eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Dostawa używanego ciężarowego pojazdu hakowego"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanego ciężarowego pojazdu hakowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df7224b5-31d3-450d-aa8e-d987b7ed88b9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa używanego ciężarowego pojazdu hakowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df7224b5-31d3-450d-aa8e-d987b7ed88b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOK/09/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego ciężarowego pojazdu hakowego używanego pojazdu (w rozumieniu art. 2 pkt 62 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz.U. 2024 poz. 1251.) dla potrzeb Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o., spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w/w ustawy.
1. Pojazd używany; rok produkcji maksimum 2018r.Zamawiający dopuszcza młodszy niż 2018 rocznik podwozia.
2. Pojazd zarejestrowany
3. Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia
4. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będą: instrukcje obsługi oraz katalogi części zamiennych w języku polskim.
Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu:
5. Podwozie używane, rok produkcji maksymalnie 2018
6. Układ napędowy 6x2
7. Osie – 3 szt,
Trzecia oś podnoszona
Rozstaw osi nie większy niż 4500/1350 mm
8. Zawieszenie : przód – resor, tył - poduszka.
9. Pojemność silnika min. 12 000 dm3
10. Silnik spalinowy, spełniający normę EURO 6 o mocy minimum 400 KM
11. Skrzynia biegów manualna
12. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu od 20 000 kg do 28 000 kg
13. Dopuszczalna masa zespołu pojazdów od 35 000 kg do 45 000 kg
14. Dopuszczalna ładowność od 11 000 kg do 17 000 kg
15. Główny zbiornik paliwa o pojemności min. 150 l
16. Rozmiar opon 315/70 R 22,5
17. Koło zapasowe rozmiar opon 315/70 R22,5
18. Światła jazdy dziennej
19. Światła boczne obrysowe
20. Światła ostrzegawcze pomarańczowe na kabinie pojazdu „koguty”
21. Tachograf cyfrowy z ważną kalibracją i legalizacją
22. Tempomat z układem ostrzegania i utrzymania stałej odległości od pojazdów
23. z przodu
24. Centralny zamek drzwiowy
25. Wspomaganie kierownicy
26. Asystent pasa ruchu
27. Elektryczne i podgrzewane lusterka
28. Dodatkowe zewnętrzne lusterka przód + bok
29. Elektryczne szyby
30. Komputer pokładowy
31. Klimatyzacja
32. Przeciwblokujący układ hamulcowy (ABS)
33. Układ ASR (kontrola przyczepności) przeciwdziałający poślizgowi kół napędzanych podczas przyspieszania przy ruszaniu i zwiększający stabilność pojazdu w trudnych warunkach drogowych.
Wymagane parametry techniczne dla zabudowy pojazdu:

34. Rok produkcji maksymalnie 2018
35. Udźwig techniczny w zakresie 15 000 – 25 000 kg
36. Sterowanie z wnętrza kabiny
37. Ucho zaczepowe urządzenia wykonane ze stali trudnościeralnej
38. Wszystkie elementy urządzenia wykonane w technologii spawanej (bez odlewów)
39. Zabudowa musi odpowiadać dyrektywie maszynowej 2006/42/WE, wytycznym 89/392/EWG i posiadać znak CE, jak również spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. z 2008r. nr 199, poz. 1228) wraz ze zmianami obowiązującymi na dzień składania oferty)

Pozostałe wymagania:
40. Radio SD USB Bluetooth,
41. Pneumatyczny fotel kierowcy
42. Podwójny podłokietnik kierowcy
43. Regulacja położenia kierownicy
44. Metalowy zewnętrzny schowek
45. Plastikowy zewnętrzny schowek
Wymagania dodatkowe:
46. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestracje i eksploatacje bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będą: instrukcje obsługi oraz katalogi części zamiennych w języku polskim.
47. Pełna dokumentacja UDT

4.5.3.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Ich wartość to 196 677,00 zł brutto i 577 485,00 zł brutto.

Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 150 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 184 500,00 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577485,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. z/s 32-600 Oświęcim, ul. Nadwiślańska 36, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. 2024r., poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Ich wartość to 196 677,00 zł brutto i 577 485,00 zł brutto.

Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 150 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 184 500,00 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.