Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00492515/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Krasickiego oraz przebudowa chodnika przy ul. Parkowej w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Krasickiego oraz przebudowa chodnika przy ul. Parkowej w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61f29276-7e29-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Krasickiego oraz przebudowa chodnika przy ul. Parkowej w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492515
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres robót części I zamówienia:1) przewidywany zakres robót obejmuje:
a) uporządkowanie pasa drogowego;
b) rozbiórkę istniejących elementów drogowych;
c) budowę i przebudowę chodnika;
d) budowę ścieżki rowerowej;
e) przebudowę i budowę zjazdów;
f) wykonanie, uzupełnienie i regulacja poboczy;
g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
h) przebudowa i zabezpieczenie odcinków istniejących sieci uzbrojenia terenu;
i) roboty wykończeniowe, w tym urządzenie terenu zieleni, z wykonaniem nasadzeń oraz humusowanie z obsianiem trawą/mieszanką łąki kwietnej;
2) w ramach inwestycji należy wykonać konieczne i niezbędne roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania wzdłuż drogi, a w szczególności przełożenie lub przebudowa istniejących nawierzchni (bądź gruntu) poza pasem drogowym na dojazdach, ciągach pieszych i dojściach do posesji, w celu wysokościowego dostosowania do projektowanych rzędnych elementów drogi;
3) należy dokonać regulacji i zabezpieczeń wszystkich urządzeń takich jak studnie, wpusty, włazy, komory itp. (dotyczy całości uzbrojenia technicznego na terenie budowy) wynikających z prowadzonych robót i niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, na istniejących oraz nowych studniach Kd i KS należy zastosować włazy z logo typem Gminy Miejskiej Starogard Gdański. Pozostałe elementy urządzeń infrastruktury technicznej należy regulować z wykorzystaniem nowych elementów takich jak skrzynki zasuw, hydrantów, włazy studni teletechnicznych i inne;
4) materiał pochodzący z rozbiórki w postaci oznakowania pionowego stanowi własność Gminy Miejskiej, zdemontowane oznakowanie należy dostarczyć do MZK;
5) dodatkowo w ramach realizacji zamówienia należy:
a) zakupić, dostarczyć i zamontować wiatę przystankową;
b) zakupić i dostarczyć 5 koszy na śmieci.
5. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem określa załączona dokumentacja techniczna.
6. Przedmiary, które zostały załączone do dokumentacji technicznej pełnią funkcję tylko pomocniczą, nie wszystkie elementy robót zostały ujęte w przedmiarach.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 269760,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zakres robót części II zamówienia:1) przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegająca na przebudowie chodnika ul. Parkowej w Starogardzie Gdańskim, zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o przygotowany PFU;
2) przewidywany zakres robót obejmuje:
a) przygotowanie dokumentacji technicznej;
b) uzyskanie zgody na prowadzenie prac na podstawie przygotowanej dokumentacji technicznej;
c) uporządkowanie pasa drogowego;
d) rozbiórkę istniejących elementów drogowych;
e) przebudowę istniejącego chodnika;
f) przebudowę i budowę zjazdów;
g) wykonanie, uzupełnienie i regulacja poboczy;
h) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
i) przebudowa i zabezpieczenie odcinków istniejących sieci uzbrojenia terenu;
j) roboty wykończeniowe, w tym humusowanie z obsianiem trawą/mieszanką łąki kwietnej.
3) w ramach inwestycji należy wykonać również konieczne i niezbędne roboty mające na celu dowiązanie się do istniejącego zagospodarowania wzdłuż drogi, a w szczególności przełożenie lub przebudowa istniejących nawierzchni (bądź gruntu) poza pasem drogowym na dojazdach, ciągach pieszych i dojściach do posesji, w celu wysokościowego dostosowania do projektowanych rzędnych elementów drogi;
4) należy dokonać regulacji i zabezpieczeń wszystkich urządzeń takich jak studnie, wpusty, włazy, komory itp. (dotyczy całości uzbrojenia technicznego na terenie budowy) wynikających z prowadzonych robót i niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu, na istniejących oraz nowych studniach Kd i KS należy zastosować włazy z logo typem Gminy Miejskiej Starogard Gdański, pozostałe elementy urządzeń infrastruktury technicznej należy regulować z wykorzystaniem nowych elementów takich jak skrzynki zasuw, hydrantów, włazy studni teletechnicznych i inne;
5) materiał pochodzący z rozbiórki w postaci oznakowania pionowego stanowi własność Gminy Miejskiej, zdemontowane oznakowanie należy dostarczyć do MZK;
6) dodatkowo w ramach realizacji zamówienia należy zakupić i dostarczyć 5 koszy na śmieci.
5. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem określa załączona dokumentacja techniczna.
6. Przedmiary, które zostały załączone do dokumentacji technicznej pełnią funkcję tylko pomocniczą, nie wszystkie elementy robót zostały ujęte w przedmiarach.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 596525,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658271,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658271,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST- BRUK Mariusz Pelcer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811952547
7.3.3) Ulica: Staszewo 111
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Pelcer - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST - BRUK
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Pelcer - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST - BRUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658271,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328779,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438902,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Rafał Lehmann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891123088
7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 62
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY Rafał Lehmann
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY Rafał Lehmann
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa Leśniczówki Semlin
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2721G - ul. Słoneczna w miejscowości Lubichowo
- DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Kasztanowa - etap II
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.