Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00503891/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja parku pałacowego w Jaśle”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja parku pałacowego w Jaśle”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-629f0130-2ca2-459f-8f6c-8933f15b2376
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025460/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rewitalizacja parku pałacowego w Jaśle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.II.272.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455268,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja parku pałacowego w Jaśle”.
2) Zamówienie obejmuje wykorzystanie walorów parku poprzez przywrócenie zabytkowej formy części parku przez odpowiednią gospodarkę istniejącym drzewostanem, wykonanie uzupełniającej szaty roślinnej oraz wprowadzenie infrastruktury towarzyszącej na terenie zabytkowego parku o powierzchni ok. 0,84 ha. W ramach inwestycji planuje się ponadto budowę obiektów małej architektury tj. ławki, kosze, latarnie oraz chodniki.
3) Zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie w szczególności:
1) zagospodarowanie istniejącym drzewostanem oraz uzupełnienie szaty roślinnej zgodnie z projektem zieleni;
a) prace pielęgnacyjne i wycinki:
cięcia formujące,
cięcia redukcyjne,
cięcia sanitarne,
pielęgnacja drzew,
wycinka ze względów sanitarnych,
wycinka ze względów bezpieczeństwa,
wycinka ze względu na kolizję z inwestycją,
b) nasadzenia roślin:
przygotowanie terenu pod nasadzenia,,
przygotowanie terenu pod trawniki,
wykonanie i rekultywacja trawnika,
sadzenie krzewów żywopłotowych,
sadzenie krzewów liściastych,
sadzenie krzewów iglastych,
sadzenie bylin,
pielęgnacja roślin po ich nasadzeniu.
Zamówienie obejmuje pielęgnację drzew i krzewów w okresie 12 m-cy od daty odbioru końcowego.
2) elementy małej architektury;
a) demontaż istniejącej infrastruktury,
b) budowa następujących obiektów małej architektury:
ławek z oparciem 5 szt. w lokalizacji ustalonej z Zamawiającym (dokumentacja obejmuje dostawę i montaż w ilości 8 szt.),
koszy na odpady niesegregowane 5 szt.
kosz na odpady segregowane 1 szt. (dokumentacja obejmuje dostawę i montaż w ilości 2 szt.)
latarni parkowej zasilanej z OZE w ilości 2 szt. w lokalizacji ustalonej
z Zamawiającym. (Dokumentacja obejmuje budowę latarni parkowej w ilości 8 szt.)
3) chodniki i drogi dojazdowe
a) roboty rozbiórkowe w zakresie budowy chodników,
b) budowa chodników o powierzchni około – 253,66 m2
Dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni żwirowej dróg i placów o powierzchni ok. 400 m2. Zakres ten nie jest objęty przedmiotem niniejszego zamówienia.
4) Lokalizacja obiektu: działka ewidencyjna nr 9/1, obręb 03- Błonie, Jasło – miasto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579129,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 778297,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579129,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Park-M Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343516480
7.3.3) Ulica: ul. Piaski 12
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579129,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwożenia ich do miejsca zamieszkania.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jasło w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jasło do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Skołyszyn"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.