Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524964/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne zimowe utrzymanie ulic za pomocą pługów, piaskarek i solarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857318100
1.5.8.) Numer faksu: 857318150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne zimowe utrzymanie ulic za pomocą pługów, piaskarek i solarek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f428edf-8f7c-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023166/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Mechaniczne zimowe utrzymanie ulic za pomocą pługów, piaskarek i solarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.60.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Mechaniczne zimowe utrzymanie ulic za pomocą pługów, piaskarek i solarek. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykaz ulic miejskich o nawierzchni:
1) bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów o łącznej powierzchni 321.399,00 m2 (Załącznik Nr 1 do SWZ)
2) bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów – pierwsza kolejność utrzymania o łącznej powierzchni 90.439,00 m2 (Załącznik Nr 1A do SWZ)
3) betonowej do zimowego utrzymania za pomocą piaskarek i pługów o łącznej długości 12.173,00 mb (Załącznik Nr 2 do SWZ)
4) betonowej do utrzymania zimowego za pomocą piaskarek i pługów – pierwsza kolejność odśnieżania o długości 1.322,00 mb (Załącznik Nr 2A do SWZ)
5) gruntowej do zimowego utrzymania za pomocą pługów (i ewentualnie piaskarek) o łącznej długości – 15.139,00 mb (Załącznik Nr 3 do SWZ)
2. W ramach realizacji i rozliczenia za zamówienie Wykonawca posłuży się cenami jednostkowymi netto za:
1) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2
2) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2
3) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2 wraz z odśnieżaniem
4) posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2 wraz z odśnieżaniem
5) 1 godz. dyżuru na bazie operatora solarki
6) 1 godz. dyżuru domowego operatora solarki
7) 1 godz. pracy piaskarki
8) 1 godz. pracy pojazdu z pługiem
9) 1 godz. pracy równiarki
10) 1 godz. pracy spychacza
11) 1 godz. pracy pługa wirnikowego
12) 1 godz. pracy koparki przy wywozie śniegu
13) 1 godz. pracy ładowarki przy wywozie śniegu
14) 1 godz. pracy wywrotki przy wywozie śniegu
15) 1 godz. pracy pracownika fizycznego przy wywozie śniegu
16) 1 tonę 30% mieszanki piaskowo-solnej
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
1. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) osoby, które będą wykonywać czynności zimowego utrzymania ulic objęte zamówieniem.
2. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „MAKSBUD” Sp. z o.o. – LIDER KONSORCJUM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. – PARTNER KONSORCJUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5430200431
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Przebudowa drogi gminnej nr ew. 1353 i 1354 na gruntach wsi Grabowiec - wykonanie dokumentacji projektowej.
- Utwardzenie nawierzchni ul. Chmielnej 25 A-J wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej - dokumentacja projektowa
- Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu trzech samochodów, z podziałem na dwie części
- Przebudowa drogi gminnej nr 107475B Ogrodniki - Pasynki - wykonanie dokumentacji projektowej.
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.