eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LidzbarkModernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05

1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/810228

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df5e6583-472d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010512/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3650461,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu dla części zamówienia nr 1 pn. Modernizacja przepompowni ścieków P-0 i P-5 w Lidzbarku oraz wymiana prasy wraz z podajnikiem i zespołu napędowego rotora na oczyszczalni ścieków w Lidzbarku. Zakres prac obejmuje obejmuje m.in.:
1) Modernizacja przepompowni ścieków P-0 w Lidzbarku tj.
a) prace dokumentacyjne
b) demontaż istniejącego orurowania i osprzętu przepompowni wraz z zapewnieniem pompowania zastępczego na czas modernizacji (wymiana odcinkowa przestarzałych odcinków kan.sanitarnej)
c) montaż pomp w przepompowni (w tym 1 pompa istniejąca),
d) montaż orurowania i wyposażenia przepompowni ze stali nierdzewnej wraz z armaturą,
e) renowacja pokrywy zbiornika polimocznikiem oraz montaż nowego włazu ze stali nierdzewnej
f) montaż osprzętu sterowniczego i okablowania
g) montaż nowej szafy sterowniczej
h) wpięcie przepompowni w istniejący monitoring wraz z jego rozbudową
i) montaż żurawika wraz ze stopą
j) wykonanie nowego ogrodzenia przepompowni wraz z zagospodarowaniem terenu
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenia personelu
2) Modernizacja przepompowni scieków P-5 w Lidzbarku tj.
a) prace dokumentacyjne
b) demontaż istniejącego orurowania i osprzętu przepompowni wraz z zapewnieniem pompowania zastępczego na czas modernizacji (wymiana odcinkowa przestarzałych odcinków kan.sanitarnej)
c) montaż pomp w przepompowni - 2 szt.
d) montaż orurowania i wyposażenia przepompowni ze stali nierdzewnej wraz z armaturą
e) montaż osprzętu sterowniczego i okablowania
f) montaż nowej szafy sterowniczej
g) wpięcie przepompowni w istniejący monitoring wraz z jego rozbudową
h) wykonanie nowej pokrywy betonowej dla zbiornika przepompowni
i) montaż żurawika wraz ze stopą
j) wykonanie nowego ogrodzenia przepompowni wraz z zagospodarowaniem terenu
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenia personelu
3) Wymian prasy wraz z podajnikiem i zespołu napędowego rotora na oczyszczalni ścieków w Lidzbarku
a) demontaż istniejącej prasy wraz z podajnikiem
b) remont istniejącego pomieszczenia prasy
c) montaż nowej prasy wraz z podajnikiem i oprzyrządowaniem, elektryką i sterowaniem
d) wymiana zespołu napędowego rotora w komorze nitryfikacji/denitryfikacji
Szczegółowy opis zamówienia dla części nr 1 został zawarty w PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

42122220-8 - Pompy ściekowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 2782500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu dla części zamówienia nr 2 pn. Modernizacja pompowni wody II stopnia w SUW Lidzbark. Zakres prac obejmuje obejmuje m.in.:
a) prace dokumentacyjne i modernizacyjne,
b) zakup dwóch nowych pomp z zabudowanym falownikiem,
c) wymiana orurowania pompowni wody wraz z armaturą i osprzętem oraz z wymianą orurowania, armatury i urządzenia pomiarowego wyjścia na sieć, w celu likwidacji wąskiego gardła na sieci wodociągowej,
d) wykonanie szafy automatyki dla pompowni II stopnia.
Szczegółowy opis zamówienia dla części nr 2 został zawarty w PFU stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

42122220-8 - Pompy ściekowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 729750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu dla części zamówienia nr 3 pn. Przebudowa stacji uzdatniania wody w msc. Jeleń gm. Lidzbark. Zakres prac obejmuje obejmuje m.in.:
a) prace dokumentacyjne,
b) zakup i montaż lampy UV wraz ze sterowaniem,
c) zakup i montaż przepustnicy międzykołnierzowej DN 200 – dysk ze stali nierdzewnej
d) zakup i montaż przepustnicy międzykołnierzowej DN 150 – dysk ze stali nierdzewnej
e) zakup i montaż przepustnicy międzykołnierzowej DN 100 – dysk ze stali nierdzewnej
f) zakup i montaż wodomierza impulsowego DN 100
g) wykonanie instalacji technologicznej ze stali nierdzewnej o grubości ścianki 2,0 mm. Rodzaj stali X 5Cr Ni 18-10 (1.4301)
h) zakup i montaż zaworu do opalania ½”
i) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z włączeniem do istniejącej rozdzielni technologicznej.
Szczegółowy opis zamówienia dla części nr 3 został zawarty w PFU stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3560850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3560850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3560850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny Piotr Operskalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430010725

7.3.3) Ulica: Majcherczyka-Zdana 3

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-106

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca następujące części umowy zamierza powierzyć podwykonawcom:
1) projekty branży elektrycznej – PROJMAG Sp. z o.o. ul. Ligocka 17A, 44-105 Gliwice , NIP 9691643945,
2) modernizacja pompowni ścieków sanitarnych P-0 i P-5 – HYDRO-PARTNER Sp. z o.o. ul. Gronowska 4a, 64-100 Leszno, NIP 6972067331.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3560850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 435 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krevox Europejskie Centrum Ekologiczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260202743

7.3.3) Ulica: Żurawia 45

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca następujące części umowy zamierza powierzyć podwykonawcom:
1) roboty instalacyjne – podwykonawca w dniu dzisiejszym nieznany.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.