eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamienicaModernizacja infrastruktury społecznej oraz Regulacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kamienica



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury społecznej oraz Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kamienica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 420

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-608

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183323004 wew. 35

1.5.8.) Numer faksu: 18332351

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakamienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-740681d2-4630-4e93-9c82-cf234456c891

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury społecznej oraz Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kamienica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740681d2-4630-4e93-9c82-cf234456c891

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019463/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Regulacja gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Kamienica

1.1.5 Rozbudowa o przewiązkę z przebudową istniejącego budynku Urzędu Gminy w Kamienicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1 Regulacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kamienica – sieć wodociągowa w m. Kamienica
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kamienica. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.:
- robót ziemnych
- montażu kształtek i rurociągów z rur PE-HD SDR (PN 16) o średnicach:
- dn= 160 mm łącznej długości 2306,28 mb,
- dn= 90 mm o łącznej długości 200,33 mb,
- dn= 75 mm o łącznej długości 363,50 mb,
- dn = 63 mm o łącznej długości 327,68 mb,
- dn= 50 mm o łącznej długości 42 mb i 63
- montażu przyłączy z rur dn= 40 mm o łącznej długości 1256 mb
- montażu uzbrojenia sieci wodociągowej: hydrantów, zasów, wodomierzy i zaworów odpowietrzających i odpowietrzających
- montażu studni wodomierzowych z o średnicach 1020/200 mm i 1200/200 mm,
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową;
2) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego decyzji o oddaniu do użytkowania obiektu budowlanego (jeśli dotyczy).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: przedmiar robót stanowiący załącznik 8.1 do SWZ, STWiORB stanowiąca załącznik nr 10.1 do SWZ, projekt budowlany stanowiący załącznik nr 11.1 do SWZ.
Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 1763359,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2. Zadanie częściowe nr 2 Rozbudowa o przewiązkę z przebudową istniejącego budynku Urzędu Gminy
w Kamienicy
Zamówienie obejmuje budowę budynku przewiązki pomiędzy istniejącym budynkiem Urzędu Gminy a budynkiem usługowym /użytkowany jako ośrodek zdrowia/.
Rozmieszczenie pomieszczeń:
- poziom parteru - część administracyjna / biuro obsługi klienta oraz władz gminy z sekretariatem- 2 pokoje /
z zapleczem sanitarnym oraz WC dla niepełnosprawnych oraz nowoprojektowanym wejściem do budynku
z wiatrołapem.
- poziom piętra – sala narad z zapleczem.
Opis ogólny:
- konstrukcja budynku murowa, stropy żelbetowe, fundamenty żelbetowe, słupy murowane i żelbetowe .
- dach główny dwuspadowy wykonany będzie z konstrukcji drewnianej
- strop nad piętrem z ociepleniem stropu styropianem o grubości 20 cm i pokryciem z blachy stalowej trapezowej – pokrytej cynkiem i poliestrem w kolorze bordowym
- ściany zewnętrzne murowane z bloczka ceramicznego pionowo drążonego typu U 220 i cegły pełnej,
- posadzki zmywalne / ceramiczne /gressowe /, w części biurowej panele HDF na piance .
Zestawienie powierzchni i kubatury:
- powierzchnia zabudowy 148,68 m2
- powierzchnia użytkowa 230,65 m2
- kubatura budynku- części rozbudowywanej 1349,09 m3
- wysokość rozbudowywanej części budynku - do stropu: 7,64 m , do kalenicy: 10,65 m
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową;
2) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego decyzji o oddaniu do użytkowania obiektu budowlanego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają: przedmiar robót stanowiący załącznik 8.2 do SWZ, STWiORB stanowiąca załącznik nr 10.2 do SWZ, projekt budowlany stanowiący załącznik nr 11.2 do SWZ.
Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1758367,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 3 Regulacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kamienica - ujęcie wody oraz stacja uzdatniania wody w miejscowości Zasadne
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających budowie ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Zasadne.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie wypisów z rejestru gruntów na wszystkie działki inwestycyjne
2) wykonanie mapy do celów projektowych wraz z uzyskaniem klauzuli
3) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz uzyskaniem decyzji na konieczną wycinkę drzew i
krzewów,
4) sporządzenie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej
5) dokonania zgłoszenia do RDOŚ z art 118 ustawy o ochronie przyrody
6) uzyskanie decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów
w stosunku do gatunków dziko występujących zwierząt, roślin lub grzybów objętych ochroną -
w razie takiej potrzeby
7) wykonanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych
8) wykonanie karty informacyjnej i raportu oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych (w razie takiej potrzeby)
9) wykonanie analizy ryzyka ujęcia wody na podstawie Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo wodne Dz.U. 2023 poz. 1478.
10) Sporządzenie oceny ryzyka na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi Dz. U. 2017 poz. 2294
11) wykonanie Projektu budowlanego w zakresie: a) projektu zagospodarowania terenu, b) projektu architektoniczno-budowlanego, c) projektu technicznego opracowanego na podstawie Prawa Budowlanego
12) uzyskanie do opracowanego projektu budowlanego (projektów budowlanych) wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych prawem, zgód wejścia w teren; uzgodnienia i decyzje uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz,
13) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę ujęcia wody, stacji uzdatniania wody -
pozwolenie na budowę uzyskiwane będzie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na
jego rzecz,
14) projekty wykonawcze wykonane na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
15) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego.
16) obsługę geologiczną realizacji robot,
17) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów,
18) dostawę materiałów i urządzeń na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów,
19) dostarczenie kompletu oznakowań, instrukcji obsługi, instrukcji z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów,
20) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
21) wyposażenie obiektu w sprzęt ochrony pożarowej, bhp i p.poż,
22) inwentaryzację powykonawczą geodezyjną
23) projekt rozruchu stacji uzdatniania wody,
24) Instrukcję obsługi
Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno – użytkowym oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.
Zamówienie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 5668000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1526430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3199506,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1526430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROTECH - PLUS Karol Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7371923553

7.3.4) Miejscowość: Pisarzowa 605

7.3.5) Kod pocztowy: 34-654

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1526430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2118743,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2736750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2118743,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBUD Usługi Remontowo Budowlane Krystian Uryga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7342885270

7.3.3) Ulica: Łęka 134

7.3.4) Miejscowość: Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2118743,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie częściowe nr 3 Regulacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kamienica - ujęcie wody oraz stacja uzdatniania wody w m. Zasadne nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.