Og³oszenie z dnia 2024-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00512137/01 - Og³oszenie z dnia 2024-09-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO OBIEKTÓW POLICJI
WOJ. PODLASKIEGO (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO OBIEKTÓW POLICJIWOJ. PODLASKIEGO (II)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-085180e0-e58d-4818-a770-5c38a7e49aa5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555062
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00219092/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.34 Dostawa mebli biurowych do obiektów Policji woj. podlaskiego (II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00512137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 49/C/24
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 368324,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych: biurek, sto³ów, szaf do obiektów Policji woj. podlaskiego szczegó³owo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 87211,24 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - dostawa mebli biurowych: foteli, krzese³ do obiektów Policji woj. podlaskiego szczegó³owo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34853,34 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - dostawa mebli biurowych: szaf metalowych do obiektów Policji woj. podlaskiego szczegó³owo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 246259,97 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 98477,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 172185,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98477,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOSYSTEM Sp. J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272277273
7.3.3) Ulica: Jagie³³y 34
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygra³a firma
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 98477,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2024-12-20Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 26106,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 80112,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26106,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGOSYSTEM Sp. J. R. Makuch, M. Wolski, J. Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272277273
7.3.3) Ulica: Jagie³³y 34
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
jakie przetargi wygra³a firma
ERGOSYSTEM SPÓ£KA JAWNA R.MAKUCH, M.WOLSKI, J.WIATR
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 26106,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2024-12-20Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 269948,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 509900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269948,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALPOL SAFES SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542923459
7.3.3) Ulica: Szubiñska 101D
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³e B³ota
7.3.5) Kod pocztowy: 86-005
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 269948,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla potrzeb Przedszkola Samorz±dowego Nr 78 w Bia³ymstoku
- Dostawa drobnego sprzêtu jednorazowego u¿ytku, testów diagnostycznych oraz no¿yków mikrotomowych
- Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej na rzecz Miasta Bia³ystok
- "Dostawa ³ó¿ek pediatrycznych intensywnego nadzoru OIT"
- Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej na rzecz Miasta Bia³ystok
- Sukcesywne dostawy drutu stalowego miêkkiego, wy¿arzonego metod± indukcyjn± do pras beluj±cych w ZUOK Hryniewicze
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa krzese³ ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urz±d rozwojowy"
- Dostawa mebli biurowych dla pracowników Urzêdu Statystycznego w Warszawie
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu
- Dostawa wyposa¿enia do Laboratorium Opakowañ na kierunku Logistyka
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz monta¿em mebli biurowych wykonanych z p³yty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
wiêcej: Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.