Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00494638/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH POSIŁKÓW
DLA UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004710000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 12
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446341028
1.5.8.) Numer faksu: 446341028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopszelow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-338c3192-8397-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE CIEPŁYCH POSIŁKÓWDLA UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-338c3192-8397-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00391469/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostarczanie ciepłych posiłków dla uczestników Klubu Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS..3801-5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131775,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przygotowanych przez Wykonawcę ciepłych posiłków jednodaniowych (pierwsze lub drugie danie) i dostarczenie dla 30 uczestników Klubu Seniora w Zalesiu, Zalesie 27, 97-425 Zelów w ramach projektu „CUS II dla powiatu bełchatowskiego” w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r., jednak nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy.
2. Szacowana ilość posiłków w czasie trwania umowy: 7 530 sztuk.
3. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt i ryzyko pojazdem przystosowanym do przewozu żywności, w hermetycznych termosach, pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
4. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków.
5. Minimalna wartość kaloryczna posiłku (pierwszego lub drugiego dania) - 600 kcal.
6. Ciepłe posiłki tj. zupa lub drugie danie dostarczane naprzemiennie co 3 dni co należy rozumieć , że 3 dni zupa, następne 3 dni drugie danie i tak naprzemiennie przez cały okres trwania przedmiotu zamówienia. Posiłki muszą być skomponowane w następujący sposób : zupa z wkładką ( wkładka: mięso, wędlina, jajko) oraz pieczywo. Podstawą posiłku (drugiego dania) powinny być potrawy z produktów białkowych np. mięsa, podrobów lub tzw. potrawa półmięsna złożona z mięsa i warzyw lub produktów mącznych . Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Oprócz ziemniaków należałoby serwować kaszę, która jest ważnym źródłem błonnika, węglowodanów, witaminy z grupy B oraz składników mineralnych. Posiłek obiadowy musi zawierać dodatek owocowo-warzywny, np. surówka, kisiel, jogurt, kompot jak również owoce w całości.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia jadłospisu obejmującego okres 1 m-ca oraz dostarczenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na siedem dni roboczych przed rozpoczęciem jego realizacji, przy czym pierwszy jadłospis należy dostarczyć najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający potwierdzi jadłospis w takiej formie w jakiej Wykonawca go doręczy (osobiście , e-mail, fax). Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie będą dopuszczalne jedynie za zgodą Zamawiającego.
8. W wykonaniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowywania w ramach prowadzonej działalności ciepłych ( temp. 60-75 stopni Celsjusza) posiłków zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla osób starszych.
2) przygotowywania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych,
3) przygotowywania posiłków z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych- konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzujących,
4) przygotowywania posiłków w dniu ich dostawy,
5) przyrządzania posiłków ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia sporządzonych zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego.
9. Zamawiający dopuszcza powtarzalność rodzajowo tych samych posiłków w okresach 3 dniowych w związku z uczestnictwem w Klubie Seniora 3 odrębnych grup. Każda grupa otrzyma ten sam rodzaj posiłków.
10. Posiłki dostarczane będą przez Wykonawcę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 13:00 do 14:00.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z powodu czasowego zawieszenia jego wykonania lub rezygnacji z dalszej jego realizacji w związku z panującą pandemią koronawirusa, która wyklucza możliwość udziału uczestników w spotkaniach Klubu Seniora oraz w trosce o ich zdrowie.
12. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych, tj. ich odbioru, transportu i unieszkodliwienia na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
13. Na podstawie art. 72 ust. 3 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przechowywania w swojej siedzibie (lub w miejscu przygotowywania posiłków) próbek wszystkich przygotowywanych posiłków dostarczanych do Zamawiającego.
14. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w godzinie wskazanej w pkt. 10 posiłków w zamówionej ilości, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 30 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia w/w nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Klubu Seniora.
15. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
16. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami.
17. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020r., poz. 2021 t.j.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zaleceniami Głównego Inspektora Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących:
a) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń),
b) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie),
c) cyklu produkcyjnego u jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno- higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków),
18. Warunki płatności:
Rozliczenia będą odbywać się w cyklach miesięcznych, po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie stawki wynagrodzenia za 1 posiłek jednodaniowy (pierwsze lub drugie danie). Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przygotowanych i dostarczonych posiłków jednodaniowych przez Wykonawcę, których ilość potwierdzona będzie każdorazowo osobę upoważnioną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101052,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130118,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130118,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sun&More Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Renata Rot -Barska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 769-11-07-358
7.3.3) Ulica: ul. Madalińskiego 8/215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130118,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI ZELÓW
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. w Przasnyszu dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.