eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomZakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób Wewnętrznych (..) "



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób Wewnętrznych (..) "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, aparatury medycznej oraz wyposażenia w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja Oddział Chorób Wewnętrznych (..) "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5659f219-6148-4f1c-a93a-f6fb231e25a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-33/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 977560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

33182100-0 - Defibrylatory

33194110-0 - Pompy infuzyjne

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 672300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

33182100-0 - Defibrylatory

33194110-0 - Pompy infuzyjne

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 117396,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

33182100-0 - Defibrylatory

33194110-0 - Pompy infuzyjne

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 107568,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu, aparatury medycznej i wyposażenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu, związany z realizacją zadania współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej na zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1A (Formularz asortymentowo – cenowy) oraz Załącznik Nr 1B (Zestawienie parametrów i warunków wymaganych) do SWZ. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, warunków gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

33182100-0 - Defibrylatory

33194110-0 - Pompy infuzyjne

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33167000-8 - Lampy chirurgiczne

33192000-2 - Meble medyczne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 158500,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: w zakresie w/w pakietów złożono jedną ofertę, która podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w związku z art. 63 ust. 1 ustawy PZP, jak również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 i 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670896,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670896,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120366,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120366,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120366,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cirro Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357

7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120366,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107568,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: w zakresie w/w pakietów złożono jedną ofertę, która podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w związku z art. 63 ust. 1 ustawy PZP, jak również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 i 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157804,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157804,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.