Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00402903/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków Urzędu Gminy Michałowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27db2195-56d1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków Urzędu Gminy Michałowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27db2195-56d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Odbiór odpadów z budynków Urzędu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.50.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z budynków należących do Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów:
1) zmieszanych i segregowanych z budynku w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1;
2) zmieszanych z budynku gminnego w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34;
3) zmieszanych z budynków świetlic gminnych
3. Zamówienie będzie polegało na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalnego Wykonawcy.
6. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególności za szkody powstałe w mieniu Gminy Michałowice wskutek działania lub zaniechania pracowników Wykonawcy.
7. W przypadku skierowania przez osobę trzecią w stosunku do Zamawiającego roszczeń związanych ze szkodą powstałą w wyniku działania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia tych roszczeń i zwolnienia Zamawiającego z obowiązku ich zadośćuczynienia i realizacji.
8. Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. Wskazaniem do wymiany lub naprawy jest uszkodzenie polegające na uszkodzeniu pojemnika, powodującym utratę jego sprawności technicznej. Uszkodzony lub zużyty pojemnik powinien zostać niezwłocznie wymieniony lub naprawiony tj. w terminie 3 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności wymiany lub naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
9. Za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
10. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587).
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobę/y wykonującą/e wszystkie czynności związane z wykonaniem odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172994,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
7.3.3) Ulica: Stefana Bryły 6
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W PRUSZKOWIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W PRUSZKOWIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice"
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym wraz z równaniem i profilowaniem nawierzchni na terenie Gminy Michałowice
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przetwarzaniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z kompleksów wojskowych 34. WOG Rzeszów (zamówienie z podziałem na 4 części)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.