Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487959/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim w podziale na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.drawsko@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/172729/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim w podziale na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d6aefb0-a2be-4957-9c7d-cabfca7bd6ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.60 Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.164.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Drawsko Pomorskie. Zakres zadania obejmuje: oczyszczanie obiektów mostowych, przepustów, rowów, koryta rzeki, ścieków prefabrykowanych, urządzeń odwadniających; wykoszenie traw, wycinka krzaków oraz podcięcie konarów drzew, pokrywanie powłokami malarskimi konstrukcji stalowych, roboty ziemne - naprawa podmytej skarpy, naprawa ubytków w stożku betonowym, belce podporęczowej w miejscach wykruszeń i pęknięć, naprawa ubytków betonu w ściance czołowej, wykonanie ścianki czołowej, naprawa barier ochronnych, ułożenie ścieków, wymiana uszkodzonych rur na wlocie przepustu,odtworzenie rowu4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 143100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Wałcz. Zakres zadania obejmuje: oczyszczanie obiektów mostowych, przepustów, rowów, koryta rzeki, ścieków prefabrykowanych, urządzeń odwadniających; wykoszenie traw, wycinka krzaków oraz podcięcie konarów drzew, pokrywanie powłokami malarskimi konstrukcji stalowych, roboty ziemne - naprawa podmytej skarpy, naprawa ubytków w stożku betonowym, belce podporęczowej w miejscach wykruszeń i pęknięć, naprawa ubytków betonu w ściance czołowej, wykonanie ścianki czołowej, ustawienie i naprawa barier ochronnych, ułożenie ścieków, wymiana uszkodzonych rur na wlocie przepustu, montaż studzienki betonowe, j remont wpustu deszczowego, odtworzenie i oczyszczenie rowu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 136900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105529,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133971,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105529,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELIOR” Kasjan Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320528443
7.3.3) Ulica: ul. Warzywna 18A
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105529,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164992,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164992,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164992,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany „DROMOST” Błażej Fobka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570535805
7.3.3) Ulica: Kasprzaka 20
7.3.4) Miejscowość: Wieleń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "DROMOST" BŁAŻEJ FOBKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY "DROMOST" BŁAŻEJ FOBKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164992,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.5.2025 Modernizacja niecki basenowej ze "sztuczną falą" - dostawa i montaż wodnego placu zabaw
- Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Usługa Fizyka Medycznego i Inspektora Ochrony Radiologicznej
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1433 O relacji Ortowice - Stara Kuźnia odcinek od km 0+990 do km 2+102,7
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Goworowicach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.