Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495567/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pakietu ubiorczego oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w roku szkolnym 2023/2024w Technikum Weterynarii w Zespole Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Jagarzewie(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nidzicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 23
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatnidzicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnidzicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6822110-83b1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pakietu ubiorczego oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPW w roku szkolnym 2023/2024w Technikum Weterynarii w Zespole Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Jagarzewie(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6822110-83b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042557/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa pakietu ubiorczego oraz wyposażenia specjalistycznego dla uczniów OPWw roku szkolnym 2023/2024 w Technikum Weterynarii w Zespole Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Jagarzewie(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZK.272.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zakup i dostawa wyposażenia specjalistycznego (PAKIET SZKOLENIOWY) dla Oddziału Przygotowania Wojskowego w roku szkolnym 2023/2024
w Technikum Weterynarii w Zespole Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących
w Jagarzewie
2) Zakup i dostawa Pakietu ubiorczego ucznia dwóch Oddziałów Przygotowania Wojskowego w roku szkolnym 2023/2024 w Technikum Weterynarii w Zespole Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Jagarzewie ( tj. 26 uczniów) oraz Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Nidzicy ( tj. 31 uczniów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35810000-5 - Sprzęt osobisty
18931100-5 - Plecaki
35813000-6 - Hełmy wojskowe
38631000-7 - Lornetki
18223200-0 - Kurtki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowe I usługowe Eko-Chot Maciej Skudzawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5361912825
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 24
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.