eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleAWARYJNE PRZYWRÓCENIE PRZEJEZDNOŚCI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 417 NA ODC. KLISINO-RACŁAWICE ŚLĄSKIE, PO POWODZI



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
AWARYJNE PRZYWRÓCENIE PRZEJEZDNOŚCI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 417 NA ODC. KLISINO–RACŁAWICE ŚLĄSKIE, PO POWODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

AWARYJNE PRZYWRÓCENIE PRZEJEZDNOŚCI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 417 NA ODC. KLISINO–RACŁAWICE ŚLĄSKIE, PO POWODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b66124e-4eb1-43a0-ac12-d61585372e42

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W wyn. powodzi, która nawie. woj. opol. w okresie 13–20.09.2024 r. zachodzi pilna potrz. udziel. zamów. w trybie negoc. bez ogł. na podst. art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Obszar na którym wystąp. powódź, ze wzgl. na skalę zniszcz., został objęty stanem klęski żywioł. Powódź poczyn. znacz. szkody w infrastr. dr. na dr. woj. nr 417 powod. utrud. w postaci całkow. przerw. odc. dr. wraz z wymy. całego korp. dr. (nasypu) i uniemożliw. bezpiecz. przejazdu. Z uwagi na znacz. komunik. dr. oraz powst. szkody, zachodzi pilna potrzeba udziel. zam., której nie można było przewidz. Sytuacja to wymaga pilnego dział. celem awar. przywróc. funkcj. na opis. odc. dr. Obecny stan stwarza realne zagroż. dla społecz. lok. poprzez brak dostępu dojazdu dla służb ratow. i służb mundur.
Krótkotr. i niszczące dział. żywiołu sprawiło, iż nie było wcześniej. możliw. przewidz. potrzeby udziel. przedm. zamów. Z uwagi na późny okres (jesień) brak jest możliw. zachow. term. określ. przez ustawę Pzp dla trybu podst.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.87.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460808,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest awaryjne przywrócenie przejezdności drogi wojewódzkiej nr 417 na odc. Klisino–Racławice Śląskie, po powodzi zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.00.00.00-7 – roboty budowlane; 45.10.00.00-8 – przygotowanie terenu pod budowę; 45.11.10.00-8 – roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45.11.12.30-9 – roboty w zakresie stabilizacji gruntu; 45.22.00.00-5 – roboty inżynieryjne i budowlane; 45.23.30.00-9 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45.23.31.20-6 – roboty w zakresie budowy dróg; 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących awaryjnego przywrócenia przejezdności drogi wojewódzkiej nr 417 na odc. Klisino–Racławice Śląskie, po powodzi. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje:
1) wykonanie robót pomiarowych – obiekt liniowy,
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
3) wykonanie robót ziemnych pod formowanie nowych warstw konstrukcyjnych korpusu drogowego,
4) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia hydrotechnicznego,
5) wykonanie nowego nasypu z gruntu niewysadzinowego, stabilizowanego mechanicznie,
6) wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
7) mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej pod warstwę podbudowy zasadniczej z AC,
8) wykonanie podbudowy z AC22P,
9) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod poszczególne warstwy bitumiczne,
10) ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki pod górne warstwy bitumiczne (uwaga: zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania siatki z kordu stalowego),
11) wykonanie warstwy wiążącej z AC 16W,
12) ułożenie warstwy ścieralnej z SMA11S,
13) wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego,
14) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo.
Szczegółowy zakres zamówienia zostanie określony w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564985,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564985,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564985,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1000121707

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 1

7.3.4) Miejscowość: Gogolin

7.3.5) Kod pocztowy: 47-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564985,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji 8.3.). Termin wykonania umowy wynosi 4 tygodnie od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.