Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa elementów betonowych drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POGRANICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524446240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spolka-pogranicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolka-pogranicze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9806051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa elementów betonowych drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c32b82-6813-475a-afe6-2256e18ed724
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PG.DZ-DB.Db.263.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219562,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa elementów betonowych drogowych.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów betonowych drogowych
w asortymencie kostka betonowa w kolorze czerwonym, obrzeża, oporniki oraz krawężniki typu
lekkiego (wysokie, skośne, najazdowe) do realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1265B Kuźnica – Nowodziel”.
2. Zamówienie obejmuje dostawę:
1) krawężnik betonowy lekki 15x30x100, ilość podstawowa – 36 m2, ilość w opcji – 12 m2, łącznie podstawowa i opcja – 48 m2;
2) krawężnik betonowy najazdowy lekki 15x22x100, łącznie – 18 m2;
3) krawężnik najazdowy skośny lekki 15x22-30x100, łącznie – 8 m2;
4) opornik betonowy 12x25x100, ilość podstawowa - 2100 m2, ilość w opcji – 63 m2, łącznie podstawowa i opcja – 2163 m2;
5) obrzeża betonowe z fazką 8x30x100, ilość podstawowa - 1 460 m2 , ilość w opcji – 40 m2, łącznie podstawowa i opcja - 1500 m2;
6) kostka betonowa brukowa z fazką czerwona 8x10x20, ilość podstawowa – 3 149 m2, ilość w opcji – 26 m2, łącznie podstawowa i opcja – 3175 m2.
3. Właściwości fizyko – chemiczne dostawy:
1) nasiąkliwość ≤ 6% – klasa 2;
2) oporność na warunki atmosferyczne – klasa 3;
3) oporność na ścieranie – klasa 4;
4) cement stosowany do betonu powinien być cementem portlandzkim klasy nie niższej niż „32,5”
4. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, w tym również spełniać wymagane standardy i normy w zakresie wymaganych warunków bezpieczeństwa.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek przedmiotu zamówienia po stronie Zamawiającego
6. Miejscem realizacji dostawy jest pas drogi powiatowej nr 1265B na odcinku Kuźnica – Nowodziel o przybliżonym kilometrażu rob.: 0+000 ÷ 5+000 oraz działki przylegające bezpośrednio do tego pasa drogowego
7. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
44113120-2 - Płyty chodnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232120,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232120,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232120,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Mackiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7181008410
7.3.3) Ulica: al. J. Piłsudskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232120,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-11INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego min. 8 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych na potrzeby SPZOZ w Sokółce w ramach dofinansowania z PFRON
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Rozbudowa odcinka drogi powiatowej 1322B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w powiecie sokólskim
- Prace porządkowo-czystościowe w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Sokółce ul. Piłsudskiego 7 oraz przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce 12 m-cy
więcej: przetargi w Sokółce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.