eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleszówZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024 i 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024 i 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ir@goleszow.pl, urzad@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-373b4701-7a2e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY GOLESZÓW W SEZONACH ZIMOWYCH 2023/2024 i 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-373b4701-7a2e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475185

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.1. Część nr 1 Bażanowice.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38261,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.2. Część nr 2 Kisielów.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38261,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.3. Część nr 3 Goleszów Dolny.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38261,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.4. Część nr 4 Godziszów.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38261,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.5. Część nr 5 Kozakowice Górne i Dolne.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38261,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.6. Część nr 6 Puńców.
Zamówienie obejmuje: odśnieżanie, zwalczanie śliskości, usuwanie zasp. Usługa wykonywana będzie na drogach, parkingach, zatokach autobusowych wskazanych w szczegółowym wykazie dróg/ulic objętych zimowym utrzymaniem, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ. Na polecenie Zamawiającego wykonać jednocześnie odśnieżanie i zwalczanie śliskości. Rozliczenie świadczonych usług prowadzone będzie zgodnie z zasadą:
 odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie zasp na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i rzeczywistego czasu świadczonej usługi, wyrażonej w godzinach. Rzeczywisty czas świadczonych usług ustalany będzie w oparciu o odczyt z urządzeń GPS z zastrzeżeniem, że średnia prędkość przejazdu podczas odśnieżania i zwalczania śliskości nie może być mniejsza niż 10 km/h,
 oczyszczenie jezdni z materiału do zwalczania śliskości po zakończonym sezonie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38261,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze Michalik Bogusław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481673346

7.3.3) Ulica: Dębowa 10

7.3.4) Miejscowość: Bażanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-30 do 2025-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Goleszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480076832

7.3.3) Ulica: 1 Maja 13

7.3.4) Miejscowość: Goleszów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-30 do 2025-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Goleszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480076832

7.3.3) Ulica: 1 Maja 13

7.3.4) Miejscowość: Goleszów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-30 do 2025-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Goleszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480076832

7.3.3) Ulica: 1 Maja 13

7.3.4) Miejscowość: Goleszów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-30 do 2025-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szafarz Daniel Przedsiębiorstwo Usługowo -handlowe Rajgrass

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482266962

7.3.3) Ulica: Jelenica 82

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-30 do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.