Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ułęż
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Ułęż
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułęż 168
1.5.2.) Miejscowość: Ułęż
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-504
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818667028
1.5.8.) Numer faksu: 818667028 wew. 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaulez.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaulez.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugulez.bip-e.pl/gu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64a5abc-2c8e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067326/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie gminy Ułęż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2073983,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej na terenie Gminy Ułęż”. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie 3 zadań
1) Zadanie nr 1: budowa sceny widowiskowej i placu wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół: Scena o
max. wymiarach zewnętrznych: 9,0 m x 13,6 m. Ściana oporowa w kształcie litery „L” o długości: 13,1 mb + 14,0 mb. Najmniejsza odległość sceny zewnętrznej od istniejącego budynku GOK (gminny ośrodek kultury) wynosi 13,6 m.
Najmniejsza odległość ściany oporowej od granicy z sąsiednią działką budowlaną wynosi 19,3 m.
Plac wielofunkcyjny o wymiarach: 13,0 m x 30,0 m został zaprojektowany w zachodniej części działki nr 285/2. Najmniejsza odległość placu istniejącego budynku GOK (Gminny Ośrodek Kultury) wynosi 15,9 m.
2) Zadanie nr 2: budowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla sportowców przy gminnym obiekcie sportowym w Ułężu przy
Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sobieszynie:
a) branża budowlana:
- ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na podkładzie z chudego betonu,
- ściany fundamentowe z bloczków betonowych na zaprawie cementowej,
- ściany nośne murowane z pustaków gazobetonowych gr. 24 cm na zaprawie cementowo-wapiennej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 18 cm,
- trzpienie żelbetowe monolityczne,
- nadproża z belek prefabrykowanych L-19,
- wieńce żelbetowe monolityczne,
- ścianki działowe z bloczków gazobetonowych gr. 6 i 12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej,
- strop monolityczny gr. 18 cm,
- konstrukcja dachowa drewniana, pokrycie blachodachówką,
- orynnowanie i rury spustowe z elementów stalowych powlekanych,
- tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami akrylowymi i ceramicznymi, w pomieszczeniach sanitarnych
glazura,
- posadzki betonowe wylewane zbrojone siatką stalową, wykończenia posadzek z płytek gres,
- stolarka okienna z profili PCW, drzwiowa wewnętrzna naminowana HPL, drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych.
b) branża elektryczna:
- instalacja oświetleniowa,
- instalacja zasilająca,
- instalacja gniazd wtyczkowych,
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- instalacja przeciwporażeniowa i przepięciowa,
-instalacja fotowoltaiczna,
c) branża sanitarna:
- instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych,
- ciepła woda użytkowa z podgrzewaczy przepływowych oraz bojlerów elektrycznych,
- zasilanie poprzez przyłącze śr. 40 mm.
- instalacja kanalizacyjna z rur polietylenowych,
- odprowadzenie ścieków do bezodpływowego zbiornika pojemności 10 m3.
3) Zadanie nr 3: przebudowa i termomodernizacja Strażnicy OSP w miejscowości Sarny:
Zakres robót obejmuje wykonanie sufitu powieszanego z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych na całość budynku, oraz ścian z płyt gipsowo kartonowych montowanych na konstrukcji stalowej. Wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu kuchni. Wykucie nowego otworu drzwiowego i zamurowanie w ścianie Sali. Wykonanie na strychu podłogi technicznej z płyt
OSB gr. 18 mm. Umożliwiającej przejście. Montaż ościeżnic drewnianych, metalowych i drzwi wewnętrznych. Montaż parapetów wewnętrznych. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią oraz montaż opraw LED i gniazd.
Zamontowanie włazu strychowego w pomieszczeniu garażu. Ocieplenia stropu wełną mineralną, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, ułożenie płytek gresowych wraz z cokolikiem. Ułożenie kostki z tyłu budynku. Kostka materiał inwestora.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem postanowień SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2674881,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2811780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2674881,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest - Ciołek Jarosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251850444
7.3.3) Ulica: Stara Wróblina 18
7.3.4) Miejscowość: Tuchowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-421
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2674881,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.