eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaZakup i dostawa elementów betonowych drogowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa elementów betonowych drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POGRANICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524446240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spolka-pogranicze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolka-pogranicze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/980605

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa elementów betonowych drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c32b82-6813-475a-afe6-2256e18ed724

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496767

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PG.DZ-DB.Db.263.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219562,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa elementów betonowych drogowych.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów betonowych drogowych
w asortymencie kostka betonowa w kolorze czerwonym, obrzeża, oporniki oraz krawężniki typu
lekkiego (wysokie, skośne, najazdowe) do realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1265B Kuźnica – Nowodziel”.
2. Zamówienie obejmuje dostawę:
1) krawężnik betonowy lekki 15x30x100, ilość podstawowa – 36 m2, ilość w opcji – 12 m2, łącznie podstawowa i opcja – 48 m2;
2) krawężnik betonowy najazdowy lekki 15x22x100, łącznie – 18 m2;
3) krawężnik najazdowy skośny lekki 15x22-30x100, łącznie – 8 m2;
4) opornik betonowy 12x25x100, ilość podstawowa - 2100 m2, ilość w opcji – 63 m2, łącznie podstawowa i opcja – 2163 m2;
5) obrzeża betonowe z fazką 8x30x100, ilość podstawowa - 1 460 m2 , ilość w opcji – 40 m2, łącznie podstawowa i opcja - 1500 m2;
6) kostka betonowa brukowa z fazką czerwona 8x10x20, ilość podstawowa – 3 149 m2, ilość w opcji – 26 m2, łącznie podstawowa i opcja – 3175 m2.
3. Właściwości fizyko – chemiczne dostawy:
1) nasiąkliwość ≤ 6% – klasa 2;
2) oporność na warunki atmosferyczne – klasa 3;
3) oporność na ścieranie – klasa 4;
4) cement stosowany do betonu powinien być cementem portlandzkim klasy nie niższej niż „32,5”
4. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, w tym również spełniać wymagane standardy i normy w zakresie wymaganych warunków bezpieczeństwa.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek przedmiotu zamówienia po stronie Zamawiającego
6. Miejscem realizacji dostawy jest pas drogi powiatowej nr 1265B na odcinku Kuźnica – Nowodziel o przybliżonym kilometrażu rob.: 0+000 ÷ 5+000 oraz działki przylegające bezpośrednio do tego pasa drogowego
7. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113100-6 - Materiały chodnikowe

44113120-2 - Płyty chodnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232120,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232120,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232120,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Mackiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7181008410

7.3.3) Ulica: al. J. Piłsudskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232120,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.