eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BatowicePoprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na drogach powiatowych na terenie powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na drogach powiatowych na terenie powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106

1.5.2.) Miejscowość: Batowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 126221010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2726bdef-7e14-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na drogach powiatowych na terenie powiatu krakowskiego z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2726bdef-7e14-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/69/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2865449,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2173K (ul. Krakowska i ul. Skawińska) w
km od 1+178 do km 1+320 w miejscowości Mogilany, Powiat Krakowski.
- budowa chodnika w km 1+185 do km 1+206 ( na dł. 21 mb. o szerokości 2,00 m),
- przebudowa zjazdu w km 1+181,7,
- wymian istniejącej nawierzchni jezdni w/c DP 2173K w km 1+178 do km 1+320 (obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni o grubości 8 cm, wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości do 3 cm oraz wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5 cm) SMA 11,
- uzupełnienie poboczy w km 1+206 – 1+278 ( na dł. 72 mb.),
- wykonanie oświetlenia dedykowanego w km 1+278,
- malowania grubowarstwowe w obrębie planowanej inwestycji,
- wykonanie kostki integracyjnej na przejściach dla pieszych w km 1+198 oraz 1+278,
- wymiana oznakowania pionowego (demontaż istniejącego i montaż nowego, znaki z grupy średniej, folie II generacji).
- wykonanie tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 269235,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2152K (ul. Jana Pawła II) w km od 2+143
do km 2+330 w miejscowości Michałowice, Powiat Krakowski.
- wymiana istniejącej nawierzchni jezdni w/c DP 2152K w km 2+143 do km 2+329 (rozbiórka
istniejącej nawierzchni, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni oraz odtworzenie pełnego
pakietu warstw konstrukcyjnych) SMA 11,
- przebudowa chodnika w km 2+224 do 2+257 oraz 2+302 do2+329,
- budowa zatoki autobusowej w km 2+185 do 2+249,
- wykonanie pobocza utwardzonego w km 2+143 do 2+185,
- wykonanie oświetlenia dedykowanego w km 2+237,
- malowania grubowarstwowe w obrębie planowanej inwestycji,
- wykonanie kostki integracyjnej na przejściach dla pieszych w km 2+237,
- montaż aktywnych znaków D-6 zespolonych z T-27,
- wymiana oznakowania pionowego (demontaż istniejącego i montaż nowego, znaki z grupy średniej, folie II generacji),
- wykonanie tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 523878,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Remont drogi powiatowej nr 2135K (ul. Poprzeczna i ul. Krótka) na odcinku
I - w km od 2+528 do km 2+730, na odcinku II - w km od 3+240 do km 3+478 na odcinku
III - w km od 3+970 do km 4+170 w miejscowości Wielmoża, Powiat Krakowski.
Odcinek I: Remont drogi powiatowej nr 2135K ul. Zamkowa w km od 2+528 do km 2+732:
- remont chodnika w km 2+628 - 2+732 ( na dł. 104 mb. polegający na wymianie uszkodzonych krawężników, odtworzeniu nawierzchni z istniejącej kostki, poprawie podbudowy chodnika na zakresie do 30%),
- wymian istniejącej nawierzchni jezdni w/c 2135K ul. Zamkowa w km od 2+528 do km 2+730 (obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni o grubości 8 cm, wykonanie warstwy
wyrównawczej o grubości do 3 cm oraz wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5 cm) SMA 11,
- uzupełnienie poboczy w km 2+528-2+626,
- wykonanie oświetlenia dedykowanego w km 2+630,
- malowania grubowarstwowe w obrębie planowanej inwestycji,
- wykonanie kostki integracyjnej na przejściu dla pieszych w km 2+630,
- wymiana oznakowania pionowego (demontaż istniejącego i montaż nowego, znaki z grupy
średniej, folie II generacji).
- wykonanie tablicy informacyjnej.
Odcinek II: Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 2135K w km od 3+240 do km 3+478.
- remont chodnika ( na dł. 170 mb. polegający na wymianie uszkodzonych krawężników,
odtworzeniu nawierzchni z istniejącej kostki, poprawie podbudowy chodnika na zakresie do 30%),
- budowa chodnika w km 3+355,50 do 3+375,50 (budowa chodnika o szerokości 1,8 mb na dł. 20 mb),
-wymian istniejącej nawierzchni jezdni w/c 2135K w km od 3+240 do km 3+478 (obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni o grubości 8 cm, wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości do 3 cm oraz wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5 cm) SMA 11,
- uzupełnienie poboczy w km 3+375,50-3+478,
- remont istniejącego ścieku z elementów prefabrykowanych (mulda),
- wykonanie oświetlenia dedykowanego w km 3+340,
- malowania grubowarstwowe w obrębie planowanej inwestycji,
- wykonanie kostki integracyjnej na przejściu dla pieszych w km 3+340,
- wymiana oznakowania pionowego (demontaż istniejącego i montaż nowego, znaki z grupy średniej, folie II generacji).
- wykonanie tablicy informacyjnej.
Odcinek III: Remont drogi powiatowej nr 2135K w km od km 3+970 do km 4+170.
- remont chodnika w km 3+970 do 4+170 ( na dł. 200 mb. polegający na wymianie
uszkodzonych krawężników, odtworzeniu nawierzchni z istniejącej kostki, poprawie
podbudowy chodnika na zakresie do 30%),
- wymiana istniejącej nawierzchni jezdni w/c 2135k w km od 3+970 do 4+170 (obejmuje
frezowanie istniejącej nawierzchni o grubości 8 cm, wykonanie warstwy wyrównawczej o
grubości do 3 cm oraz wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5 cm) SMA 11,
- wykonanie oświetlenia dedykowanego w km 4+070,
- uzupełnienie poboczy w km 3-970 do 4+170 (na dł. 200 mb.),
- malowania grubowarstwowe w obrębie planowanej inwestycji
- wykonanie kostki integracyjnej na przejściu dla pieszych w km 4+070
- wymiana oznakowania pionowego (demontaż istniejącego i montaż nowego, znaki z grupy średniej, folie II generacji).
- wykonanie tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1117185,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265392,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452234,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265392 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIATECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122510011

7.3.3) Ulica: ul. Ujastek 5B lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1232447,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713525 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIATECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122510011

7.3.3) Ulica: ul. Ujastek 5B lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1701825,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIATECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122510011

7.3.3) Ulica: ul. Ujastek 5B lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.