Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094883/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45 WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45 WOG Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI MEDYCZNE OBEJMUJĄCE PROFILAKTYCZNE BADANIA LEKARSKIE ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW 45 WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 45 WOG Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2055b9de-9a89-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługi w zakresie medycyny pracy w roku 2024 w podziale na dwie części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowana przez Komendanta 45 WOG;
2. Administrator danych powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jan ŻUCHOWSKI, z którym można się skontaktować pod tel. 261-676-281;
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Administratora danych wskazuje się konieczność zawarcia Umowy, jej właściwą realizację oraz ewentualne dochodzenie roszczeń
4. Pani Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zapewnienia prawidłowej realizacji umowy, przechowywania dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, ewentualnego dochodzenia roszczeń- w zakresie dane zwykłe- imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy, kwalifikacje zawodowe wymagane do realizacji umowy, a także w przypadku pełnomocnictw i oświadczeń- dane w tym zakresie
5. Odbiorcami Pana/ Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub na podstawie zawartych umów podmiotom przetwarzającym;
b. Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przewidzianych przepisami prawa oraz w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej;
c. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególne przepisy prawa;
d. W odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, a dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu;
e. Ma Pan/ Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 92/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2662000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz badania sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, badania psychologiczne, konsultacje specjalistyczne na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska zatrudnionych w 45 WOG Wędrzyn oraz jednostkach i instytucjach będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na dwie części.
Część nr 1 – wykonanie usług medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska zatrudnionych w 45 Wojskowym Oddziale Gospodarczym Wędrzyn oraz jednostkach i instytucjach będących na jej zaopatrzeniu tj: 17 Brygada Zmechanizowana Międzyrzecz, 35 dywizjon rakietowy Obrony Powietrznej Skwierzyna, Ośrodek Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych Wędrzyn, Wydział Żandarmerii Wojskowej Wędrzyn, Wojskowe Centrum Rekrutacji Gorzów Wlkp., 6 pluton namierzania radiowego Skwierzyna, Skład Wędrzyn, Warsztat naprawy rakiet szkolnych Skwierzyna (Skład Nowogród Bobrzański), Rejonowe Centrum Informatyczne Wrocław (Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna), Delegatura Wojskowej Komendy Transportu Wrocław,151 batalion lekkiej piechoty Skwierzyna (12 WOT). Szczegółowy opis przedmiotu umowy przedstawia tabela w § 1 ust. 5 wzoru umowy
Przewidywana szacunkowa liczba żołnierzy i pracowników wojska do wykonania badań z zakresu medycyny pracy na 2024 r. wynosi ponad 3720 osób. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w związku ze zmianą poziomu zatrudnienia i badaniami kontrolnymi pracowników wojska i żołnierzy.
Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować aparaturą i sprzętem medycznym oraz lokalem gwarantującym pełen zakres usług medycznych spełniający wymagania określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej w sprawie pomieszczeń i urządzeń podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2023.0.991 t. j.)
Zamawiający zastrzega, że maksymalna odległość wykonywanych badań nie może przekroczyć 50 km od siedziby Zamawiającego ( Wędrzyn).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023 poz. 607 t.j.), (badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, badania psychologiczne, konsultacje specjalistyczne) w szczególności:
1) wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska – wstępnych, okresowych i kontrolnych, zwanych dalej „badaniami profilaktycznymi”;
2) wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych;
3) wykonywanie badań kierowców;
4) udzielanie innych świadczeń zdrowotnych, do których zapewnienia w myśl odrębnych przepisów jest obowiązany pracodawca;
5) wykonywanie badań laboratoryjnych i innych określonych w tabeli (§ 1 ust. 5 wzoru umowy) zleconych przez lekarza medycyny pracy;
6) wykonanie zdjęć rentgenowskich zleconych przez lekarza medycyny pracy;
7) wykonanie opisów badań;
8) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i leczniczej w zakresie patologii zawodowej;
9) prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby związane z wykonywaną pracą/służbą;
10) monitorowanie stanu zdrowia pracujących w grupach szczególnego ryzyka;
11) gromadzenie i przechowywanie (zgodnie z przepisami) informacji o ryzyku zawodowym i stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką lekarską;
12) zapewnienie udziału lekarza, pielęgniarki sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w przeglądzie stanowisk pracy po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego na 5 dni przed planowanym terminem posiedzenia komisji lub przeglądu stanowisk:
13) wykonanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych przez lekarzy w trybie przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. 2023.1284 t. j.);
14) wykonanie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. 2021.1995 t. j);
15) wykonywanie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. ( Dz. U. 2022 poz.165 t. j.).
Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
4.2.5.) Wartość części: 1774800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy,2) Maksymalna wielkość opcji wynosi 80 % zamówienia podstawowego,
3) Rodzaj opcji określa § 1 ust. 5 pkt 5.2 wzoru umowy
4) O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem jego zakresu, Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem, po wykorzystaniu całości środków z zamówienia podstawowego.
5) Realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.
6) Dopuszczalne jest wielokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łącznie do wielkości wskazanej w pkt 2) wzoru umowy
7) W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oczekiwanie na przyjęcie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) oraz badania sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, badania psychologiczne, konsultacje specjalistyczne na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska zatrudnionych w 45 WOG Wędrzyn oraz jednostkach i instytucjach będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na dwie części.
Część nr 2 – wykonanie usług medycznych na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska zatrudnionych w 45 Wojskowym Oddziale Gospodarczym Wędrzyn oraz jednostkach i instytucjach będących na jej zaopatrzeniu tj: 5 batalion saperów Krosno Odrzańskie, 5 pułk artylerii Sulechów, 4 pułk przeciwlotniczy Czerwieńsk, Warsztaty Techniczne Krosno Odrzańskie, Skład Radnica, Skład Nowogród Bobrzański, Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, Wojskowe Biuro Emerytalne Zielona Góra, Delegatura Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej Zielona Góra, Centralne Wojskowe Centrum Rekrutacji Zielona Góra, Wojskowe Centrum Rekrutacji Zielona Góra, 4 Kompania Transportowa Krosno Odrzańskie (10 Blog), Placówka Żandarmerii Wojskowej w Sulechowie (OŻW Żagań), Regionalne Centrum Informatyczne Wrocław ( Sulechów, Krosno Odrzańskie, Czerwieńsk), Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Zielona Góra), 152 batalion lekkiej piechoty Krosno Odrzańskie (12 WOT). Szczegółowy opis przedmiotu umowy przedstawia tabela w § 1 ust. 5 wzoru umowy.
Przewidywana szacunkowa liczba żołnierzy i pracowników wojska do wykonania badań z zakresu medycyny pracy na 2024 r. wynosi ponad 3720 osób. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w związku ze zmianą poziomu zatrudnienia i badaniami kontrolnymi pracowników wojska i żołnierzy.
Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi dysponować aparaturą i sprzętem medycznym oraz lokalem gwarantującym pełen zakres usług medycznych spełniający wymagania określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej w sprawie pomieszczeń i urządzeń podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2023.0.991 t. j.)
Zamawiający zastrzega, że maksymalna odległość wykonywanych badań nie może przekroczyć 50 km od miejscowości Czerwieńsk.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023 poz. 607 t.j.), (badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania psychotechniczne, badania psychologiczne, konsultacje specjalistyczne) w szczególności:
1) wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich żołnierzy zawodowych oraz pracowników wojska – wstępnych, okresowych i kontrolnych, zwanych dalej „badaniami profilaktycznymi”;
2) wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i przepisach wykonawczych;
3) wykonywanie badań kierowców;
4) udzielanie innych świadczeń zdrowotnych, do których zapewnienia w myśl odrębnych przepisów jest obowiązany pracodawca;
5) wykonywanie badań laboratoryjnych i innych określonych w tabeli (§ 1 ust. 5) zleconych przez lekarza medycyny pracy;
6) wykonanie zdjęć rentgenowskich zleconych przez lekarza medycyny pracy;
7) wykonanie opisów badań;
8) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i leczniczej w zakresie patologii zawodowej;
9) prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby związane z wykonywaną pracą/służbą;
10) monitorowanie stanu zdrowia pracujących w grupach szczególnego ryzyka;
11) gromadzenie i przechowywanie (zgodnie z przepisami) informacji o ryzyku zawodowym i stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką lekarską;
12) zapewnienie udziału lekarza, pielęgniarki sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w przeglądzie stanowisk pracy po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego na 5 dni przed planowanym terminem posiedzenia komisji lub przeglądu stanowisk:
13) wykonanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych przez lekarzy w trybie przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. 2023.1284 t. j.);
14) wykonanie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. 2021.1995 t. j);
15) wykonywanie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. ( Dz. U. 2022 poz.165 t. j.).
Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
4.2.5.) Wartość części: 888000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy,2) Maksymalna wielkość opcji wynosi 100% zamówienia podstawowego,
3) Rodzaj opcji określa § 1 ust. 5 pkt 5.2 wzoru umowy
4) O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem jego zakresu, Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem, po wykorzystaniu całości środków z zamówienia podstawowego.
5) Realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.
6) Dopuszczalne jest wielokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łącznie do wielkości wskazanej w pkt 2) wzoru umowy
7) W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oczekiwanie na przyjęcie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający dla części 1 i 2 wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj.
a) Zaświadczenia z Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy potwierdzającym wpis lekarzy w rejestrze lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne – art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy tj. (Dz. U. 2022.437 t.j.)
b) Aktualny odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający dla części 1 i 2 wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj.
a) Oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne posiada wymagane kwalifikacje niezbędne do prowadzenia medycyny pracy, dysponuje aparaturą i sprzętem medycznym oraz lokalem gwarantującym pełen zakres usług medycznych spełniającym wymagania określone w ustawie dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej w sprawie pomieszczeń i urządzeń podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.2022 poz. 633 t.j.) oraz dysponuje personelem lekarskim
i pielęgniarskim, posiadającym odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 26.03.2015r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2015.457 ze zm.).
W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust.
4.- załącznik nr 10 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz.1605.) - załącznik nr 9 do SWZ
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz.1605) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7 do SWZ
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 8 do SWZ
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) Zaświadczenia z Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy potwierdzającym wpis lekarzy w rejestrze lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne – art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy tj. (Dz. U. 2022.0.437 t.j.)
b) Aktualny odpis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej
d) Oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne posiada wymagane kwalifikacje niezbędne do prowadzenia medycyny pracy, dysponuje aparaturą i sprzętem medycznym oraz lokalem gwarantującym pełen zakres usług medycznych spełniającym wymagania określone w ustawie dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej w sprawie pomieszczeń i urządzeń podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U.2022 poz. 633 t.j.) oraz dysponuje personelem lekarskim i pielęgniarskim, posiadającym odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 12.11.2020r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2015.457 ze zm.) – załącznik nr 5 do SWZ
W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust.
4.- załącznik nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 – załącznik nr 10 do SWZ.5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy o której mowa w art. 454 ustawy Pzp2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących zmian do jej treści:
1) Zmiana wynagrodzenia.
3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6a,6b do SWZ .
5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, spółki cywilnej Zamawiający wymaga przekazania przez przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców.INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa i montaż wyposażenia warsztatowego w podziale na trzy części.
- Dostawa środków czystości w podziale na trzy części.
- Termomodernizacja wraz z przebudową budynku Domu Dziecka w Sulęcinie w formule "Zaprojektuj, wybuduj"
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
- Świadczenie usług w zakresie badań profilaktycznych dla osób skierowanych na badania przez Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty oraz jednostki obsługiwane w latach 2025 - 2026
- usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Giżycku.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników 43 WOG ,pracowników JW. i instytucji będących na zaopatrzeniu 43WOG z rejonu Bolesławiec
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.