Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KLASZTORNA
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8477391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7090ef7-83b1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGDO/ZP/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów w ilości ok. 580 000 szt. w okresie 12 miesięcy, liczonym od dnia 1 stycznia 2024 roku
Worek żółty z napisem METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, oraz dodatkowym opisem co można wrzucać, a czego nie wolno wrzucać do worka oraz oznaczeniem Spółka Gmin Dolnej Odry sp. z o.o., – w ilości 400.000 szt. o grubości nie mniej niż 30µ, 120l, wzór nadruku na worku zostanie dostarczony w dniu zawarcia umowy – napis w kolorze czarnym.
Worek zielony z napisem SZKŁO, oraz dodatkowym opisem co można wrzucać, a czego nie wolno wrzucać do worka oraz oznaczeniem Spółka Gmin Dolnej Odry sp. z o.o.,– w ilości 80.000 szt. o grubości nie mniej niż 40µ, 80l, wzór nadruku na worku zostanie dostarczony w dniu zawarcia umowy – napis w kolorze czarnym.
Worek niebieski z napisem PAPIER, oraz dodatkowym opisem co można wrzucać, a czego nie wolno wrzucać do worka oraz oznaczeniem Spółka Gmin Dolnej Odry sp. z o.o., – w ilości 100.000 szt. o grubości nie mniej niż 30µ, 120l, wzór nadruku na worku zostanie dostarczony w dniu zawarcia umowy – napis w kolorze czarnym.
Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.
Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny. Napis na workach ma pojawiać się cyklicznie co najmniej 1 raz na całej długości worka.
Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia.
Zamawiający zobowiązuje się do wskazania danych, które będą umieszczone odpowiednio na workach. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia kosztów wykonania matrycy zgodnie z danymi dostarczonymi przez Zamawiającego.
Worki muszą być pocięte i zwinięte w rulon – od 10 do 30 sztuk w rulonie. Worki w rulonie muszą być z perforacją ułatwiającą rozdzielenie (oderwanie) pojedynczego worka z rulonu, bez uszkodzenia innego worka znajdującego się w rulonie lub pocięte i zwinięte w rulon. Każdy worek musi być wyposażony w taśmę do wiązania worków lub w taśmę ściągającą.
Dostawa będzie realizowana sukcesywnie – zgodnie z zamówieniem /zgłoszeniem zapotrzebowania/ złożonym za pośrednictwem poczty e-mail. Podane ilości worków są orientacyjne Zamawiający zastrzega, że różnice mogą wahać się +/- 10%. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku zamówienia mniejszej ilości, w granicach 10%.
Dostawa worków odbywać się będzie w terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, do bazy transportowej Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości 74-530 Trzcińsko Zdrój, lub w miejscowości 73-115 Dolice.
Jeżeli pomimo starań Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego lub lepszego. W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może stosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194586,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 73-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI CHOJNA
- Ubezpieczenie Gminy Chojna wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi na lata 2025-2026.
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o.
- Przegląd i naprawa samochodów SGDO
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
- Sukcesywna dostawa worków na odpady
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.