Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00431874/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00458578/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Ratusza w Żaganiu- I Etap , dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7302e9aa-1822-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Ratusza w Żaganiu- I Etap , dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7302e9aa-1822-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062602/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rewitalizacja Ratusza w Żaganiu - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6300813,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Ratusza w Żaganiu przy ul. Rynek 36 położonego na działkach ewidencyjnych nr 842/4 i 842/6 w obrębie ewid. 0002. Rewitalizacja obejmuje m.in. przebudowę, zmianę sposobu użytkowania budynku oraz dobudowę klatki schodowej. Inwestycja jest realizowana na obszarze otoczenia zabytku wpisanego do rejestru zabytków. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie nadzoru i badań archeologicznych oraz konserwatorskich w trakcie trwania inwestycji.
4.3. Szczegółowy zakres inwestycji określony jest w załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez: P.U.P.I. PLAN Sp. z o.o. ul. Browarna 1, 65-849 Zielona Góra i obejmuje miedzy innymi :
1) rozbudowę o klatkę schodową i szyb dźwigu
2) ratusz – cześć istniejąca
2.1) prace zabezpieczające i przygotowawcze
2.2) elewacja
2.3) roboty konstrukcyjne, rozbiórkowe
2.4) zakres zadania nie obejmuje prac ujętych w przedmiarze jako roboty wewnętrzne.
Z pozycji 2.4) inwestycja obejmuje jedynie pozycje :
- nr 274u Okna zewnętrzne poddać kompleksowej renowacji, uwzględnić
ewentualną wymianę ahistorycznych okien wzorowane na formie prymarnej,
ewentualne szklenie szkłem ręcznie malowanym,
- nr 278u Dzwony, urządzenia pobudzające, zawieszenie,
- nr 279u Zegar-mechanizm i tarcze zegarowe
3) branża elektryczna (prace bez pozycji 1.5.1. Instalacja LAN i CCTV, 1.5.2 Montaż i
podłączenie urządzeń CCTV, 1.5.3. Instalacja przyzwowowa toaleta dla osób z
niepełnosprawnościami)
4) przebudowa przyłącza gazowego, likwidacja przyłącza gazowego do budynku ratusza
5) przebudowa sieci nN
4.4. Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i oszacowania ilości wymaganych robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za realizację umowy na roboty będzie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych i podział zamówienia na części albo dopuszczenie składania ofert częściowych wiązałby się z nadmiernymi trudnościami technicznymi w realizowaniu zadania oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a także mógłby zagrozić terminowości realizacji całości zamówienia.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;
6) W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, odwołuje się opisując przedmiot zamówienia do znaków towarowych, patentów, pochodzenia produktu, czy jego źródła, wówczas takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Przez „ lub równoważny” należy rozumieć materiał, sprzęt, wyposażenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej SWZ., a dotyczącym wskazanego materiału, sprzętu, wyposażenia;
7) Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację zadania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji– w formie tablicy informacyjnej o wymiarach 80x120 cm (z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego) w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu;
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizę lokalną w miejscu realizacji inwestycji oraz złożył w ofercie oświadczenie, że zapoznał się z terenem robót i dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11640000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAPIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366179113
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 17 lokal 6
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-043
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża Elektryczna, Branża Sanitarna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAPIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LAPIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu.
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.