Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00488396/01 - Wynik z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05
1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8102281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df5e6583-472d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010512/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Lidzbark I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3650461,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu dla części zamówienia nr 1 pn. Modernizacja przepompowni ścieków P-0 i P-5 w Lidzbarku oraz wymiana prasy wraz z podajnikiem i zespołu napędowego rotora na oczyszczalni ścieków w Lidzbarku. Zakres prac obejmuje obejmuje m.in.:1) Modernizacja przepompowni ścieków P-0 w Lidzbarku tj.
a) prace dokumentacyjne
b) demontaż istniejącego orurowania i osprzętu przepompowni wraz z zapewnieniem pompowania zastępczego na czas modernizacji (wymiana odcinkowa przestarzałych odcinków kan.sanitarnej)
c) montaż pomp w przepompowni (w tym 1 pompa istniejąca),
d) montaż orurowania i wyposażenia przepompowni ze stali nierdzewnej wraz z armaturą,
e) renowacja pokrywy zbiornika polimocznikiem oraz montaż nowego włazu ze stali nierdzewnej
f) montaż osprzętu sterowniczego i okablowania
g) montaż nowej szafy sterowniczej
h) wpięcie przepompowni w istniejący monitoring wraz z jego rozbudową
i) montaż żurawika wraz ze stopą
j) wykonanie nowego ogrodzenia przepompowni wraz z zagospodarowaniem terenu
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenia personelu
2) Modernizacja przepompowni scieków P-5 w Lidzbarku tj.
a) prace dokumentacyjne
b) demontaż istniejącego orurowania i osprzętu przepompowni wraz z zapewnieniem pompowania zastępczego na czas modernizacji (wymiana odcinkowa przestarzałych odcinków kan.sanitarnej)
c) montaż pomp w przepompowni - 2 szt.
d) montaż orurowania i wyposażenia przepompowni ze stali nierdzewnej wraz z armaturą
e) montaż osprzętu sterowniczego i okablowania
f) montaż nowej szafy sterowniczej
g) wpięcie przepompowni w istniejący monitoring wraz z jego rozbudową
h) wykonanie nowej pokrywy betonowej dla zbiornika przepompowni
i) montaż żurawika wraz ze stopą
j) wykonanie nowego ogrodzenia przepompowni wraz z zagospodarowaniem terenu
k) wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenia personelu
3) Wymian prasy wraz z podajnikiem i zespołu napędowego rotora na oczyszczalni ścieków w Lidzbarku
a) demontaż istniejącej prasy wraz z podajnikiem
b) remont istniejącego pomieszczenia prasy
c) montaż nowej prasy wraz z podajnikiem i oprzyrządowaniem, elektryką i sterowaniem
d) wymiana zespołu napędowego rotora w komorze nitryfikacji/denitryfikacji
Szczegółowy opis zamówienia dla części nr 1 został zawarty w PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
42122220-8 - Pompy ściekowe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 2782500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu dla części zamówienia nr 2 pn. Modernizacja pompowni wody II stopnia w SUW Lidzbark. Zakres prac obejmuje obejmuje m.in.:a) prace dokumentacyjne i modernizacyjne,
b) zakup dwóch nowych pomp z zabudowanym falownikiem,
c) wymiana orurowania pompowni wody wraz z armaturą i osprzętem oraz z wymianą orurowania, armatury i urządzenia pomiarowego wyjścia na sieć, w celu likwidacji wąskiego gardła na sieci wodociągowej,
d) wykonanie szafy automatyki dla pompowni II stopnia.
Szczegółowy opis zamówienia dla części nr 2 został zawarty w PFU stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
42122220-8 - Pompy ściekowe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 729750 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu dla części zamówienia nr 3 pn. Przebudowa stacji uzdatniania wody w msc. Jeleń gm. Lidzbark. Zakres prac obejmuje obejmuje m.in.:a) prace dokumentacyjne,
b) zakup i montaż lampy UV wraz ze sterowaniem,
c) zakup i montaż przepustnicy międzykołnierzowej DN 200 – dysk ze stali nierdzewnej
d) zakup i montaż przepustnicy międzykołnierzowej DN 150 – dysk ze stali nierdzewnej
e) zakup i montaż przepustnicy międzykołnierzowej DN 100 – dysk ze stali nierdzewnej
f) zakup i montaż wodomierza impulsowego DN 100
g) wykonanie instalacji technologicznej ze stali nierdzewnej o grubości ścianki 2,0 mm. Rodzaj stali X 5Cr Ni 18-10 (1.4301)
h) zakup i montaż zaworu do opalania ½”
i) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z włączeniem do istniejącej rozdzielni technologicznej.
Szczegółowy opis zamówienia dla części nr 3 został zawarty w PFU stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3560850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3560850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3560850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjny Piotr Operskalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6430010725
7.3.3) Ulica: Majcherczyka-Zdana 3
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-106
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca następujące części umowy zamierza powierzyć podwykonawcom:
1) projekty branży elektrycznej – PROJMAG Sp. z o.o. ul. Ligocka 17A, 44-105 Gliwice , NIP 9691643945,
2) modernizacja pompowni ścieków sanitarnych P-0 i P-5 – HYDRO-PARTNER Sp. z o.o. ul. Gronowska 4a, 64-100 Leszno, NIP 6972067331.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR OPERSKALSKI ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR OPERSKALSKI ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3560850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 435 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krevox Europejskie Centrum Ekologiczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260202743
7.3.3) Ulica: Żurawia 45
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca następujące części umowy zamierza powierzyć podwykonawcom:
1) roboty instalacyjne – podwykonawca w dniu dzisiejszym nieznany.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LIDZBARK
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Lidzbarku na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2025
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Nowa w Lidzbarku
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.