Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych po zalaniu budynku Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych po zalaniu budynku Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98d97f8-7fe3-4197-99f7-471f69c7e520
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Wykonanie robót budowlanych po zalaniu budynku Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w zw. art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podstawa faktyczna: Wystąpienie w dniu 04.06.2024r. tzw. deszczu nawalnego, który doprowadził do zalania części budynku Przedszkola Miejskiego nr 14 . Wskutek zalania zostały zniszczone sale przedszkolne wraz z wyposażeniem. Po dokonaniu oględzin budynku przedszkola stwierdzono, że stan techniczny budynku wymaga kapitalnego remontu. Budynek został wyłączony z użytkowania, a zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze zostały przeniesione na okres od dn. 01.09.2024r. do dn. 31.12.2024r.
W opisanym stanie faktycznym wystąpiło zdarzenie, którego Zamawiający nie mógł przewidzieć. Wyznaczony okres na przeprowadzenie prac remontowych wymaga działań natychmiastowych, które nie pozwalają na dotrzymanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Ponadto w budynku przedszkola trwają prace termomodernizacyjne i cały obiekt stanowi teren budowy protokolarnie przekazany Wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.45.2024.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375898,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych po zalaniu budynku Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Zamościu.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych:
1) Parter:
a) Pomieszczenie Nr 1/01 – Sala dzienna
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
b) Pomieszczenie Nr 1/02 – Sala dzienna
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
c) Pomieszczenie Nr 1/04 – Magazyn
- naprawa ścian i sufitów,
d) Pomieszczenie Nr 1/05 – Magazyn
- naprawa ścian i sufitów,
e) Pomieszczenie Nr 1/07 – Magazyn
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
f) Pomieszczenie Nr 1/08 – Korytarz
- naprawa ścian i sufitów,
g) Pomieszczenie Nr 1/09 – Magazyn
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
h) Pomieszczenie Nr 1/12 – Łazienka + WC
- naprawa ścian i sufitów,
i) Pomieszczenie Nr 1/16 – Gabinet Dyrektora
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
j) Pomieszczenie Nr 1/20 – Pomieszczenie socjalne
- naprawa ścian i sufitów.
2) Piętro I:
a) Pomieszczenie Nr 2/01 – Sala dzienna
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
b) Pomieszczenie Nr 2/02 – Sala dzienna
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
c) Pomieszczenie Nr 2/03 – Klatka schodowa
- naprawa ścian i sufitów,
d) Pomieszczenie Nr 2/07 – Magazyn
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
e) Pomieszczenie Nr 2/08 – Korytarz
- naprawa ścian i sufitów,
f) Pomieszczenie Nr 2/09 – Magazyn
- naprawa ścian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
g) Pomieszczenie Nr 2/13 – Klatka schodowa
- naprawa glifów okiennych po zalaniu,
h) Pomieszczenie Nr 2/16 – Pokój multimedialny
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych,
i) Pomieszczenie Nr 2/24 – Księgowość
- naprawa scian i sufitów,
- rozbiórka posadzek i ułożenie nowych warstw posadzkowych.
3) Pozostałe roboty budowlane:
a) przygotowanie pomieszczeń do wykonania robót budowlanych, zabezpieczenie mebli i wyposażenia,
b) rozbiórka podłogi z paneli,
c) rozbiórka podkładu pod panele,
d) ułożenie folii,
e) ułożenie podkładu,
f) ułożenie paneli podłogowych
g) prace porządkowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, warunki finansowania i odbioru robót określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
4. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zaproszenia, stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie może stanowić podstawy wyceny całości przedmiotu zamówienia.
5. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu umowy na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
8. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, Przedszkole Miejskie Nr 14, ul. Olchowa 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDMAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222224360
7.3.3) Ulica: ul. Karola Namysłowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDMAT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDMAT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643929,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.