Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374789/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090538318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 5
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-681
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 417 001; 261 417 449
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.sierek@10wsk.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fa91365-2ebc-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209094/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Ubrania i obuwie, odzież operacyjna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148301,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubiór pracownicy Warty Cywilnej- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 13374 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubiór Konserwatorzy i Ogrodnicy- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 50427 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie Wartownicy- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 9360 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okulary ochronne, kask, nauszniki- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 730 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurtki- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 1740 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 10786,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubiór na kuchnię- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 9525 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie ochronne- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 6910 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubrania ochronne- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 1471,36 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie kuchnia- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubrania operacyjne- zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 42777 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12423 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12423 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12423 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Loogan" Jakub Wyrębak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322086678
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12423 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55053,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55053,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55053,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Loogan" Jakub Wyrębak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322086678
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55053,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12398,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12398,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12398,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Loogan" Jakub Wyrębak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322086678
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12398,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2066,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2066,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Loogan" Jakub Wyrębak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322086678
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2066,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5061,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5061,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5061,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ChemaN Anna Rogozińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541112670
7.3.3) Ulica: Bałtycka
7.3.4) Miejscowość: Osielsko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-031
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5061,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5510,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6205,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5510,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna Świat Dziecka Janusz Kowalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Promedyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-202-32-56
7.3.3) Ulica: Kielecka
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5510,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2164,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2164,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2164,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Loogan" Jakub Wyrębak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322086678
7.3.3) Ulica: Mokra
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2164,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie nie złożono żadnejoferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej
- "Sukcesywne dostawy odzieży jednorazowej, prześcieradeł, serwet włókninowych i sterylnych obłożeń chirurgicznych"
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- "Zakup elementów umundurowania w roku 2025."
- DZ.271.34.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.