eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiSukcesywna, całodobowa, bezgotówkowa dostawa paliw silnikowych 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna, całodobowa, bezgotówkowa dostawa paliw silnikowych 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812510511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowoprojektowana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913823203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpkamien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatkamienski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna, całodobowa, bezgotówkowa dostawa paliw silnikowych 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-755f31af-eda9-4612-9b9c-78f9f20b534e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056257/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna, całodobowa, bezgotówkowa dostawa paliw silnikowych 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3431.ZP.5.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226321,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, bezgotówkowa dostawa paliw silnikowych na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim w szacunkowej ilości: Olej napędowy 40 000,00 litrów i Benzyna 95 Oktan 2 500,00 litrów.
2. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa ma charakter jedynie orientacyjny służący do kalkulacji ceny ofertowej i nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu paliwa w podanej ilości. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania co najmniej 50 % łącznej szacowanej ilości paliw.
3. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26 czerwca 2024 (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018)
4. Punkty dystrybucji paliw Wykonawcy znajdować się będą na terenie miasta Kamień Pomorski lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim.
5. Realizacja dostaw odbywać się będzie poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów Zamawiającego w punkcie dystrybucji paliw należącym do Wykonawcy.
6. Wymagana jest całodobowa możliwość realizacji dostaw.
7. Rozliczenia z Wykonawcą za zrealizowane w danym okresie dostawy prowadzone będą w sposób bezgotówkowy, w dwóch okresach rozliczeniowych I okres rozliczeniowy od 1 do 15 dnia miesiąca, II okres rozliczeniowy od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Zamawiający wymaga, aby podstawą do wystawienia faktur, za dokonane zakupy paliw, były dowody wydania paliw przygotowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego lub na podstawie rozliczenia kart flotowych.
8. Lista samochodów (numerów rejestracyjnych) uprawnionych do korzystania z przedmiotu zamówienia stanowić będzie załącznik do umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206971,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206971,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206971,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Handlowym „AD*REM” Wojciech Teszner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520901570

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 39b

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-382

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206971,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.