eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StawiskiŚwiadczenie usług opiekuńczych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STAWISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 13/15

1.5.2.) Miejscowość: Stawiski

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-520

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 278 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 86 278 55 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stawiski.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stawiski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91c9eab-e88c-4484-a074-a24026ecf351

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032716/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach środków EFS Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGiT.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92160,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 1: Usługi opiekuńcze dla 4 podopiecznych w ilości 150 godzin miesięcznie.
Zadanie obejmuje opiekę nad 4 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 150. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 37-38 godzin. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności wynikające z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług na osobę to wynosi 37-40 godzin w miesiącu.
4. Usługi opiekuńcze będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika CUS w Stawiskach.
5. Usługi opiekuńcze będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
6. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 2: Usługi opiekuńcze dla 4 podopiecznych w ilości 150 godzin miesięcznie.
Zadanie obejmuje opiekę nad 4 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 150. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 37-38 godzin. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności wynikające z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług na osobę to wynosi 37-40 godzin w miesiącu.
4. Usługi opiekuńcze będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika CUS w Stawiskach.
5. Usługi opiekuńcze będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
6. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 3: Usługi opiekuńcze dla 4 podopiecznych w ilości 150 godzin miesięcznie.
Zadanie obejmuje opiekę nad 4 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 150. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 37-38 godzin. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności wynikające z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług na osobę to wynosi 37-40 godzin w miesiącu.
4. Usługi opiekuńcze będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika CUS w Stawiskach.
5. Usługi opiekuńcze będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
6. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 4: Usługi opiekuńcze dla 4 podopiecznych w ilości 150 godzin miesięcznie.
Zadanie obejmuje opiekę nad 4 podopiecznymi w łącznej ilości godzin miesięcznie: 150. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 37-38 godzin. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności wynikające z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług na osobę to wynosi 37-40 godzin w miesiącu.
4. Usługi opiekuńcze będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika CUS w Stawiskach.
5. Usługi opiekuńcze będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
6. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 5: Usługi opiekuńcze dla 1 podopiecznego w ilości 40 godzin miesięcznie.
Zadanie obejmuje opiekę nad 1 podopiecznym w łącznej ilości godzin miesięcznie: 40. Przewidywana średnia miesięczna ilość godzin usług opiekuńczych dla 1 podopiecznego wynosi: 40 godzin. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi.
2. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności wynikające z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
3. Usługi będą świadczone z częstotliwością uzależnioną od potrzeb osoby będącej odbiorcą usługi, średnia liczba godzin udzielonych usług na osobę to wynosi 37-40 godzin w miesiącu.
4. Usługi opiekuńcze będą (zakres, czas trwania) dostosowane do indywidualnych potrzeb osób wspieranych, zgodnie z potrzebami potwierdzonymi podczas weryfikacji przez pracownika CUS w Stawiskach.
5. Usługi opiekuńcze będą świadczone w czasie dostosowanym do indywidualnych potrzeb osób wspieranych m.in. w godzinach rannych, popołudniowych, wieczornych, nocnych, w dniach ustawowo wolnych oraz święta, jeśli osoba korzysta z tego rodzaju usług i taka potrzeba zostanie stwierdzona podczas weryfikacji przez pracownika CUS.
6. Szczegółowy zakres i wymiar świadczonych usług będzie zaakceptowany przez uczestników projektu i osoby udzielające usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 5760,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Nerkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95101209605

7.3.3) Ulica: ul. Łomżyńska 41/3

7.3.4) Miejscowość: Stawiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-520

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Mielnicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 82071807944

7.3.3) Ulica: Jurzec Włościański 61

7.3.4) Miejscowość: Stawiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-520

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89110312425

7.3.3) Ulica: Ciemianka 35

7.3.4) Miejscowość: Grabowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-507

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Mieczkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72012509307

7.3.3) Ulica: Rostki 1

7.3.4) Miejscowość: Stawiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-520

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioleta Wyrwas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 96012501626

7.3.3) Ulica: ul. Strażacka 5/9

7.3.4) Miejscowość: Stawiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-520

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.