Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00445516/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bea2df90-6c07-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea2df90-6c07-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109226/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.78.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Kowary w roku 2023.
Prace konserwacyjne polegać będą na:
– uzupełnieniu ubytków w nawierzchni asfaltowej z frezowaniem - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 5 km (szacowana ilość ok 300 m2); nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 6 cm (warstwa ścieralna);
- utwardzeniu poboczy – podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm o szerokości do 50 cm (szacowana ilość ok 500 m2); skropienie asfaltem nawierzchni drogowych.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w oparciu o pisemne zlecenie robocze przekazywane Wykonawcy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) wykonania wszystkich prac konserwacyjnych, zgodnie z SST robót drogowych, które między innymi ustalają zasady prowadzenia zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu oraz związanych z procesem hamującym powiększanie się powstałych uszkodzeń (załącznik nr 11),
b) uzgodnienia terminu i zakresu zajęcia pasa drogowego,
c) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, na którym wykonywane będą konserwacje - posiadanie organizacji ruchu na remontowanym odcinku ulicy,
d) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów,
e) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac,
f) składania wniosków dotyczących poprawy stanu dróg.
3. Odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych
w związku z wykonaniem umowy ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność Cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonywaniem umowy.
5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym zakres prac
i ich kolejność.
6. Po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wykonanie prac w celu ich odbioru.
7.Zamawiający nie dopuszcza wykonania remontu nawierzchni ulic materiałami pochodzącymi
z recyklingu.
8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od daty odbioru poszczególnych zleceń roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa PRO-INVEST Zbigniew Żurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230472494
7.3.3) Ulica: Kargula i Pawlaka 14
7.3.4) Miejscowość: Lubomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 59-623
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW ŻUREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW ŻUREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2272L w zakresie wykonania chodnika w m. Krzczonów ul. Strażacka
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Biegunowej od ul. Radosnej do ul. Astronomicznej.
- Mechaniczne profilowanie i równanie dróg gruntowych w 2025 roku
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Wykonywanie interwencyjnych remontów uszkodzonych nawierzchni chodników, zatok autobusowych, studzienek i wpustów na terenie Powiatu K-K oraz przebudowy chodników na terenie Powiatu K-K w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.