eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamienicaModernizacja infrastruktury społecznej oraz Regulacja gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kamienica, Budowa ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w m. Zasadne



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury społecznej oraz Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kamienica, Budowa ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w m. Zasadne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 420

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-608

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183323004 wew. 35

1.5.8.) Numer faksu: 183323051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakamienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a87b7044-4560-4a88-ba8f-a62a5f4d640b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury społecznej oraz Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kamienica, Budowa ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wody w m. Zasadne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87b7044-4560-4a88-ba8f-a62a5f4d640b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019463/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Regulacja gospodarki wodno- ściekowej w Gminie Kamienica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5668000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Zasadne.
1.2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru autorskiego, robót budowlanych, odbiorów, uzgodnień wynikających z przepisów prawa, umowy a także koszty wszelkich innych działań wskazanych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) jako zobowiązania Wykonawcy.
1.4 Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie wypisów z rejestru gruntów na wszystkie działki inwestycyjne
2) wykonanie mapy do celów projektowych wraz z uzyskaniem klauzuli
3) wykonanie inwentaryzacji zieleni wraz uzyskaniem decyzji na konieczną wycinkę drzew i
krzewów,
4) sporządzenie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub odpowiednie do warunków inne opracowania geologiczno-inżynierskie sporządzone zgodnie
z ustawą Prawo Geologiczne i Górnicze z dnia 9 czerwca 2011 Dz.U. 2011 nr 163 poz. 981 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 lipca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy -Prawo geologiczne i górnicze - Prawo geologiczne i górnicze Dz.U. 2021 poz. 1420., oraz w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej
i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej
5) dokonania zgłoszenia do RDOŚ z art 118 ustawy o ochronie przyrody
6) uzyskanie decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów
w stosunku do gatunków dziko występujących zwierząt, roślin lub grzybów objętych ochroną -
w razie takiej potrzeby
7) wykonanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych przekroczenia cieków, wykonanie urządzeń wodnych, operat wodnoprawny na pobór wody, operat wodnoprawny na odprowadzenie wód opadowych i ścieków (wód popłucznych) oraz operat wodnoprawny na odprowadzenie wód pobranych i niewykorzystanych na podstawie Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo wodne Dz.U. 2023 poz. 1478.
8) wykonanie karty informacyjnej i raportu oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych (w razie takiej potrzeby) całość opracowana zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U. 2008 nr 199 poz. 1227 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 25 maja 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. 2023 poz. 1094
9) wykonanie analizy ryzyka ujęcia wody na podstawie Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo wodne Dz.U. 2023 poz. 1478.
10) Sporządzenie oceny ryzyka na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi Dz. U. 2017 poz. 2294
11) wykonanie Projektu budowlanego w zakresie: a) projektu zagospodarowania terenu, b) projektu architektoniczno-budowlanego, c) projektu technicznego opracowanego na podstawie Prawa Budowlanego Dz.U. 1994 nr 89 poz. 414 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21 marca 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane Dz. U. 2024 poz. 725 oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2020 poz. 1609.
12) uzyskanie do opracowanego projektu budowlanego (projektów budowlanych) wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych prawem, zgód wejścia w teren; uzgodnienia i decyzje uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz,
13) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę ujęcia wody, stacji uzdatniania wody -
pozwolenie na budowę uzyskiwane będzie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na
jego rzecz,
14) projekty wykonawcze wykonane na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i technologii z dnia
20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
15) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego.
16) obsługę geologiczną realizacji robot,
17) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów,
18) dostawę materiałów i urządzeń na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów,
19) dostarczenie kompletu oznakowań, instrukcji obsługi, instrukcji z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów,
20) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
21) wyposażenie obiektu w sprzęt ochrony pożarowej, bhp i p.poż,
22) inwentaryzację powykonawczą i geodezyjna
23) Projekt rozruchu stacji uzdatniania wody,
24) Instrukcję obsługi
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5585000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12991418,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5585000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.B. MORCIN Krzysztof Jagieła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7351245340

7.3.3) Ulica: os. Młynne 103 a

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-452

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5585000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.