Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488706/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostarczenie 2000 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Bożego Narodzenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie 2000 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Bożego Narodzenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09723936-7fb6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Przygotowanie i dostarczenie 2000 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Bożego Narodzenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.56.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221520,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni przygotowanie i dostarczenie 2000 paczek żywnościowych, które będą przekazane jako forma wsparcia dla najuboższych mieszkańców Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie świąt Bożego Narodzenia, z zastrzeżeniem iż każda z paczek żywnościowych ma zawierać produkty według poniższej specyfikacji:
1) Kawa mielona: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - kawa mielona w opakowaniu 250 g, mieszanka ziaren kawy Arabiki i Robusty;
2) Herbata: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - herbata czarna w torebkach 100 g, 50 szt torebek z zawieszką w opakowaniu kartonowym);
3) Kakao: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - kakao w opakowaniu 100 - 150 g, zawartość tłuszczu 10 -12%;
4) Szynka konserwowa: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - szynka konserwowa w puszce, o wadze netto 400 -500 g i minimalnej zawartości mięsa wieprzowego 82%;
5) Kabanosy wieprzowe: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - kabanosy wieprzowe w opakowaniu 100 - 150 g, wyprodukowane z min 185 g mięsa wieprzowego na 100 g produktu;
6) Rodzynki sułtańskie: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - rodzynki sułtańskie w opakowaniu 150 - 200 g;
7) Śliwki suszone: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - śliwki suszone, bez pestek, w opakowaniu 150 - 200 g;
8) Chałwa waniliowa: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - chałwa o smaku waniliowym o minimalnej zawartości masy sezamowej 50%, w opakowaniu 200 - 250g;
9) Biszkopty z galaretką o smaku owocowym: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - biszkopty z galaretką o smaku owocowym polane czekoladą, w opakowaniu 130 - 200 g, o minimalnej zawartości czekolady w składzie produktu 15%;
10) Waniliowe pianki w czekoladzie: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - wyrób cukierniczy: waniliowe pianki w czekoladzie, w opakowaniu 300 - 400 g, o minimalnej zawartości czekolady w składzie produktu 25%;
11) Makaron jajeczny: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - makaron jajeczny, krajanka gruba, w opakowaniu 300 -400 g, min. 5-jajeczny;
12) Ryż biały długoziarnisty w torebkach: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - ryż biały długoziarnisty, pakowany w torebki o pojemności 100g każda, po 4 sztuki torebek w opakowaniu;
13) Piernik w proszku: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - piernik w proszku - gotowa mieszanka suchych składników na piernik z przyprawami korzennymi, w opakowaniu 600 - 700 g;
14) Mleko w proszku: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - mleko w proszku, w opakowaniu 500g;
15) Czekolada gorzka: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - czekolada gorzka o minimalnej zawartości masy kakaowej w składzie min. 80%, o masie netto min. 90g;
16) Tuńczyk w puszce: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - tuńczyk w kawałkach w oleju roślinnym w puszcze, masa netto 150 - 200 g;
17) Sałatka jarzynowa w puszce: Ilość opakowań - 1, Opis produktu - sałatka jarzynowa w puszce, masa netto 400 - 450g, o minimalnej zawartości warzyw w składzie 62%.
2. Wykonawca dostarczy wyspecyfikowane artykuły spożywcze pierwszej klasy jakości, świeże, o aktualnych terminach przydatności do spożycia, pakowane fabrycznie. Opakowania dostarczonych przez Wykonawcę artykułów spożywczych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia, z zastrzeżeniem iż termin przydatności produktów do spożycia od dnia dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 3 miesiące,
3. Wszystkie artykuły suche (kawy, herbaty, kakao, owoce suszone, makarony, piernik w proszku, mleko w proszku, ryż, ciastka, cukierki, czekolada, chałwa) powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci. Niedopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a także zniszczone lub otwarte opakowania.
4. Wędliny (kabanosy wieprzowe) oraz konserwy powinny być nieuszkodzone, niezamoczone i czyste, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
5. Każda paczka ma zostać zapakowana oddzielnie w torbę biodegradowalną ze świątecznym motywem, w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem dostosowaną do zawartości paczki. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia 100 szt. zapasowych toreb.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, podzielonych na paczki w niezawiązanych torbach w według wytycznych Zamawiającego, o których mowa powyżej do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst Dz. U. z 2022 r. poz. 2132). Miejsce wyładunku paczek (piętro, nr sali) oraz czas zostanie wskazany wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego przed dostawą.
7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić min. 3 pracowników do rozładowania paczek w miejscu dostarczenia.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczający zamówiony towar dokonał jego rozładunku w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego, maksymalnie w 5 godzin od dowozu artykułów do siedziby Zamawiającego oraz był obecny podczas sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2. Opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 5.4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Angelika Uchańska PHU BLUGEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 33D (Hala F)
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
jakie przetargi wygrała firma
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.