Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie wsparcia dla systemu zarządzania incydentami w PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pfron.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie wsparcia dla systemu zarządzania incydentami w PFRON2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab7d0b7-339e-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226245/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przedłużenie wsparcia dla systemu zarządzania incydentami w PFRON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486607,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) w ramach zamówienia gwarantowanego - Świadczenie usług udzielenia licencji na aplikację dla 40 agentów do posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania incydentami Zendesk Professional Suite i świadczenie usługi w oparciu o model SaaS, na okres 12 miesięcy od dnia ich aktywacji, zgodnie z wymaganiami OPZ. Rozliczenie usługi dokonywane będzie przez Wykonawcę działającego jako autoryzowany pośrednik sprzedaży usługi.
2) w ramach Opcji - Świadczenie usług udzielenia licencji na aplikację dla 40 agentów do posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania incydentami Zendesk Professional Suite
i świadczenie usługi w oparciu o model SaaS - przez kolejne 12 miesięcy.
3) w ramach zamówienia gwarantowanego - Świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres 12 miesięcy ważności 40 licencji, przez certyfikowanych konsultantów w modelu bez konieczności dostępu do instancji Klienta. Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00 za pomocą zgłoszeń do systemu zgłoszeń Wykonawcy, poprzez dedykowaną skrzynkę e-mail dostarczoną przez Wykonawcę oraz zgłoszeń za pomocą połączeń telefonicznych na dedykowaną infolinię Wykonawcy.
4) w ramach Opcji -Świadczenie usługi wsparcia technicznego przez okres kolejnych 12 miesięcy ważności 40 licencji, przez certyfikowanych konsultantów w modelu bez konieczności dostępu do instancji Klienta. Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00 za pomocą zgłoszeń do systemu zgłoszeń Wykonawcy, poprzez dedykowaną skrzynkę e-mail dostarczoną przez Wykonawcę oraz zgłoszeń za pomocą połączeń telefonicznych na dedykowaną infolinię Wykonawcy.
2. Dostarczane licencje muszą spełniać następujące warunki:
1) Wszelkie dostarczane licencje muszą pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta, muszą być wolne od wad i usterek oraz muszą być w wersji aktualnej.
2) Muszą być ważne przez okres 12 miesięcy liczony od dnia 17.11.2024 r. z opcją przedłużenia
o kolejne 12 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający w ramach Umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (dalej jako „Opcja”).
[Opcja]
5. Zamawiający działając na podstawie art. 441 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zastosowania opcji, uprawiającej Zamawiającego do:
5.1 wydłużenia terminu świadczenia usług udzielenia licencji na aplikację dla 40 agentów do posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania incydentami Zendesk Professional Suite i świadczenie usługi w oparciu o model SaaS przez kolejne 12 miesięcy, o czym mowa
w pkt 1 ust. 2 powyżej;
5.2 wydłużenia terminu świadczenia usługi wsparcia technicznego przez okres kolejnych 12 miesięcy ważności 40 licencji, przez certyfikowanych konsultantów w modelu bez konieczności dostępu do instancji Klienta. Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00 za pomocą zgłoszeń do systemu zgłoszeń Wykonawcy, poprzez dedykowaną skrzynkę e-mail dostarczoną przez Wykonawcę oraz zgłoszeń za pomocą połączeń telefonicznych na dedykowaną infolinię Wykonawcy, o czym mowa w pkt 1 ust. 4 powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524747,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 605093,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524747,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLY ON THE CLOUD Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 022370270
7.3.3) Ulica: ul. Rzeźnicza 32/33
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524747,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Server 2022 oraz Microsoft SQL Server przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.