eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaDostawa, montaż i uruchomienie biletomatu na terenie Arboretum Wirty.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie biletomatu na terenie Arboretum Wirty.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 64

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 058 5889818

1.5.8.) Numer faksu: 058 5889814

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie prac z zakresu gospodarki leśnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie biletomatu na terenie Arboretum Wirty.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b68eb4-8e31-4098-9760-5f7ad2068d0c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00347963/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup biletomatu do Arboretum Wirty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513326

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.0. Wstęp.
Zakres usługi dotyczy dostawę, montaż i uruchomienie automatu biletowego, montaż i uruchomienie bramki, instalację serwera, oprogramowania, konfiguracja oprogramowania, wdrożenie systemu i szkolenie użytkowników.
Cel - usprawnienie i przyspieszenie obsługi klientów Arboretum Wirty.
Urządzenia:
1. Serwer wraz monitorem, klawiaturą i mysz, z zasilaczem ups - 1 kpl.
2. Automat biletowy zewnętrzny wyposażony w terminal płatniczy, drukarką wbudowaną oraz zasilacz awaryjny ups - 1 kpl.
3. Bramka obrotowa z czytnikiem kontroli biletów z zasilaczem czytnika
i transformatorem - 1 kpl.
4. Tablet dla kasjera - 1 szt.
5. Drukarka fiskalna mobilna - 1 szt.
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń, które spełniają określoną funkcję i wszystkie koszty z tym związane muszą być wliczone
w ofertę.
2.0. Wymagania ogólne.
a) dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i zawierać komplet oprzyrządowania niezbędny do poprawnego i kompletnego uruchomienia całości rozwiązania,
b) wszelkie koszty montażu, podłączeń oraz demontażu starych urządzeń
tj. istniejącego biletomatu i istniejącej bramki obrotowej ponosi Wykonawca,
po stronie Zamawiającego leży przyłącze energii elektrycznej oraz koszt zasilania biletomatów w energię elektryczną,
c) automaty biletowe muszą umożliwiać sprzedaż wszystkich rodzajów biletów dostępnych w ofercie Zamawiającego,
d) zamontowany automat biletowy musi współpracować z systemem centralnym,
e) dostarczane urządzenia muszą zostać wyposażone (każde urządzenie)
w komplet materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy urządzenia
tak, aby w momencie odbioru przez Zamawiającego można było rozpocząć standardowe korzystanie z każdego z urządzeń,
f) urządzenia muszą zostać zamontowane we wskazanym miejscu przez Zamawiającego na terenie Arboretum Wirty,
g) montaż urządzeń jest częścią zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30144400-4 - Automaty do pobierania opłat

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42933000-5 - Automaty sprzedające

30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów

42961100-1 - System kontroli dostępu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172187,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172187,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172187,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftCOM Spółka jawna Piotr Szuba Tomasz Wierzbowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951781314

7.3.3) Ulica: Buforowa 115

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-131

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Firma Handlowo Usługowa Dariusz Bławat - odłączenie, demontaż i przekazanie bramki, usunięcie starego fundamentu, wykonanie fundamentu do nowej bramki.
2. UNIKONTROL Michał Buczak - montaż nowej bramki do wprowadzonego okablowania i gotowego podłoża, demontaż automatu, zakotwienie podstawy nowego automatu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172187,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.