Og³oszenie z dnia 2024-10-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug psychologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Z³otoryjski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647245
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Niepodleg³o¶ci 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8786940
1.5.8.) Numer faksu: 768786955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-zlotoryja.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug psychologicznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2afc8e13-0947-4820-8a59-627436799ea8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555036
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00027830/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug psychologicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt ASY-stencja - rozwój us³ug ¶wiadczonych w spo³eczno¶ci lokalnej w Powiecie Z³otoryjskim realizowany w ramach konkursu: FEDS.07.07-IP.02-046/23 „Dzia³ania w celu zwiêkszenia równego i szybkiego dostêpu do dobrej jako¶ci trwa³ych i przystêpnych cenowo us³ug”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencja. https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± - poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga rejestracji Wykonawcy na tej platformie.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy:
1) Ogólne zasady korzystania z Platformy:
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Z³otoryjskiego: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Sk³adanie oferty w formie elektronicznej:
- forma elektroniczna
- postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym
- postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym
Pe³ne wymagania zosta³y zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Z³otoryi, jest Starosta Z³otoryjski, pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja, tel. (76) 8786 930.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, drog± elektroniczn± – adres email: iod@powiat-zlotoryja.pl lub pisemnie na adres: pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a) Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, je¿eli oferta bêdzie najkorzystniejsza.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 - ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa Pzp".
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych s± podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty realizuj±ce ¶wiadczenie w imieniu administratora na podstawie umów cywilnoprawnych.
8. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji, tj. przez 5 lat, licz±c od koñca roku kalendarzowego w którym rozpatrzono wniosek.
9. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do ¿±dania ich sprostowania, do ograniczania przetwarzania tych danych oraz prawo do ¿±dania ich usuniêcia po up³ywie okresu, o którym mowa powy¿ej. Realizacja powy¿szych praw musi byæ zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa siê przetwarzanie danych osobowych, a tak¿e m.in. z zasadami wynikaj±cymi z Kodeksu postêpowania administracyjnego i zasadami archiwizacji.
10. W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie bêdzie dochodziæ do automatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
11. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.272.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug psychologicznych oraz grupowych form wsparcia. Odbiorcami s± osoby starsze (ponad 65 lat) lub niepe³nosprawne, przebywaj±ce w Zak³adzie Aktywno¶ci Zawodowej w ¦wierzawie na turnusach wytchnieniowych oraz ich asystenci.
2. Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027.
Projekt ASY-stencja - rozwój us³ug ¶wiadczonych w spo³eczno¶ci lokalnej w Powiecie Z³otoryjskim realizowany w ramach konkursu: FEDS.07.07-IP.02-046/23 „Dzia³ania w celu zwiêkszenia równego i szybkiego dostêpu do dobrej jako¶ci trwa³ych i przystêpnych cenowo us³ug”.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi±cy Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin p³atno¶ci faktury (K) – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy) w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum jedn± us³ugê odpowiadaj±c± swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. ¶wiadczy³ us³ugi psychologiczne dla osób starszych lub niepe³nosprawnych.
B. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje co najmniej:
- jedn± osob±, która mo¿e wykonywaæ zawód psychologa zgodnie z ustaw± z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorz±dzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 poz. 1026).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym sk³adanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy – wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt. 1));
3) dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy);
4) wype³niony formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3 Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w Formularzu oferty za³. do SWZ).
5 W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy.2. Zmiana umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnego aneksu.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
b) w przypadku, gdy konieczno¶æ ich wprowadzenia wyniknie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zmiany dotyczyæ mog± okoliczno¶ci wynikaj±cych z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, tre¶ci umów z podwykonawcami lub zmian podwykonawców, je¿eli bêdzie to konieczne dla uzyskania celu okre¶lonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawc±.
c) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy,
d) wyst±pienia si³y wy¿szej,
e) gdy nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug na przedmiot umowy. W takim przypadku cena brutto okre¶lona w umowie za okresy realizacji umowy przypadaj±ce po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku VAT ulegnie zmianie w taki sposób, aby cena netto pozosta³a niezmieniona;
f) z powodu zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
g) je¿eli realizacja umowy nie bêdzie mo¿liwa z powodu stanu epidemii/stanu zagro¿enia epidemiologicznego.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcê.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy zgodnie z art. 439 ustawy Pzp w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
a. minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 5 % w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Wykonawcy,
b. poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê ceny materia³ów lub kosztów og³oszonych w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materia³ów/ kosztów wynikaj±cych z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy,
c. sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nast±pi na podstawie wniosku strony wnioskuj±cej o zmianê i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa powy¿ej.
d. maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy ze wzglêdu na zaistnienie w/w okoliczno¶ci, to ³±cznie 5 % w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust. 2 niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-30 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostepnej pod adresem internetowym: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-28
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja us³ug opiekuñczych i specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- ¦wiadczenie us³ug przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastêpczej w 2025 r.,
- "¦wiadczenie us³ug asystenta osobistego osoby z niepe³nosprawno¶ci±, bêd±cej mieszkañcem Gminy Stara Bia³a, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepe³nosprawno¶ci±" dla JST- edycja 2025.
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¯yciem"
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeñ integracji sensorycznej dla dzieci i m³odzie¿y.
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.