eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecRewitalizacja plaży miejskiej, kąpieliska oraz istniejącego parku wraz z przebudową amfiteatru w Wągrowcu - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja plaży miejskiej, kąpieliska oraz istniejącego parku wraz z przebudową amfiteatru w Wągrowcu - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja plaży miejskiej, kąpieliska oraz istniejącego parku wraz z przebudową amfiteatru w Wągrowcu - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04cf24e4-a1ad-4d2c-8d8e-bda6c594a2db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028643/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rewitalizacja plaży miejskiej, kąpieliska oraz istniejącego parku wraz z przebudową amfiteatru w Wągrowcu - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn. „Rewitalizacja plaży miejskiej, kąpieliska oraz istniejącego parku wraz z przebudową amfiteatru w Wągrowcu – etap II”.
Zadanie przewiduje rewitalizację zdegradowanych terenów miejskich poprzez realizację drugiego etapu budowy rekultywacji terenu plaży miejskiej i obejmuje m.in.:
• Budowa ciągów pieszych i spacerowych z dopuszczonym ruchem rowerowym, obiektów małej architektury, oświetlenia, sieci infrastruktury. Ścieżki zaopatrzyć w niezbędną liczbę koszy na odpady. Przy głównych wejściach na promenadę ulokować kolejne punkty informacyjne z mapą, odległościami oraz orientacyjnymi czasami przejścia.
• Uzupełnienie plaży zrewitalizowanej w ramach I etapu o kąpieliska – budowa minimum 3 basenów otwartych wytyczonych poprzez pływające pomosty tj. brodzik o głębokości do 1,2 m, basen rekreacyjny oraz basen pływacki posiadający 6 torów. Ze względu na rynnowy kształt dna jeziora, dla basenów pływackiego i rekreacyjnego umieścić sztuczne dno z podwieszonej siatki w celu spełnienia przepisów o bezpieczeństwie kąpielisk. Pomiędzy pomostami umieścić przegrodzenia uniemożliwiające przepłynięcie między basenami i poza ich obszar. Strefę kąpieliska wyposażyć w stanowiska ratownicze. Założyć cumowanie łodzi WOPR bezpośrednio przy basenach w pobliżu nowej siedziby bazy WOPR. Teren nowego kąpieliska zakłada obsługę czterech ratowników wodnych. Nowe pomosty w miejscu zastanych pomostów drewnianych przeznaczonych do rozbiórki.
• Budowę pomostów pływających m.in. umożliwiających cumowanie sprzętu pływającego.
• Przewidzieć remont opaski betonowej wraz ze schodami wzdłuż linii jeziora, istniejących pomostów betonowych, zjeżdżalni, kręgów betonowych wraz z doposażeniem obecnych basenów/brodzików.
• W ramach przedmiotu zamówienia należy uwzględnić uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień.
Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalnym, zatwierdzonym przez Zamawiającego koncepcją architektoniczną oraz wymaganymi przez przepisy prawa normami. Projektant zapewni sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem poprawności opracowania, kompletności i zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi Polskimi Normami, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.
W trakcie prac projektowych Projektant jest zobowiązany uwzględnić w rozwiązaniach projektowych uwagi Zamawiającego i jego życzenia, o ile nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną
i programem funkcjonalnym.
Przed rozpoczęciem prac budowlanych należy uzyskać pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymaganiami (warunkami) technicznymi, normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania.
PFU został przygotowany w oparciu o wygraną koncepcję projektową konkursu Stowarzyszenia Architektów Polskich NR 987 REGULAMIN KONKURSU na opracowanie koncepcji urbanistyczno – architektonicznej zagospodarowania terenów wokół Jeziora Durowskiego w Wągrowcu. Niniejsze opracowanie bazuje na koncepcji projektowej jakiekolwiek zmiany w postaci zwiększania zakresu prac projektowych powinny być na bieżąco uzgadnianie z Zamawiającym.
2. Wykonawca uzyska na swój koszt wszelkie wymagane zgodnie z przepisami prawa dokumenty, uzgodnienia, badania, opracowania, zgody, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do:
1) przygotowania opracowań przedprojektowych wskazanych w PFU,
2) przygotowania prac projektowych (projektu budowlanego i wykonawczego),
3) uzyskanie akceptacji projektu do realizacji od autora PFU,
4) uzyskanie akceptacji projektu do realizacji od Zamawiającego,
5) uzyskania pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę,
6) uzyskania pozwolenia na budowę,
7) rozpoczęcia i przeprowadzenia robót budowlanych,
8) prowadzenia robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę, zatwierdzonym projektem budowlanym, opiniami, pozwoleniami, decyzjami wcześniej uzyskanymi,
9) uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenia zakończenia budowy – jeśli będzie wymagane.
Planowane przedsięwzięcie – odbędzie się przy Jeziorze Durowskim w Wągrowcu na działkach ewid. nr 1 (w części), 532/4 (w części), 532/7 (w części), 1237 (w części), 1252, 1255, 1264/9 (w części), 1264/22 (w części), 1264/24
(w części), 1264/25 (w części)
• działka nr 532/7, działka nr 1237 (w części), działka nr 1252, działka nr 1264/22 (w części), działka nr 1264/24 (w części), działka nr 1264/25 (w części) - Oświadczenie PB5
• działka nr 532/4 (w części) oraz działka nr 1264/9 (w części) - OSiR - zezwolenie na realizację zadania
• działka nr 1 (w części) – Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska dysponowanie gruntem na cele budowlane dla przedmiotowej działki
• działka nr 1255 – Nieruchomość stanowi własność osób fizycznych.
Aktualnie podejmowane są czynności mające na celu regulację stanu prawnego przedmiotowej nieruchomości
3. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi rękojmi, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
4. Udzielenie rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w stanowiącym integralną część niniejszego SWZ - Program Funcjonalno - Użytkowy (PFU) wraz z doprecyzowaniem zapisów zawartych w PFU zgodnie, z którym trzeba wykonać przedmiot umowy oraz wszystkimi pozostałymi dokumentami postępowania – Załącznik nr 10
6. UWAGA DOTYCZĄCA ZMIEJSZENIA ZAKRESU ZAMÓWIENIA W STOSUNKU DO PFU, KTÓRY STANOWI ZAŁACZNIK NR 10 DO NINIEJSZEGO SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia NIE JEST :
1) Zaprojektowanie i budowa dużej fontanny w głębi jeziora – Opis do PFU – pkt. 7.13.PFU oraz w PZT „Fontanna pływająca na głównej osi założenia”
2) Zaprojektowanie i budowa atrakcji wodnych oraz fontanny w basenie zlokalizowanym w obrębie zachowanych starych pomostów betonowych – Opis do PFU – pkt. 7.14 PFU
3) Zaprojektowanie i budowa toalety samoczyszczącej - Opis do PFU – pkt. 7.2. PFU oraz w PZT „Samoczyszcząca się toaleta automatyczna”
4) Zaprojektowanie i budowa małego okrągłego (o średnicy ok 10m) pomostu pytającego, kotwionego do dna jeziora w PZT „Pomost pływający, kotwniony do dna jeziora”
5) Zaprojektowanie i budowa interaktywnego placu zabaw dla dzieci, o których mowa w Opisie do PFU – pkt. 7.8. w PZT „Obszar rekreacyjny z miejscem do street-workingu z dodatkowymi atrakcjami”
6) Wykonanie labiryntu z zieleni i karuzeli w labiryncie, o których mowa w Opisie do PFU pkt. 7.7. oraz
w PZT „Labirynt uksztłtowany z żywopłotu”. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować te elementy, zgodnie z wytycznymi wynikającymi z planu, natomiast nie będzie wykonywał robót budowlanych z nimi związanych.
7) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów – Wykonawca zobowiązany jest w zaprojektować zieleń zgodnie z wytycznymi wynikającymi z PFU lub PZT do PFU, natomiast nie będzie wykonywał nasadzeń, a co się z tym wiąże nie będzie zobowiązany do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym
8) Rozbiórka budynku obecnej wypożyczalni sprzętów wodnych (Opis do PFU – chociażby pkt. 4.4.1. Budynek wypożyczalni sprzętu wodnego) oraz rozbiórka istniejących pomostów przy wypożyczalni sprzętów wodnych
9) Zaprojektowanie i budowa pergoli wraz z przystankiem dla statku wycieczkowego: Opis do PFU – chociażby pkt. 1.5. Rzeczowy zakres prac - punktu nr 4, pkt. 5.1.1. Pergola, pkt 7.5. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe pergoli, pkt. 7.6. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe przystanku dla statku wycieczkowego oraz w PZT “Ażurowa wiata
w konstrukcji stalowej i drewnianej nad drogą rowerową stanowiąca punkt widokowy, łącznik ze ścieżką przebiegającą na skarpie oraz pełniąca funkcję zielonej pergoli”, “Pomost
do cumowania małych statków wycieczkowych”.

UWAGA. W związku z rezygnacją z rozbiórki obecnej wypożyczalni sprzętów wodnych, w którym to miejscu miała zostać zaprojektowana i wybudowana pergola wraz z przystankiem dla statku wycieczkowego należy wykonać następujące prace:
* remont schodów, które są zlokalizowane za budynkiem wypożyczalni sprzętów wodnych. Ponadto należy odnowić dojście do tarasu przedmiotowego budynku, metalowe barierki na tym dojściu i na budynku wypożyczalni sprzętu, a także elewację budynku poprzez minimum uzupełnienie tynku i malowanie.
* remont murku oporowego, który zlokalizowany jest za budynkiem wypożyczalni sprzętów wodnych.
* remont ścieżek zlokalizowanych w otoczeniu budynku wypożyczalni sprzętów wodnych – w obszarze wykazanym na Schemacie Zagospodarowania Terenu (PZT) w technologii, w jakiej będą wykonane pozostałe ścieżki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13637106,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACK-BUD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721258070

7.3.3) Ulica: Obornicka 352

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-689

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace projektowe, roboty branży sanitarnej, elektrycznej, zagospodarowania terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.