Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459434/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00469141/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00563252/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Tryńcza i jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tryńcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 37-204 Tryńcza 127
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@tryncza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddebec68-6f35-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Kantego w Tryńczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 794-168-82-97
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tryńcza 129
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@tryncza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sptryncza.szkolna.net/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 794-182-16-90
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tryńcza 118
1.5.2.) Miejscowość: Tryńcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@tryncza.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgktryncza.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Tryńcza i jednostek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddebec68-6f35-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047201/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Tryńcza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UIB.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do punktów poboru Gminy Tryńcza oraz jednostek wskazanych w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Przewidywana do odbioru ilość energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi 1 077 027 kWh.
3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD).
5. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do złożenia u Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w imieniu własnym i Zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej, reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy, w sytuacji gdy to jest konieczne wykonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji, wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wykaz Punktów Poboru Energii Elektrycznej stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ dalej „Wykaz PPEE” oraz Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
7. Gmina i jednostki zamawiające wymienione powyżej będą zawierały odrębne umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Obecne umowy na sprzedaż (dostawę) energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31.12.2023 r. i nie wymagają wypowiedzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 862407,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1388330,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 862407,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010379536
7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 862407,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI TRYŃCZA
- Utworzenie żłobka "Kraina marzeń" w m. Gniewczyna Łańcucka
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Tryńcza"
więcej: przetargi TRYŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.