Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa ul. Prusa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0661c0f5-9498-40e0-a2e5-ee03aac16cf81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Prusa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0661c0f5-9498-40e0-a2e5-ee03aac16cf8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Przebudowa ul. Prusa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy ul. Prusa wraz z łącznikami (dz. nr ewid. 90; 62/162 oraz 91 ark. 6 ob. 0010) z ul. Piłsudskiego w Skarżysku - Kamiennej wg. załączonej lokalizacji (rys. 1) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Prusa” oraz uzyskanie Decyzji pozwolenie na budowę dla w/w zadania. Na w/w łącznikach należy zaprojektować miejsca postojowe, a ponadto na działce nr ewid. 90 ark. 6 ob. 0010 pomiędzy budynkiem 3a i 3 przewidzieć należy chodnik.
1) Dokumentacja projektowa winna zawierać wszelkie opracowania, uzgodnienia i opinie niezbędne do:
• uzyskania decyzji pozwolenia na budowę
• przygotowania przetargu na realizację inwestycji drogowej, realizacji inwestycji.
2) Dokumentacja projektowa winna spełniać poniższe wymagania:
Wykonawca opracowuje wniosek oraz materiały do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskuje w imieniu Zamawiającego Decyzję pozwolenia na budowę.
Zakres i forma projektu budowlano-wykonawczego powinny spełniać jednocześnie wymagania określone w:
Ustawie o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 320);
Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725, t.j.);
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518, z późn. zm.);
Katalogu Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych, załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z dnia 16 czerwca 2014 r.;
Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463, z późn. zm.);
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków i umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. wraz z załącznikami z późn. zm.);
Norm i uzgodnień.
3) Dokumentacja projektowa winna zawierać:
Projekty budowlane, wykonawcze przebudowy: drogi, odwodnienia i oświetlenia, przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu kolidujących z projektowaną drogą oraz innymi urządzeniami infrastruktury technicznej zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci.
Projekty niezbędnych elementów zabezpieczających i chroniących środowisko.
Projekt docelowej organizacji ruchu.
Przedmiary robót (wraz ze szczegółowym wyliczeniem ilości robót), kosztorysy ofertowe, kosztorysy inwestorskie, szczegółowe specyfikacje techniczne robót. Wykonawca powinien podzielić kosztorysy inwestorskie, ofertowe i przedmiary robót na etapy zgodnie z zaleceniami Zamawiającego przekazanymi w trakcie trwania umowy.
Inwentaryzację drzew przeznaczonych do wycinki z podaniem nazwy oraz obwodu.
Dokumentację geotechniczną dla zadania inwestycyjnego.
Operat wodno-prawny w celu uzyskania pozwolenia wodno-prawnego (jeśli wymagany).
Informacje dotyczące Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
Wykonawca opracuje mapy dla celów projektowych wraz z niwelacją terenu i uzupełnieniem ewentualnie brakujących na mapie obiektów lub urządzeń podziemnych i naziemnych.
Wszystkie inne opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji wynikających z decyzji i warunków wydanych dla potrzeb dokumentacji.
4) Wykonawca winien wykonać minimum dwa rozwiązania koncepcyjne przebudowy drogi ul. Prusa.
5) Dokumentacja powinna zawierać plan sytuacyjny w skali 1:500, rozwiązania wysokościowe, przekroje poprzeczne, przekroje podłużne, szczegóły konstrukcyjne oraz winna obejmować inne zagadnienia mogące mieć wpływ na projektowane rozwiązanie.
6) Wykonawca winien przeprowadzić badania geologiczne na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. 2012 poz. 463) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
W przypadku konieczności rozbiórki obiektów budowlanych kolidujących z projektowaną inwestycją dla których ustawa Prawo budowlane wymaga uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, należy wykonać projekt rozbiórki w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia.
Dokumentacja winna posiadać wszelkie wymagane uzgodnienia w formie decyzji, postanowień lub opinii (w tym protokół z narady koordynacyjnej przy Starostwie Powiatowym w Skarżysku Kamiennej) wydane przez właściwe jednostki organizacyjne, wymagane przepisami szczególnymi konieczne do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę wg. obowiązujących przepisów wraz z opracowaniem materiałów związanych z ich uzyskaniem.
Pozostałe parametry projektowe i warunki Zamawiający ustali na etapie opracowania dokumentacji projektowej.
Wykonawca dołączy do projektu budowlanego oświadczenia, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, uprawnienia, zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego.
Dokumentacja projektowa powinna określać wymagane parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia, uwzględniać potrzeby osób niepełnosprawnych.
7) Warunki projektowe dla przebudowy ulicy Prusa wydane przez Wydział Dróg i Transportu – skan w załączeniu.
8) Warunki projektowe dla wykonania odwodnienia ulicy Prusa wydane przez Wydział Gospodarki Komunalnej– skan w załączeniu.
9) Dokumentacja projektowa winna być wykonana w 5 egzemplarzach w formie papierowej w teczkach z opisem oraz w spójnej wersji elektronicznej na pendrive w formacie dwg. oraz pdf. w 1 egzemplarzu. Szczegółowe wymagania dot. formy graficznej dokumentacji przekazane zostaną wybranemu Wykonawcy.
Minimum dwa rozwiązania koncepcyjne przebudowy drogi powinno być przekazane w 2 egzemplarzach.
10) Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Opracowanie minimum dwóch koncepcji przebudowy drogi – 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Nadzór autorski będzie realizowany przez okres trwania realizacji inwestycji.
11) Oferta cenowa winna uwzględniać koszty map geodezyjnych, pomiarów geodezyjnych, uzgodnień, opinii, opracowań geologicznych, geodezyjnych (o ile będą niezbędne dla kompletności dokumentacji) oraz wszystkich innych czynności służących do jej opracowania.
12) Dokumentację projektową należy wykonać z zastosowaniem rozwiązań uwzględniających zasady uczciwej konkurencji oraz przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
13) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca obowiązany jest uwzględnić fakt, iż będzie ona stanowić podstawę do realizacji pełnego zakresu robót budowlanych oraz służyć opisowi przedmiotu zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych.
14) Wykonawca winien przygotować dokumentacje projektową w sposób zapewniający Zamawiającemu możliwość prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie przedmiotowego projektu, a w szczególności:
2. W dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia powinien być opisany w sposób jednoznaczny i
wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i
okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
3. Dokumentacja nie może określać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać
uczciwą konkurencję.
4. Dokumentacja nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca jest obowiązany wskazać parametry równoważności warunkujące akceptację rozwiązań równoważnych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą podstawy prawne do unieważnienia przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.