eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548aff11-6f58-4d57-a7c3-d9c07e1017f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236917/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia funkcjonariuszy SCS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mundurów reprezentacyjnych dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej w tym: płaszcz reprezentacyjny (67 szt.), kurtka mundurowa (71 szt.), spodnie do butów z gwoździami ochronnymi (64 szt.), spodnie typu bryczesy (13 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18425000-4 - Paski

4.5.5.) Wartość części: 399800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa butów oficerskich (11 par)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18425000-4 - Paski

4.5.5.) Wartość części: 46750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa butów z gwoździami ochronnymi (138 par)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18425000-4 - Paski

4.5.5.) Wartość części: 105636,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pasów, w tym: pas główny skórzany (70 szt.), pas główny skórzany z koalicyjką (11 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18425000-4 - Paski

4.5.5.) Wartość części: 9742,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa rękawiczek, w tym: rękawiczki letnie (146 par), rękawiczki zimowe (146 par)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18832000-0 - Obuwie specjalne

18425000-4 - Paski

4.5.5.) Wartość części: 44477,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487498,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487498,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487498,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kreator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341600888

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487498,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składnia ofert tj. do dnia 26 września 2024 roku do godziny 9:00 nie złożono za pośrednictwem Platformy eZamawiający żadnej oferty w części II zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert, tj. do dnia 26 września 2024 roku do godziny 9:00 nie złożono za pośrednictwem Platformy eZamawiający żadnej oferty w części III zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9304,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9304,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9304,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Galanterii Skórzanej "Stefania" A. Talbierz Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 250544500

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9304,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert, tj. do dnia 26 września 2024 roku do godziny 9:00 nie złożono za pośrednictwem Platformy eZamawiający żadnej oferty w części V zamówienia.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: do 70 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 20 grudnia 2024 r, w zależności który pierwszy nadejdzie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.