Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505954/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów - konserwacja dróg leśnych 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 149
1.5.2.) Miejscowość: Jugów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.8.) Numer faksu: 748722452
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83bf15bd-99fc-460d-88ff-56c8287af3361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów - konserwacja dróg leśnych 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83bf15bd-99fc-460d-88ff-56c8287af336
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00373583/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – konserwacja dróg leśnych 2024"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 495000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jugów, w tym:
Dostawa kruszywa drogowego łamanego wraz z dowozem na miejsce wskazane przez Nadleśnictwo Jugów wraz z jego ułożeniem w miejscach występowania kolein, wybojów i ubytków, które polegać będzie na rozścieleniu i zagęszczeniu mechanicznym oraz mechanicznym profilowaniu podłoża w miejscu ułożonego kruszywa, mechaniczne czyszczenie poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu dróg.
2) Specyfikacja:
- zestawienie materiałów:
Lp. Nazwa j.m. Ilość
1. Kruszywo mineralne łamane, uziarnienie 31,5 - 50 mm t 800
2. Kruszywo mineralne łamane, uziarnienie 0 - 31,5 mm t 900
3. Kruszywo mineralne łamane, uziarnienie 0 - 63 mm t 3 800
- zestawienie sprzętu:
Lp. Nazwa j.m. Ilość
1. Walec wibracyjny ciągniony jednoosiowy o masie min. 0,6 t m-g 57
2. Koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki min. 0,15 m3 m-g 662
3. Samochód samowyładowczy do przewozu jednym kursem min. 16,5 tony kruszywa na średnio liczoną odległości 12 km. kurs 333
- zestawienie prac/czynności:
Lp. Opis i wyliczenia j.m. ilość
1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod ułożone kruszywa. m2 13 104,00
2. Odmulenie koparko-odmularkami cieków o szerokości dna do 0.4 m. Grubość warstwy odmulanej 30 cm m 1000
3. Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 25 cm
15000 * 1,0 m2 15 000,00
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w kosztorysie zerowym (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i w kosztorysie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wykonawca przed złożeniem oferty oświadcza, że znane mu są warunkami terenowe położenia leśnictw na których będą wykonywane bieżące konserwacje dróg, (oświadczenie w załączniku nr 1 do SWZ).
3) Lokalizacja miejsc występowania napraw w utrzymaniu bieżącym dróg leśnych: miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest:
teren leśnictw: - Świerki (01), - Kalenica (03), - Zdrojowisko (04),
- Przygórze (05), - Nowa Wieś (06) - Ścinawka (07),
- Bożków (09), - Czerwieńczyce (10), - Wolibórz (11),
- Słupiec (12).
4) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg (główny kod CPV);
14212200-2 - Kruszywo;
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego.
5) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek.
6) Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem w terminie do 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie końcowy protokół odbioru robót wraz z zestawieniem ilościowym mas kruszyw na podstawie załączonych dokumentów WZ. Płatność będzie dokonana na rachunek wskazany w ofercie Wykonawcy (nr konta podany w załączniku nr 1 do SWZ). Za datę zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego (zgodnie ze wzorem umowy stanowiącego załączniki nr 12 do SWZ).
7) Zamawiający ma prawo zmniejszyć umowny zakres zadań przewidzianych zakresem umowy do wykonania i realizować zamówienie wg własnych potrzeb, co nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zmawiającego niezależnie od ich podstawy prawnej, w tym w zakresie roszczeń o wypłatę pełnej kwoty wynagrodzenia. Zakres prac oraz ilość każdorazowo będzie zlecana Wykonawcy przez Leśniczych poszczególnych Leśnictw Nadleśnictwa Jugów. Zamawiający gwarantuje poziom realizacji Przedmiotu umowy w wysokości min. 70% zakresu umowy.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie obejmuje:
• Zakup, załadunek, ważenie, transport i rozładunek, rozścielenie (ułożenie w miejscu występowania kolein, wybojów i ubytków) z zagęszczeniem mechanicznym kruszywa łamanego we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na drogach leśnych, w leśnictwach położonych na terenie Nadleśnictwa Jugów;
• Wykonanie mechanicznego profilowania podłoża: równanie korpusu i ścięcie poboczy dróg leśnych przy użyciu koparki samojezdnej w celu odprowadzenie wód z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie na odkład gruntu, skucie skały;
• Wykonanie mechanicznego czyszczenia poboczy i rowów w celu odprowadzenia wody z korpusu drogi;
• W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt;
• Usługi będą wykonane zgodnie ze zobowiązaniami określonymi w ofercie na podstawie zleceń wystawionych przez leśniczych danego leśnictwa i zatwierdzone przez specjalistę ds. budowalnych w Nadleśnictwie, określających ilość kamienia do ułożenia, adres drogi leśnej (lokalizację gdzie kamień ma być ułożony), termin do kiedy usługa zlecenie ma być realizowana.
• Miejsca wbudowania kruszywa na terenie danego leśnictwa wskaże właściwy terytorialnie leśniczy.
• Lista kontaktów (nr telefonów) do leśniczych zostanie przekazana w dniu podpisania umowy.
b) Nie dozwolone jest stosowanie w zamówieniu kruszyw odpadowych typu: odpad rozbiórkowy, odpad kolejowy itp. Kruszywa muszą:
- odpowiadać wymaganiom norm: PN-EN 13043-2004, PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnych
- na dostarczane kruszywo Wykonawca zobowiązany jest posiadać i okazać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną.
- kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą zestawienia zbiorczego (ilościowego) odpowiednich dokumentów potwierdzających wbudowanie faktycznej ilości asortymentu kruszyw za pomocą dowodu WZ z ważenia.
W przypadku ułożenia kruszywa w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru umowy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia asortymentu kruszywa, zgodnego z zamówieniem i jego ponownym ułożeniem na własny koszt, we wskazanym terminie jednak nie później niż końca roku kalendarzowego.
W sytuacji uzasadnionych wątpliwości co do jakości ułożonego kruszywa określonego w zamówieniu jednostkowym Wykonawca, na pisemne żądanie Zamawiającego, ma obowiązek przeprowadzenia na swój koszt, kontrolnych badań jakościowych dostarczonego materiału.
c) Koszt zakupu i transportu kruszyw oraz jego ułożenie leży po stronie Wykonawcy.
d) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
e) Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami i normami.
f) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i straty spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem, wyrządzone podczas wykonywania zamówienia.
g) Przy wydaniu kruszywa z kopalni, Wykonawca zażąda pokwitowania ilościowego ładunku (liczone są pełne ładunki 16,5t) odbioru na dowodzie WZ z ważenia. Kierowca potwierdza na dokumencie WZ odbiór kruszywa poprzez złożenie swojego podpisu.
h) Ze względu na możliwe ograniczenia tonażowe obowiązujące na drogach publicznych, po których odbywać się będzie transport materiałów kamiennych, obowiązkiem Wykonawcy będzie uzgodnienie z zarządcą drogi publicznej zasad poruszania się po tych drogach.
i) Wykonawca udzieli gwarancji jakości wykonanych robót budowlanych na okres 6 miesięcy od dnia ich odbioru. W okresie gwarancji jakości Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę o stwierdzonych wadach w terminie do 7 dni od dnia ich ujawnienia. Zamawiający będzie zawiadamiał Wykonawcę o wykryciu wady e-mailem na adres Wykonawcy.
j) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z placów, dróg, rowów, itp. obiektów, odpadów po działalności własnej (śmieci, zanieczyszczenia, puste opakowania, zużyte elementy maszyn, itp.) i ewentualnie wyrównać teren. Wykonawca obowiązany jest oczyścić koła samochodu z błota przed wyjazdem z drogi leśnej na drogę publiczną.
k) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi do przewozu jednym kursem minimum 16,5 t kruszywa.
l) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania koparką samojezdną poj. łyżki min. 0,15 m3;.
m) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania zagęszczarki lub walca wibracyjnego ciągnionego jednoosiowego o masie min. 0,6 t w celu zagęszczenia wbudowanego kruszywa.
n) Jednorazowe zamówienie kruszyw wynosić będzie minimum 16,5 Mg .
o) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zbiorcze zestawienie dokumentów dostawy wraz z drukami WZ (oryginał lub kopię wytwórcy kruszywa; na druku musi być podany tonaż, data, asortyment).
p) Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami BHP, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ.
q) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywania jednostkowego zamówienia przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku wykonywania przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551053,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854185,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551053,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa ARCO Ryszard Babik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851039791
7.3.3) Ulica: Os. Wojska Polskiego 11/29
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-402
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNE GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD BABIK
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNE GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD BABIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448011,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Zakup i dostawa kruszywa dolomitowego na potrzeby inwestycji prowadzonych przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.