eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBieżące utrzymanieDrógGminnychIwewnętrznychNaTerenieDzielnicyUrsusWpodzialenZadania:Zadanienr3.NaprawaKonserwacjaKanalizacjiDeszczowejIodwodnienieNaDrogachGminnychIwewnętrznychNaterenieDzielnicyUrsus



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanieDrógGminnychIwewnętrznychNaTerenieDzielnicyUrsusWpodzialenZadania:Zadanienr3.NaprawaKonserwacjaKanalizacjiDeszczowejIodwodnienieNaDrogachGminnychIwewnętrznychNaterenieDzielnicyUrsus

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanieDrógGminnychIwewnętrznychNaTerenieDzielnicyUrsusWpodzialenZadania:Zadanienr3.NaprawaKonserwacjaKanalizacjiDeszczowejIodwodnienieNaDrogachGminnychIwewnętrznychNaterenieDzielnicyUrsus

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cf89f46-9b3a-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507047/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania:Zadanie nr 3 Naprawa i konserwacja kanalizacji deszczowej i odwodnienia dróg gminnych i wewnętrznych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający poprzednie postępowanie unieważnił z uwagi na fakt, iż nie złożono oferty, w związku z czym zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania nr UD-XI-WZP.271.47.2023.PPO i przeprowadzenia postępowania nr UD-XI-WZP.271.50.2023.PPO z art. 305 pkt 2 u PZP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: UD-XI-WZP.271.47.2023.PPO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.50.2023.PPO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1047546,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107855,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach gminnych na terenie Dzielnicy
Ursus w Warszawie i zapewnienie prawidłowego działania systemu odwodnienia w/w dróg.
Na zamówienie składają się następujące prace:
1. Prace związane z czyszczeniem sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej dróg gminnych.
2. Prace w zakresie wypompowywania wody z dróg gminnych.
3. Usługa monitoringu przewodów kanalizacji deszczowej.
Termin wykonania zamówienia wynosi od dnia zawarcia umowy dnia do 31-10-2024 r.
Miejsce wykonania prac:
Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132660,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132660,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132660,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTARE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166

7.3.3) Ulica: Obrońców Tobruku 25 lok. 144

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-494

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132660,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.