eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczUsunięcie drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Międzyrzeckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Międzyrzeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skoki 21

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpmiedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-092303db-c81a-4cee-8838-481f6140e6a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Międzyrzeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092303db-c81a-4cee-8838-481f6140e6a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043241/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Międzyrzeckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.252.14.2024.IJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu
Międzyrzeckiego. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem stanowi załącznik nr 1 do OPZ.
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
a) mechaniczne ścinanie drzew do poziomu gruntu;
b) okrzesania pozyskanego drewna (grubiznę – ø ≥ 10 cm w cieńszym końcu);
c) ułożenie pozyskanego drewna w granicach pasa drogowego w sposób nieograniczający i niezagrażający bezpieczeństwu
ruchu drogowego (min. 0,5 m od krawędzi jezdni) oraz w sposób umożliwiający dokonanie obmiarów pozyskanego drewna
(przez Zamawiającego);
d) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ścięciu drzew – jak w pkt. c) - (etapami – numerami dróg), celem dokonania
obmiaru przez Zamawiającego
e) transport ściętego drewna na własny plac składowy (po wykonaniu obmiaru);
f) bezzwłoczne uporządkowanie terenu w miejscu wycinanych drzew (jezdnia, pobocze, chodnik, rów przydrożny) z
pozostałych po wycince gałęzi, pni, trocin, kory.
UWAGA!
Po wycince drzew Wykonawca będzie zobligowany do nabycia drewna na zasadach określonych w OPZ i PPU. Nabycie
drewna nastąpi po cenach obowiązujących
w Zarządzie Dróg Powiatowych, zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik nr 2 do OPZ oraz w ilości potwierdzonej protokolarnie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145152,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145152,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180228657

7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20

7.3.4) Miejscowość: Raniżów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145152,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.