Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e1ba70-95c2-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie miasta Słupska, w ramach której ma być świadczona kompleksowa usługa przy wykorzystaniu infrastruktury będącej własnością „ENERGA Oświetlenie” Sp. z o.o., ul. Artura Grottgera 7, 81-809 Sopot. Właściciel przedmiotowych urządzeń nie wyraża zgody na wykonywanie czynności bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji swoich urządzeń przez obce podmioty, ponieważ posiada własne służby realizujące ww. zadania, dostarcza również energię elektryczną do swoich urządzeń. W tych okolicznościach jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługę eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń oświetlenia ulic oraz realizować dostawę energii dla potrzeb oświetlenia ulic jest „ENERGA Oświetlenie” Sp. z o.o., ul. Artura Grottgera 7, 81-809 Sopot.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.49.2023.ZP6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Sprzedaż, dystrybucja, przesył energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulic (zapewnienie
dostaw energii elektrycznej dla poszczególnych punktów świetlnych),
2) Wykonywanie czynności bieżącego utrzymania, eksploatacji i konserwacji sieci i urządzeń
oświetlenia ulic (naprawa, remont lub wymiana awaryjna poszczególnych urządzeń
wchodzących w skład infrastruktury „ENERGA Oświetlenie”),
3) Wykonanie usługi kompleksowej przy wykorzystaniu własnej infrastruktury,
4) Utrzymanie własnej infrastruktury wykorzystywanej do wykonania usługi kompleksowej w
dobrym stanie technicznym, umożliwiającym jej świadczenie o należytej jakości na zasadach
ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych
urządzeń wchodzących w skład tej infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie obowiązującymi
przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów jest
to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury.
5) Bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury oświetlenia.
6) Zapewnienie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych.
7) Dokonywanie wszelkich czynności z operatorem systemu dystrybucyjnego w zakresie, w
jakim będzie to niezbędne do wykonania usługi kompleksowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750801,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750801,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych Miasta Jelenia Góra
- Bieżące utrzymanie obwodów oświetleniowych pozostających na majątku Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie na okres 12 miesięcy
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.