eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDoposażenie istniejących obiektów będących w administracji Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie istniejących obiektów będących w administracji Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie istniejących obiektów będących w administracji Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4c596c-4203-4772-a595-45764c13236f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094330/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup nowych urządzeń zabawowych/fitness do ustawienia w zamian za likwidowane wyeksploatowane elementy oraz doposażenie istniejących placów zabaw/siłowni plenerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.79.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych na terenie istniejących placów zabaw, siłowni plenerowej będących w administracji Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie. Okres gwarancji i rękojmi na urządzenia – 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE:
Zjazd linowy podwójny 1 szt.
Zestaw z wieżą i pomostem 1 szt.
Zestaw z wieżą i przejściem linowym 2 szt.
Tor przeszkód 1 szt.
Huśtawka wahadłowa 1 szt.
Fabryka piasku duża 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Prasa nożna" + pylon + ,,Wioślarz" 2 szt.
Zestaw siłowy - ,,Drabinka" + pylon + ,,Podciąg nóg" 3 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" + pylon + ,,Wahadło" 2 szt.
Zestaw siłowy - ,,Wyciskanie siedząc" + pylon + ,,Wyciąg górny" 3 szt.

PRAWO OPCJI:
Lokomotywa 1 szt.
Wagonik I 1 szt.
Wagonik II 1 szt.
Zestaw mini 2 szt.
Fabryka piasku - mała 2 szt.
Karuzela 2 szt.
Krążki do balansowania 1 szt.
Huśtawka wagowa na sprężynie 1 szt.
Huśtawka wagowa 2 szt.
Sprężynowiec ,,Smok"/,,Dinozaur” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Owca"/,,Kaczka” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Koń" 1 szt.
Sprężynowiec ,,Zając"/,,Koń" 1 szt.
Sprężynowiec ,,Żółw"/,,Skuter” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Ślimak"/,,Kogut” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Pingwin"/,,Żyrafa” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Ślimak"/,,Kogut” 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Wyciskanie siedząc" + pylon + ,,Wyciąg górny" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" + pylon + ,,Wahadło" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Orbitrek" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Biegacz" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Prasa nożna" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Stepper" 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813806,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813806,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 813806,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Buglo Play Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272952059

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż, wykonanie nawierzchni bezpiecznej i kostki


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 813806,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.