga, by dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy.
Wyposażenie musi posiadać certyfikat wyrobu medycznego. Elementy (sprzęty) muszą posiadać pozytywną akceptację Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny certyfikat równoważny, potwierdzający jego dopuszczenie do stosowania w instytucjach, szkołach i placówkach leczniczych na terenie Unii Europejskiej. Każdy element (sprzęt) wyposażenia musi być zgodny z polskimi i europejskimi normami bezpieczeństwa.
Zaproponowane przez Wykonawcę wyposażenie musi posiadać parametry o najwyższym standardzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wybrał ofertę złożoną przez: SALTAR Group Spółka z ograniczoną, Barwinek 5/26, 25-150 Kielce, która uzyskała największą liczbę punktów, o czym Zamawiający zawiadomił Wykonawcę oraz zamieścił informację na platformie, na której prowadzone było postepowanie.Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, co wyraził w przesłanej pocztą elektroniczną informacji w dniu 18.10.2024 r. W związku z tym, że została złożona jedna oferta, a Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, Zamawiający nie miał możliwości zastosowania art. 263 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa mikrotomów
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa : OPRZYRZĄDOWANIA DO HISTEROSKOPU dla Oddziału Ginekologii-Blok Operacyjny Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.