Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535427/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00601388/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami administracyjnymi miasta Orneta) w sezonie zimowym 2024/2025 – zadanie 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552210218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9922491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami administracyjnymi miasta Orneta) w sezonie zimowym 2024/2025 – zadanie 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7847cd56-b2cb-461d-af31-fca6385703f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060792/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami administracyjnymi miasta Orneta) w sezonie zimowym 2024/2025 – zadanie 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535427
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408191,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1-Rejon I obejmujący sołectwa: Henrykowo, Nowy Dwór, Kumajmy, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana długość dróg - 50,00 km
b) Zwalczanie śliskości zimowej (posypania jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo-solną)
dróg gminnych i wewnętrznych
Planowana długość dróg - 50,00 km
c) Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (odśnieżanie wraz z posypaniem jezdni
na całej szerokości mieszanką piaskowo- solną przy użyciu pługopiaskarek) dróg gminnych i
wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana długość dróg - 200,00 km
d) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych
warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 148662,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Rejon II obejmujący sołectwa: Karkajmy, Wojciechowo, Krosno, Opin, Biały Dwór, Krzykały, Karbowo1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana długość dróg - 50,00 km
b) Zwalczanie śliskości zimowej (posypania jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo-solną) dróg gminnych i wewnętrznych
Planowana długość dróg - 50,00 km
c) Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (odśnieżanie wraz z posypaniem jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo- solną przy użyciu pługopiaskarek) dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana długość dróg - 200,00 km
d) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 134479,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- Rejon III obejmujący sołectwa: Bażyny, Dąbrówka, Drwęczno, Klusajny1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana długość dróg - 200,00 km
b) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz
2) Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 76875,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Rejon IV obejmujący sołectwa: Osetnik, Chwalęcin, Augustyny1)Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg
Planowana długość dróg - 100,00 km
b) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych, usuwanie zatorów i zasp - 20 godz.
2)Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 42025,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 1320) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę: 160 555,00 złotych brutto. Kwota ta, została podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Cena brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie wynosi: 229 641,00 złotych brutto.
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229641,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229641,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia w Części 2 Rejon II obejmujący sołectwa: Karkajmy, Wojciechowo, Krosno, Opin, Biały Dwór, Krzykały, Karbowo do dnia 16.10.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320)
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty ”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 1320) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę: 45 387,00 złotych brutto. Kwota ta, została podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Cena brutto zawarta w najkorzystniejszej ofercie wynosi: 69 618,00 złotych brutto.
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69618,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69618,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.