Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2024/BZP 00036331/01 - Wynik z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w Dąbr. Górn. w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003481572
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mops.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555771
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00540125
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-01-02
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Uszczegółowienie sekcji IV pkt 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
2. W przypadku wyczerpania środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnej wartości umowy podstawowej bądź objętej prawem opcji, umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków finansowych.
Uszczegółowienie sekcji VII pkt 7.4 Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3) podstawą do ustalenia poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jest wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego obowiązujący w miesiącu w którym upłynął termin składania ofert lub wskazanie innej podstawy w szczególności wykazu materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;
4) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,
5) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów lub oświadczeń dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić o ile punktów procentowych wzrosły odpowiednio ceny materiałów lub koszty. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia najwcześniej po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy;
6) Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że kolejny wzrost odpowiednio cen materiałów lub kosztów, o którym mowa w pkt 3 powyżej ulegnie zmianie
o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca, w którym dokonano poprzedniej zmiany,
7) w przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywać od dnia podpisania aneksu;
8) brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach;
9) W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o niniejszy punkt Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.
Po zmianie:
Uszczegółowienie sekcji IV pkt 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2. W przypadku wyczerpania środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnej wartości umowy podstawowej bądź objętej prawem opcji, umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków finansowych.
Uszczegółowienie sekcji VII pkt 7.4 Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3) podstawą do ustalenia poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jest wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego obowiązujący w miesiącu w którym upłynął termin składania ofert lub wskazanie innej podstawy w szczególności wykazu materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;
4) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,
5) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów lub oświadczeń dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić o ile punktów procentowych wzrosły odpowiednio ceny materiałów lub koszty. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia najwcześniej po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy;
6) Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że kolejny wzrost odpowiednio cen materiałów lub kosztów, o którym mowa w pkt 3 powyżej ulegnie zmianie
o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca, w którym dokonano poprzedniej zmiany,
7) w przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywać od dnia podpisania aneksu;
8) brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach;
9) W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o niniejszy punkt Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-18 11:00
Po zmianie:
2023-12-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-18 12:00
Po zmianie:
2023-12-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-16
Po zmianie:
2024-01-18
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.