eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskKompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e1ba70-95c2-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska, w ramach której ma być świadczona kompleksowa usługa przy wykorzystaniu infrastruktury będącej własnością „ENERGA Oświetlenie” Sp. z o.o., ul. Artura Grottgera 7, 81-809 Sopot. Właściciel przedmiotowych urządzeń nie wyraża zgody na wykonywanie czynności bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji swoich urządzeń przez obce podmioty, ponieważ posiada własne służby realizujące ww. zadania, dostarcza również energię elektryczną do swoich urządzeń. W tych okolicznościach jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługę eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń oświetlenia ulic oraz realizować dostawę energii dla potrzeb oświetlenia ulic jest „ENERGA Oświetlenie” Sp. z o.o., ul. Artura Grottgera 7, 81-809 Sopot.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.49.2023.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Sprzedaż, dystrybucja, przesył energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulic (zapewnienie
dostaw energii elektrycznej dla poszczególnych punktów świetlnych),
2) Wykonywanie czynności bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji sieci i urządzeń
oświetlenia ulic (naprawa, remont lub wymiana awaryjna poszczególnych urządzeń
wchodzących w skład infrastruktury „ENERGA Oświetlenie”),
3) Wykonanie usługi kompleksowej przy wykorzystaniu własnej infrastruktury,
4) Utrzymanie własnej infrastruktury wykorzystywanej do wykonania usługi kompleksowej w
dobrym stanie technicznym, umożliwiającym jej świadczenie o należytej jakości na zasadach
ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych
urządzeń wchodzących w skład tej infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie obowiązującymi
przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów jest
to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury.
5) Bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury oświetlenia.
6) Zapewnienie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych.
7) Dokonywanie wszelkich czynności z operatorem systemu dystrybucyjnego w zakresie, w
jakim będzie to niezbędne do wykonania usługi kompleksowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750801,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750801,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.