Og³oszenie z dnia 2024-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00607628/01 - Wynik z dnia 2024-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1761K w km od 6+625 do km 6+968 w miejscowo¶ci Giera³towiczki, Powiat Wadowicki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1761K w km od 6+625 do km 6+968 w miejscowo¶ci Giera³towiczki, Powiat Wadowicki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-68d7331b-cfc3-4f27-a68a-bb2227fea58f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00555587
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021472/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.22 Remont drogi powiatowej nr 1761K w km 6+625 do km 6+698 w miejscowo¶ci Giera³towiczki, Powiat Wadowicki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68d7331b-cfc3-4f27-a68a-bb2227fea58f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-zamówienia który dostêpny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje na temat
zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ Niniejsze informacje dostêpne s± w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przedmiotowego postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wadowicki z siedzib± przy ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, e-mail : biuro@powiatwadowicki.pl; www.powiatwadowicki.pl, tel. (33) 873 42 30 fax. (33) 823 24 33. Pe³na tre¶æ w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych RODO opisana jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.43.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje Remont drogi powiatowej nr 1761K w km od 6+625 do km 6+968 w miejscowo¶ci Giera³towiczki. W ramach zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie robót w szczególno¶ci:
roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
wykonanie warstwy ¶cieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
mechaniczne ¶ciêcie poboczy wraz z ich uzupe³nieniem,
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
monta¿ tablicy informacyjnej,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ NIZ.272.TP.43.2024
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez wykonawców spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±cych:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w przedmiotowym zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia tj. obejmuj±c± budowê/przebudowê/rozbudowê/remont drogi - wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone w formie za³±czonego do oferty - wykazu (za³±cznik nr 5 do SIWZ), przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
wykonawca winien wykazaæ, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, w szczególno¶ci osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika budowy winna posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjno-drogowej, oraz przedstawiæ informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami w formie za³±czonego do oferty - wykazu (za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿onym wraz z ofert±, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania,
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿onym wraz z ofert±, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzaj±cych spe³nienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d)SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzaj±cych spe³nienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d)SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ wraz z ofert± (formularzem oferty) aktualne na dzieñ sk³adania ofert min.:- Kosztorys ofertowy, opracowany wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy, na podstawie przedmiarów robót, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót, wymagañ niniejszej SWZ. Suma pozycji w kosztorysie ofertowym, bêdzie stanowi³a brutto), musz± zawieraæ koszty ogólne, zysk, uporz±dkowanie placu budowy oraz ewentualnie opusty itp. Ka¿da pozycja w
kosztorysie musi zostaæ wype³niona.
- O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – w przypadku wspólnego ubiegania siê o
zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
- O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania siê o
zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik
- Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
- Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
- Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli dotyczy.
- W przypadku, polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia wraz
z o¶wiadczeniem, o którym mowa wy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, ¿e ustanowi± oni pe³nomocnika okre¶laj±c zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnieñ wobec zamawiaj±cego.1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia (ka¿dy z tych Wykonawców dalej zwany „Partnerem”) powinni ³±cznie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków.
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa oraz zdolno¶æ techniczna lub zawodowa Partnerów bêd± oceniane ³±cznie, w tym celu dokumenty ma obowi±zek z³o¿yæ ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
4) Ponadto Partnerzy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
5) Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnictwo powinien byæ za³±czony do Oferty. Ka¿dy z Partnerów winien udzieliæ pe³nomocnictwa.
6) Oferta powinna zostaæ podpisana przez ustanowionego Pe³nomocnika i bêdzie wi±zaæ wszystkich Partnerów.
7) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizacjê niniejszego zamówienia, zobowi±zani s± zawrzeæ umowê reguluj±c± wspó³pracê
tych Wykonawców i przed³o¿yæ j± Zamawiaj±cemu. Umowa taka powinna zawieraæ w swojej tre¶ci co najmniej nastêpuj±ce postanowienia dotycz±ce:
a) Okre¶lenia celu i przedmiotu umowy;
b) Oznaczenia czasu trwania umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wspólnie realizuj±cych umowê obejmuj±c± okres realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu;
c) Ustanowienia lidera Wykonawców wspólnie realizuj±cych umowê (zaleca siê aby by³ nim Pe³nomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanowiony do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu) i jego umocowania dotycz±ce zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wszystkich Partnerów razem i ka¿dego z osobna;
d) Okre¶lenia wspólnej i solidarnej odpowiedzialno¶ci Partnerów wzglêdem Zamawiaj±cego w zakresie przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu;
e) Okre¶lenia zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez ka¿dego Wykonawcê wspólnie realizuj±cego umowê;
9) Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie, w jakim stosunku wyst±pi podzia³ przy ofercie wspólnej (art. 117 ust. 4 pzp) – wzór za³±cznik do 7 SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, mo¿e byæ dokonana w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,a w szczególno¶ci:
1) z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót,
2) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
3) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±,
w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klêski ¿ywio³owej (huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, epidemie),
4) wyst±pieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych, które nie pozwalaj± na realizacjê robót zgodnie z warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót np. d³ugotrwa³e i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp.
4. Umowa mo¿e byæ zmieniona w stosunku do z³o¿onej oferty w stosunku do osób realizuj±cych zamówienie na zasadach okre¶lonych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. Zmiana warto¶ci umowy mo¿e byæ dokonana wy³±cznie w przypadku zmiany obowi±zuj±cej
stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-04
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Koszenie traw w ci±gach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. wed³ug 11 zadañ
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbêdnej do wykonania robót budowlanych z podzia³em na dwa zadania
- Dostawa kr±¿ków antybiotykowych, testów lekowra¿liwo¶ci, manualnych testów identyfikacyjnych oraz szybkich testów kasetkowych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa bielizny jednorazowej dla ZZOZ w Wadowicach
- Remont cz±stkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym pó³roczu 2025 roku na terenie Powiatu Wadowickiego
- Przedmiot zamówienia obejmuje: us³ugi sprz±tania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
wiêcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lêdziny w 2025r.
- Remonty cz±stkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci £omnica-Zdrój wraz z rozbudow± systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodoci±gowej oraz realizacj± zadañ komplementarnych.
- Remont cz±stkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy S³omniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ¶cie¿k± rowerow± od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - G±bin"
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.