eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipianyZaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lipiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 915641049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2706309a-97db-452d-9136-c22fa79502ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063267/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 1 zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo w formule zaprojektuj i wybuduj:
Etap 1:
Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia
Etap 2:
Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, operat wodno – prawny dla uzyskania pozwolenia wodno – prawnego, rozruch.
2) Zadanie 2 zamówienia: Przebudowa ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne w formule zaprojektuj i wybuduj:
Etap 1:
Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia
Etap 2:
Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, rozruch.

W ramach niniejszego zadania należy wykonać kompletną dokumentacje projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na Budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować Roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych
w Programie funkcjonalno –użytkowym (PFU).
Wykonawca własnym kosztem i staraniem wykona Dokumentację Projektową służąca do wykonania Robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie Pozwolenia na Budowę. W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej Wykonawca opracuje niezbędne materiały wyjściowe, uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z Prawem Polskim, uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne i pozwolenia niezbędne do ukończenia Robót tj. zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia
i przekazania do użytkowania wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest także zobowiązany do wykonania innych opracowań wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury kolidującej z projektowanymi sieciami.
Wykonawca we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną inwestycji.
Wykonawca we własnym zakresie wykona wszelkie prace geodezyjne i pomiarowe związane ze szczegółową inwentaryzacją wykonywanych obiektów.
Wykonawca w ramach Ceny Kontraktowej opracuje dokumentację projektową składającą się z:
-Projektu Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno - Budowlany oraz projekt Techniczny z uzyskaniem Decyzji o pozwoleniu na budowę;
-Projektów wynikające z uzyskanych uzgodnień i decyzji;
-Projektów wykonawczych poszczególnych branż;
-Operatu wodnoprawnego oraz uzyskania pozwolenie wodnoprawnego na budowę urządzenia wodnego oraz odprowadzenia ścieków oczyszczonych do odbiornika;
-Część kosztową: przedmiar i kosztorys inwestorski.
Szczegółowa dokumentacja została określona w postanowieniach wzoru umowy – załącznik nr 4 do SWZ

Kompletna dokumentacja każdego projektu ma być wykonana w wersji drukowanej (papierowej) w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej.
W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót oraz STWIORB.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w celu zebrania aktualnych danych o przestrzennym rozmieszczeniu elementów zagospodarowania terenu.
Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać m.in.:
• Projekt powykonawczy potwierdzony przez Kierownika budowy lub kopie rysunków Projektu Budowlanego z naniesionymi w sposób czytelny (kolorem czerwonym) wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, korekty niezbędnych obliczeń statyczno – wytrzymałościowych i wszystkie uzgodnienia, decyzje, pozwolenia uzyskane na etapie projektowania/ wykonawstwa, które dotyczą przyszłego użytkowania obiektów;
• Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wraz ze szkicami z adnotacją geodety czy roboty zostały wykonane zgodnie lub niezgodnie z dokumentacją (inwentaryzacja ta musi posiadać potwierdzenie przyjęcia do zasobów ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej)
• Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania z projektem budowlanym;
• Pozwolenie na budowę;
• Protokoły odbiorów częściowych;
• Protokół z próby szczelności sieci kanalizacji sanitarnej;
• Protokół ze zgrzewania rur PE;
• Protokół z zagęszczenia gruntu (podsypki, zasypki);
• Protokół odbioru nawierzchni po robotach drogowych – jeśli Zarządca drogi taki wymóg postawił;
• Protokoły likwidacji sieci (w przypadku przebudowy) z opisanymi odcinkami, długością, materiałem, średnicą i sposobem likwidacji sieci;
• Dokumentacja fotograficzna w formie cyfrowej;
• Dziennik budowy;
• Instrukcje obsługi wbudowanych urządzeń;
• Karty gwarancyjne;
• Deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty i atesty higieniczne;
• Kosztorys powykonawczy.

Zadanie 1 zamówienia - Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo w formule zaprojektuj i wybuduj

Etap 1
Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia
Zakres robót:
Zaprojektowanie:
- Lokalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 120m3 /d wraz z zagospodarowaniem terenu
i zaprojektowana na ładunek zanieczyszczeń pochodzący od dla 800 RLM
- Kanału odprowadzającego ścieki oczyszczone do odbiornika.
- Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych, projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji
z istniejącą infrastrukturą podziemną.

Etap 2
Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza
Wybudowanie lokalnej oczyszczalni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu.

Inwestycja będzie polegać na budowie kontenerowej oczyszczalni ścieków 800 RLM w technologii obrotowych złóż biologicznych.

Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi rozruch technologiczny oczyszczalni oraz nadzór nad działaniem oczyszczalni w okresie 3 miesięcy po rozruchu technologicznym oraz przedłoży dokumenty potwierdzające osiągnięcie wymaganego stopnia oczyszczania ścieków, zgodnie z pozwoleniem wodno – prawnym.
UWAGA
Na terenie, na którym projektuje się oczyszczalnię ścieków dz. nr 1/5 znajduje się istniejąca oczyszczalnia ścieków – rów cyrkulacyjny oraz poletka osadowe, Podczas budowy nowej oczyszczalni ścieków należy zachować ciągłość oczyszczania ścieków.
Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 5 – Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU).

Zadanie 2 zamówienia - Przebudowa ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne

Etap 1
Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia Zakres robót:
Zaprojektowanie ujęcia wody na terenie hydroforni

Etap 2
Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, rozruch.
Przebudowa ujęcia wody
Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego o pojemności 50m3 wykonanego z elementów stalowych (stal niskowęglowa), atestowanych. Zbiornik składa się z płaszcza w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu płaskim dnem, a od góry stożkowym dachem. W dachu znajduje się komin wentylacyjny oraz króciec do montażu sondy pomiaru poziomu lustra cieczy w zbiorniku. Zbiornik posiada dwa włazy rewizyjne: - na dachu właz prostokątny z izolowaną pokrywą, - w dolnej części płaszcza właz okrągły. Ponadto zbiornik wyposażony jest w drabinę zewnętrzną oraz wewnętrzną umożliwiającą bezpieczne wejście do wnętrza zbiornika. W skład wyposażenia technologicznego zbiornika wchodzi również wewnętrzne orurowanie. W ramach przebudowy należy również podłączyć zbiornik do istniejącej instalacji oraz przeprowadzić uruchomienie. Wszystkie króćce przyłączeniowe zakończone są kołnierzami na ciśnienie PO=1,0 MPa. Zbiornik musi posiadać izolację termiczną. Na terenie ujęcia wody w Krasnem istnieją dwa zbiorniki betonowe po 100 m3 każdy wybudowane na potrzeby PGR-u. Stan techniczny zbiorników wskazuje na konieczność ich wymiany. Dla obecnego zapotrzebowania na wodę wystarczający jest jeden zbiornik 50m3.

Planowane do realizacji roboty budowlane w zakresie przebudowy ujęcia wody:
- Wyłączenie z eksploatacji istniejących zbiorników;
- Wykonanie płyty fundamentowej pod nowy zbiornik;
- Dostawa i montaż nowego zbiornika stalowego o pojemności 50m3;
- Wykonanie nowych rurociągów połączeniowych.

Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 5 – Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU).

Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi rozruch technologiczny zbiornika oraz nadzór nad jego działaniem w okresie 3 miesięcy po rozruchu technologicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4378800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4378800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4378800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Kan Dariusz Stroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880001164

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 2B

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4378800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 225 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.