eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SękowaMODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH: DROGA MĘCINA MAŁA NR DZIAŁKI 379/3, 391/4, 392/3, 382/2, 388/3, 384/3, 386/3, 395/3, 395/4, 380/2, 383/3 W MIEJSCOWOŚCI MĘCINA MAŁA O DŁUGOŚCI 295 MB



Ogłoszenie z dnia 2024-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH: DROGA MĘCINA MAŁA NR DZIAŁKI 379/3, 391/4, 392/3, 382/2, 388/3, 384/3, 386/3, 395/3, 395/4, 380/2, 383/3 W MIEJSCOWOŚCI MĘCINA MAŁA O DŁUGOŚCI 295 MB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3519066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/980432

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH: DROGA MĘCINA MAŁA NR DZIAŁKI 379/3, 391/4, 392/3, 382/2, 388/3, 384/3, 386/3, 395/3, 395/4, 380/2, 383/3 W MIEJSCOWOŚCI MĘCINA MAŁA O DŁUGOŚCI 295 MB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ba113a2-1b9d-4df6-90ec-ab2beb6e4ef3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060428/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324909,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych: droga w miejscowości Męcina Mała na długości 295 mb i szer. 3,0 m, odc. 0+060 – 0+355 na działkach ewid. nr 379/3, 391/4, 392/3, 382/2, 388/3, 384/3, 386/3, 395/3, 395/4, 380/2, 383/3 na terenie Gminy Sękowa.
Zakres robót obejmuje:
a) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych gr. 10 cm oraz zniszczonych pojedynczych płyt przeznaczonych do wymiany,
b) rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego,
c) rozebranie wodospustu stalowego,
d) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego,
e) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
f) wykonanie nawierzchni z płyt JOMB 100x75x12 oraz wymiana pojedynczych płyt na podsypce piaskowej,
g) uzupełnienie poboczy kruszywem,
h) oczyszczenie rowów i korytek z namułu,
i) wymiana betonowych korytek na długości 220 m,
j) wymiana przepustu z rur o śr. 50 cm, dł. 6 m,
k) wykonanie 7 wodospustów z wykonaniem narzutu z kamienia na wylotach.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – zał. nr 1 do SWZ,
2) Mapa – lokalizacja zakresu robót – zał. nr 2 do SWZ,
3) Przekrój typowy poprzeczny – zał. nr 3 do SWZ,
4) Przedmiar robót – zał. nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394387,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394387,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394387,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "BET-STAL" Zenon Strugała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004421431

7.3.3) Ulica: Sosnowa 37

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394387,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.