Og³oszenie z dnia 2023-12-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00243988/01 - Wynik z dnia 2024-03-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie i rewitalizacja Placu S³owiañskiego w Legnicy wraz z terenami przyleg³ymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Legnicki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu Legnickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647200
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. S³owiañski 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767243560
1.5.8.) Numer faksu: 767243406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-legnicki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administracja publiczna samorz±dowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie i rewitalizacja Placu S³owiañskiego w Legnicy wraz z terenami przyleg³ymi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-076120cc-9b32-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00555072
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054926/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Zagospodarowanie i rewitalizacja Placu S³owiañskiego w Legnicy wraz z terenami przyleg³ymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8631043.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/863104
Oferta obowi±zkowo sk³adana elektronicznie, tj. formularz ofertowy, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1, ewentualne pe³nomocnictwo do podpisania oferty oraz ewentualne zobowi±zanie innego podmiotu i jego o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1, musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê / osoby upowa¿nione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy oraz podmiotu trzeciego. W procesie sk³adania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacjê zamieszczono w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacjê zamieszczono w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.1.27.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 868006,55 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
- rozbiórkê istniej±cej nawierzchni i o¶wietlenia,
- przebudowê ci±gu pieszego i drogi wewnêtrznej wraz z miejscami postojowymi,
- wykonanie pasa zieleni,
- wykonanie niezbêdnych wycinek, nastêpnie nowych nasadzeñ.
- odtworzenie murków.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na kolejnym odcinku drogi objêtej zamówieniem, o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 50% warto¶ci szacunkowej niniejszego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 % = 1 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci finansowej oraz technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem informacji zamawiaj±cemu posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 98% warto¶ci zaoferowanej przez Wykonawcê ceny brutto za wykonanie niniejszego zamówienia;
2) do¶wiadczenie zawodowego, je¿eli nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na budowie/przebudowie chodnika/jezdni z kostki kamiennej na warto¶æ 400 000 z³ brutto ka¿de, w tym co najmniej jedno na zabytku lub w strefie ochrony konserwatorskiej w terenie zabudowanym;
3) kwalifikacji zawodowych, je¿eli dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
- kierownika budowy posiadaj±cego kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej;
- osoby do pe³nienia funkcji w ramach wykonania nasadzeñ, utrzymania i pielêgnacji zieleni posiadaj±cej jedn± z nastêpuj±cych kwalifikacji:
a) mgr in¿. architekt krajobrazu lub in¿ynier architekt krajobrazu z udokumentowanym 3 letnim sta¿em pracy na terenach zieleni, lub
b) mgr in¿. ogrodnik lub in¿ynier ogrodnik z udokumentowanym 3 letnim sta¿em pracy w terenach zieleni, lub
c) technik ogrodnik lub technik architekt krajobrazu z udokumentowanym 3 letnim sta¿em pracy na terenach zieleni, lub
d) osoba z wykszta³ceniem wy¿szym po kierunkach pokrewnych z udokumentowanym 3 letnim sta¿em pracy w terenach zieleni, tj. architektura krajobrazu, ogrodnictwo, rolnictwo, le¶nictwo, planowanie przestrzenne, architektura.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie zamawiaj±cego:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane (np. NIP, REGON, nr KRS) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie zamawiaj±cego:
1) informacja banku lub kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o za³±cznik nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie w stosunku do tych osób - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do do³±czenia do oferty: formularz ofertowy, ewentualne pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu wykonawcy, ewentualne zobowi±zanie innego podmiotu, na którego zasobach polega wykonawcaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania – sk³adaj±cy ofertê jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 10 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy).2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 08.02.2024 r.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego nr 80 1020 5226 0000 6802 0802 3444. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego Powiatu Legnickiego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
3) kwotê gwarancji/porêczenia;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia;
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy wyp³aci Wykonawcy zaliczkê w wysoko¶ci 2,01% warto¶ci ceny brutto przedstawionej w ofercie, co stanowi kwotê ………………… z³ (s³ownie z³otych: ……………………………………………………………./100) w terminie do 30 dni po zawarciu umowy.2. Zaliczka jest p³atna a conto zap³aty wynagrodzenia Wykonawcy - rozliczenie zaliczki nast±pi poprzez pomniejszenie o jej kwotê nominalnej kwoty przypadaj±cej do zap³aty na rzecz Wykonawcy za wykonanie zamówienia – Wykonawca wystawi odpowiedni± fakturê zaliczkow±.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w ust. 7.2.Zamawiaj±cy ma prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1)je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji technicznej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót;
2)gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, np. d³ugotrwa³e opady (przez okres d³u¿szy ni¿ 5 dni), gwa³towne opady atmosferyczne powoduj±ce podtopienia i zalanie wykopów, inne intensywne zjawiska atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce kontynuacjê robót w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
3)gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy;
4)roboty, o których mowa w pkt 3 rozliczone bêd± wed³ug cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, w razie braku odpowiednich pozycji kosztorysu ofertowego wed³ug wska¼ników cenotwórczych i cen materia³ów nie wy¿szych ni¿ ¶rednie okre¶lone np. przez wydawnictwo SEKOCENBUD aktualne na dzieñ sk³adania ofert;
5)wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, przy czym „si³a wy¿sza” oznacza zdarzenie, którego wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i któremu nie mog± one zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a w szczególno¶ci: wojny, stany nadzwyczajne, klêski ¿ywio³owe, epidemie, ograniczenia zwi±zane z kwarantann±, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki - dotyczy to równie¿ sytuacji wprowadzenia obostrzeñ i zasad zwi±zanych ze zwalczaniem i zapobieganiem epidemii, nieobowi±zuj±cych w chwili zawarcia umowy.
3.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o zmianê, zaopiniowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
4.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy, je¶li Wykonawca, który w ofercie zadeklarowa³ udzia³ podwykonawców w realizacji zamówienia, podejmie decyzjê o wykonaniu ca³o¶ci zamówienia si³ami w³asnymi bez udzia³u podwykonawców. Mo¿liwo¶æ ta nie dotyczy sytuacji, gdy podwykonawca jest jednocze¶nie podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê, sk³adaj±c ofertê w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy, je¶li Wykonawca, który w ofercie nie zadeklarowa³ udzia³u podwykonawców w realizacji zamówienia, podejmie decyzjê o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
6.Mo¿liwa jest zmiana podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê, sk³adaj±c ofertê, na innego podwykonawcê, pod warunkiem przedstawienia dowodów spe³niania przez nowego podwykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu – analogicznie jak w ofercie.
7.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany osób, o których mowa w § 12 ust. 5, na osoby posiadaj±ce analogiczne uprawnienia bez konieczno¶ci aneksowania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/863104
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-10 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-08
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Bezgotówkowy bie¿±cy zakup oleju napêdowego oraz benzyny bezo³owiowej 95 za pomoc± elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów nale¿±cych do Komendy Miejskiej Pañstwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie us³ug ochrony fizycznej i us³ug monitorowania obiektów w Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie us³ug pochówków osób na zlecenie Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TA¦M, TUSZY I TONERÓW
- "Usuniêcie drzew stwarzaj±cych zagro¿enie bezpieczeñstwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynkach oraz na posesjach budynków S±du Rejonowego w Legnicy
wiêcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego S±cza
- Utworzenie ogrodów deszczowych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowê ¶cie¿ki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.