Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00492925/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wielkopolska oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach chronionych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Osrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004858949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 9c
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opssroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wwwopssrodawlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opssrodawlkp.logintrade.net/zapytania_email,147226,fe275f018b64356baa2936d2c92a37d6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wielkopolska oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach chronionych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ff12be-82e5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.241.2.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług polegających na:1.1 zapewnieniu tymczasowego całodobowego schronienia w formie schroniska,
dla co najmniej 2 bezdomnych kobiet oraz 4 bezdomnych mężczyzn, których ostatnim miejscem zameldowania była Gmina Środa Wielkopolska.
1.2 zapewnieniu tymczasowego schronienia w formie noclegowni dla 1 osoby bezdomnej
(kobieta lub mężczyzna), których ostatnim miejscem zameldowania była Gmina Środa
Wielkopolska
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341000-5 - Usługi miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 198000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług polegających na prowadzeniu i zapewnieniu miejsc w mieszkaniuchronionym dla 5 osób (w szczególności bezdomnych) z terenu Gminy Środa Wielkopolska, które ze względu na trudną sytuację życiową, wiek, niepełnosprawność lub chorobę potrzebują wsparcia w funkcjonowaniu w codziennym życiu, ale nie wymagają usług w zakresie świadczonym przez jednostkę całodobowej opieki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341000-5 - Usługi miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 149760 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja na Rzecz Rewaloryzacji Miasta Śrem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 785-12-64-398
7.3.3) Ulica: ul. Śremska 12;
7.3.4) Miejscowość: Nochowo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA NA RZECZ REWALORYZACJI MIASTA ŚREM
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA NA RZECZ REWALORYZACJI MIASTA ŚREM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100375 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100375 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100375 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Pomocy KRĄG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861125876
7.3.3) Ulica: Dębno 14,
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Wartą
7.3.5) Kod pocztowy: 63-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100375 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Usługa świadczenia tymczasowego schronienia w formie schroniska, noclegowni dla bezdomnych na terenie Gminy Środa Wlkp oraz prowadzenia i zapewnienia miejsc w mieszkaniach wspomaganych/treningowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
- "Sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzyw i owoców świeżych oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych do Stołówek Gminnych w Środzie Wielkopolskiej w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025".
- Modernizacja taboru Średzkiej Kolei Powiatowej - wykonanie rewizji wewnętrznej, określonej przepisami Transportowego Dozoru Technicznego, kotła parowozowego Px48-1756
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.